Hoezo? ligt toch ook aan de rest? kleine ballen en immense penis oogt gewoon grote inhoud hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:41 schreef Chai het volgende:
Kleine ballen, dan oogt de inhoud van je boxershort gelijk al heel veel kleiner.
Ligt ook aan de rest, maar het is toch een soort podium die veel invloed uitoefent.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? ligt toch ook aan de rest? kleine ballen en immense penis oogt gewoon grote inhoud hoor.
kk zwehvahsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga togh nie betale veur water? ;ss
Podiumquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt ook aan de rest, maar het is toch een soort podium die veel invloed uitoefent.
Dit klinkt wel erg smerigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar voor je het weet verzakt ie weer door gasboringen
Heyyyyy chloro!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
Nou guys, heb ik gisteren toch zomaar even allemaal formulieren ingeleverd voor een flatje, dus ehhh ja. Ik heb denk ik een nieuw huis.Of nou ja.. flatje dan.
Haha, ga je nu iedere keer expres heel vrolijk doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heyyyyy chloro!!!![]()
Gefeliciteerd alvast!
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ga je nu iedere keer expres heel vrolijk doen?
Thanks.Het is nog even afwachten of ze alles goedkeuren, maar in principe is het nu zo'n 80% zeker.
Hahahaha nicequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2NutZ be like "is dat nog te eten?"
Veer be like "ik geef het aan m'n pa"
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja
Maar hoe gaat dat dan? urgentie ofso? normaal sta je toch dik lang op een wachtlijst?
sweet, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
Nou guys, heb ik gisteren toch zomaar even allemaal formulieren ingeleverd voor een flatje, dus ehhh ja. Ik heb denk ik een nieuw huis.Of nou ja.. flatje dan.
nicequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
Owwww oke, dacht al.. ff wat invullen en je kan zo een ander flatje krijgen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen urgentie, gewoon wachttijd. Sta ook al dik (huhuhu) lang ingeschreven.
there goes the neighbourhoodquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
wilde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Owwww oke, dacht al.. ff wat invullen en je kan zo een ander flatje krijgen...
Maar zomaar? of wou je daar al langer weg?
Je bent zelf een wilde, met je junglecoupequote:
Thanks bby. :$quote:
Nee man.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
woon je nu nog bij je ouders dan?
Particulier kan dat vaak wel, maar dan betaal je je echt scheel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Owwww oke, dacht al.. ff wat invullen en je kan zo een ander flatje krijgen...
Maar zomaar? of wou je daar al langer weg?
Ach, hebben ze meteen het ergste gehad toch.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent zelf een wilde, met je junglecoupe
pics, plattegrond, geef me allezquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks bby. :$
[..]
Nee man.
[..]
Particulier kan dat vaak wel, maar dan betaal je je echt scheel.
Wil al langer hier weg, maar kwam elke keer op op 10e plaats ofzo. En nu stond ik meteen 1e.
[..]
Ach, hebben ze meteen het ergste gehad toch.
Ja particulier.. dat zijn echt haaiekoppenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks bby. :$
[..]
Nee man.
[..]
Particulier kan dat vaak wel, maar dan betaal je je echt scheel.
Wil al langer hier weg, maar kwam elke keer op op 10e plaats ofzo. En nu stond ik meteen 1e.
[..]
Ach, hebben ze meteen het ergste gehad toch.
Toen ik terugkwam uit Engeland heb ik een week moeten overbruggen bij m'n moeder. Had geen dag langer moeten duren.quote:
Ja, echt hè. Gaat vaak ook via zo'n verhuurmakelaar, dat zijn pas echt wolven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja particulier.. dat zijn echt haaiekoppenvragen echt ziek veel geld.
Nice man, gelijk 1e plek. Twijfel je dan niet wat er mis is met de woning?had ik wel met mijn 1e woning.
Same city btw?
Pics heb ik nog niet, plattegrond wel. :$quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef Salatrel het volgende:
fotograferen photoshoppen doe je zohttp://www.boredpanda.com(...)phy-elena-shumilova/
engeland?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam uit Engeland heb ik een week moeten overbruggen bij m'n moeder. Had geen dag langer moeten duren.
[..]
terwijl ze zoveel praatjes heeft hueheuehuehuequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
je vertelt me ook nooit wat [ afbeelding ]
Heb in 2012 half jaar in Liverpool gezeten voor m'n studie. Niets spannends hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
engeland?
je vertelt me ook nooit wat [ afbeelding ]
Moest lachen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
terwijl ze zoveel praatjes heeft hueheuehuehue
Ja, triest dat het zo moetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam uit Engeland heb ik een week moeten overbruggen bij m'n moeder. Had geen dag langer moeten duren.
[..]
Ja, echt hè. Gaat vaak ook via zo'n verhuurmakelaar, dat zijn pas echt wolven.Vragen gewoon een maand huur + btw als 'bemiddelingskosten'.
![]()
Haha nee hoor. Daar kijk je toch een beetje doorheen. Vind het ook niet erg om te klussen ofzo. En vaak lost de woningbouw grote mankementen ook op, zijn ze toch verantwoordelijk voor.
[..]
Pics heb ik nog niet, plattegrond wel. :$
Ziet er sweet uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt hè. Gaat vaak ook via zo'n verhuurmakelaar, dat zijn pas echt wolven.Vragen gewoon een maand huur + btw als 'bemiddelingskosten'.
![]()
Haha nee hoor. Daar kijk je toch een beetje doorheen. Vind het ook niet erg om te klussen ofzo. En vaak lost de woningbouw grote mankementen ook op, zijn ze toch verantwoordelijk voor.
[..]
Pics heb ik nog niet, plattegrond wel. :$
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb in 2012 half jaar in Liverpool gezeten voor m'n studie. Niets spannends hoor.
wel duur.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was nooit meer terug gekomen als ik jou was
Ik had ook een wasbak in de slaapkamerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziet er sweet uitalleen beetje raar die wasbak in slaapkamer.
Hoop alleen voor je dat het niet heel gehorig is. Bij mijn zus hebben haar buren een kind gekregen.als ik daar een kwartier zit heb ik zin om een "heeeeere's johnny!!!" te zetten.
Ga dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Wel handig in de winter om in te pissen.
wie weet. ooit. als ik er werk vind.quote:
Dat was in dat huis met enkele beglazingquote:
Ja, precies. Lekker beetje in je huis keutelen, muziekje aan, chill toch.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, triest dat het zo moet
Klussen is ook niks mis mee idd, ook leuk om zo je eigen plekje te maken toch.
En idd bij huur lost woningbouw grote gebreken zelf op
Haha ja, apart hè. Als-ie me in de weg zit, sloop ik 'm er gewoon uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziet er sweet uitalleen beetje raar die wasbak in slaapkamer.
Hoop alleen voor je dat het niet heel gehorig is. Bij mijn zus hebben haar buren een kind gekregen.als ik daar een kwartier zit heb ik zin om een "heeeeere's johnny!!!" te zetten.
Mocht ik ooit de kans krijgen om in het buitenland te gaan werken, dan pak ik meteen m'n spullen. :$quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan welk buitenlandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
Mocht ik ooit de kans krijgen om in het buitenland te gaan werken, dan pak ik meteen m'n spullen. :$
België.quote:
Zou je dan naar het regenachtige Engeland emigreren?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie weet. ooit. als ik er werk vind.
of vooraf een paar miljoen win
nja, dat beschouw ik nauwelijks nog als buitenland. als ik hier naar buiten kijk zie ik belgie al liggenquote:
nee, schotlandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou je dan naar het regenachtige Engeland emigreren?
Toen ik daar zat hebben wij geen enkele keer sneeuw gehad terwijl het in Nederland toen echt weken gesneeuwd heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou je dan naar het regenachtige Engeland emigreren?
alles boven de 20 vind ik te veelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Mooi landschap, maar ik kan niet tegen die lage temperaturen het hele jaar door.
Apart.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles boven de 20 vind ik te veel
Hehe, toevallig in de zomer daar verbleven?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik daar zat hebben wij geen enkele keer sneeuw gehad terwijl het in Nederland toen echt weken gesneeuwd heeft.
Nee, was in januari. Vond dat wel leuk, jullie toen een killerwinter en wij gewoon chillings.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Hehe, toevallig in de zomer daar verbleven?.
Winter is altijd killer in mijn ogen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, was in januari. Vond dat wel leuk, jullie toen een killerwinter en wij gewoon chillings.
deze winter toch niet tot nu toequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Winter is altijd killer in mijn ogen.
Ik heb echt zo'n tyfushekel aan sneeuw. Ik vind alles best, als het maar geen sneeuw is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Winter is altijd killer in mijn ogen.
sneeuwquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n tyfushekel aan sneeuw. Ik vind alles best, als het maar geen sneeuw is.
Sneeuw is 1 dag leuk.quote:
mag van mij wel langer. zolang de wegen maar vrij zijnquote:
Het is leuk als het valt. Als het er eenmaal ligt dan is het klote, vooral wanneer het in zo'n bruine kwak veranderd.quote:
als het ligt is ook mooi. fijn om te wandelen of sleeën ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is leuk als het valt. Als het er eenmaal ligt dan is het klote, vooral wanneer het in zo'n bruine kwak veranderd.
Bij m'n oude middelbare school moest je als je op de fiets kwam op het schoolplein een scherpe bocht maken naar het fietsenhok. Als het dan glad was of gesneeuwd had, was dat gewoon gegarandeerd op je bek gaan terwijl iedereen je kon zien. Trauma's.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag van mij wel langer. zolang de wegen maar vrij zijn
school lag bovenop een heuveltje. kon je altijd lachen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij m'n oude middelbare school moest je als je op de fiets kwam op het schoolplein een scherpe bocht maken naar het fietsenhok. Als het dan glad was of gesneeuwd had, was dat gewoon gegarandeerd op je bek gaan terwijl iedereen je kon zien. Trauma's.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het ligt is ook mooi. fijn om te wandelen of sleeën ofzo
je moet ook schoenen en sokken aantrekkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef Germano het volgende:
[..].
Kom je met bevroren voeten thuis.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Doe mij maar zo'n lagoon die mortaxx laatst poste
Hoi Ludo, mijn grote droom is om net als jouw ondertitel te worden.quote:
Ben je al.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Ludo, mijn grote droom is om net als jouw ondertitel te worden.
Lukt je aardig. Die lagoon heb ik gepost en je geeft me niet eens credits.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Ludo, mijn grote droom is om net als jouw ondertitel te worden.
Awwwwwwquote:
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lukt je aardig. Die lagoon heb ik gepost en je geeft me niet eens credits.
Als je op deze doelde iig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Echt? was jij dat?mur wist het ook niet blijkbaar. Allemaal blauw he :s mijn excuses.
Jaaaaaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je op deze doelde iig.
[ afbeelding ]
Crisis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
Handig ook om echte coke mee te nemenen met wat voor reden ook?
ik herinner me nooit wie wat waar enzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Echt? was jij dat?mur wist het ook niet blijkbaar. Allemaal blauw he :s mijn excuses.
Lekker makkelijk de schuld bij anderen neerleggen en zelf niet nadenken of oordelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik herinner me nooit wie wat waar enzoIk ga uit van jouw oordeel en je hebt mijn vertrouwen geschaad.
Dan is juist meel of poedersuiker handiger, omdat goedkoperquote:
Heerlijk makkelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk de schuld bij anderen neerleggen en zelf niet nadenken of oordelen
Ja, kolder. Block.quote:
Op deze manier kost het niets, slimmerikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan is juist meel of poedersuiker handiger, omdat goedkoper
Want coke kost niks?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Op deze manier kost het niets, slimmerik.
haha ;Dquote:
Als dit grappig moet zijn dan:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je het steelt niet, nee. Had je niet zo dom ingeschat tot nu toe. Mijn fout.
Ok, apart dat je dan juist mij dom noemt.quote:
Apart.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, apart dat je dan juist mij dom noemt.
Jij de broer van Veer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Zijn jullie een human centipede of zo?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:04 schreef Murdera het volgende:
WGR / Chantage webcam filmpje
Chlo weer in actie.
oja, die shit is ook opeens overal in het nieuws he.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Gewoon zeggen dat je je webcam was vergeten af te plakken.
Heb gewoon echt altijd m'n webcam afgeplakt sinds m'n webcam op msn spontaan een keer aangingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Gewoon zeggen dat je je webcam was vergeten af te plakken.
Zelfs als je weet waar ik woon kun je met die beelden van mijn paupercam amper informatie winnen over de inrichting van mijn huis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
oja, die shit is ook opeens overal in het nieuws he.
Ik gokte op een donkere SM kelder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs als je weet waar ik woon kun je met die beelden van mijn paupercam amper informatie winnen over de inrichting van mijn huis.
Had idd niet verwacht dat je het zo snel door hadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb gewoon echt altijd m'n webcam afgeplakt sinds m'n webcam op msn spontaan een keer aanging
Echt he? Stelletje kontenkruipertjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Zijn jullie een human centipede of zo?
Still mad, hon?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Stelletje kontenkruipertjes.
Oh was jij die lelijke puisterige nerd met de andere cam aan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had idd niet verwacht dat je het zo snel door had
mad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha sukkel laat mij erbuiten ofso xd
PI-NCEPTIONquote:
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh was jij die lelijke puisterige nerd met de andere cam aan?
Hee Mur jij had mij toch Luther aangeraden? Ken je The Following?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja als tintin met een hipsterbril en white iphonna
Aah daar had iemand het gister nog overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hee Mur jij had mij toch Luther aangeraden? Ken je The Following?
Echt een lijpe serie! Ik ben gisteren begonnen, ben nu bij episode 4 en echt de eerste 3 blew me away, echt, moet je gaan checken!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aah daar had iemand het gister nog over
Is het de moeite ja?
In je bips haha ;pquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt een lijpe serie! Ik ben gisteren begonnen, ben nu bij episode 4 en echt de eerste 3 blew me away, echt, moet je gaan checken!
Niet nodig bebe, heb 9,3 cm ;Dquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gebruik wel veel lube dan, is gevoelig :s
Serieus? Nee man, vind hem echt goed in deze serie. Ja moet je doen! Ik moet mezelf echt tegenhouden om niet elke x verder te kijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
verhaal klinkt ook wel enorm bruut. Alleen vind die kevin bacon (hmmmbacon) een beetje een kneusje eigenlijk.
Ga het vanavond gelijk checken.
Beter ga ik dat onthouden om vanavond gelijk aan te zetten trouwensquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus? Nee man, vind hem echt goed in deze serie. Ja moet je doen! Ik moet mezelf echt tegenhouden om niet elke x verder te kijkenDenk dat jij het ook wel vet vind, dus checken! Ik hoor wel wat je er van vond
zo gemeen dit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze is niet veel meer gewend door Mur hoor hahahaha XD
Wow, oef ;Dquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar die pijnigt m'n kont alleen maar, daarom voorzichtig wese :squote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gvdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
ahhhhhhhahahahaha 'poepjes' ;p
Jaaa moet je doen!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter ga ik dat onthouden om vanavond gelijk aan te zetten trouwens
Hahahahaha godverquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
ahhhhhhhahahahaha 'poepjes' ;p
Als je zo iemand moet interviewenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvddenk dat de schrijver van dit artikel het moeilijk heeft gehad
En dan nog over gassen ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo iemand moet interviewen
"Wat is uw mening hier over, Mijnheer Poepjes?"
I'll be like:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo iemand moet interviewen
"Wat is uw mening hier over, Mijnheer Poepjes?"
Hahaha oh shit nog niet eens stil bij gestaanquote:
Let vooral op de geheel linker jongen met blauw shirt (die je gedeeltelijk ziet) en de (wellicht) 2 jarige vrouwelijke slachtofferquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
I wish, dan zou ik een flinke collectie filmpjes hebben.
Lijkt mij niet, maar aangezien het hier lijkt op mishandeling of ruzie in de relationele sfeer wellicht wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben je in een ziekenhuis verplicht te vertellen hoe zoiets is gebeurd dan?
ziekenhuis is verplicht om de politie te bellen als het vermoedelijk om een misdrijf gaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben je in een ziekenhuis verplicht te vertellen hoe zoiets is gebeurd dan?
Altijd goed dit soort ontwikkelingenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ohja, makes perfect sense idd.
[ afbeelding ]
Wow.
Ik en mijn gehele familie distantiëren zich ten zeerste van zulke praktijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Suri's toch ook met hun daggerfeesten
Ook niet dat gedoe met gouden tanden/sieraden en die shizzle?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik en mijn gehele familie distantiëren zich ten zeerste van zulke praktijken.
1800% srs tho.
Nopequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet dat gedoe met gouden tanden/sieraden en die shizzle?
Wat een vreemde benen zeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ohja, makes perfect sense idd.
[ afbeelding ]
Wow.
Nee, ook totaal nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je moeder praat ook niet met een accent? Waarom als 'Oewarom'
mijn pa als hij een surinamer nadoet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je moeder praat ook niet met een accent? Waarom als 'Oewarom'
over de 20 cm?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ook totaal niet.
Nog meer punten af te werken in je checklist?
Ehmmmmmmmm..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ook totaal niet.
Nog meer punten af te werken in je checklist?
Is meer een indiaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn pa als hij een surinamer nadoet.
Oewarom jij zo poeraten blanke broeder?
Ik kan dat ook wel redelijk tochquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was een keer bij een scharrel thuis, was al redelijk koud buiten in die tijd, en had m'n handschoenen aangelaten toen ik binnen was, gewoon nog niet aan gedacht ze uit te doen, en die pa ging stuk jongenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat maakt het zo mooi.quote:
jij praat altijd al zo maar durfde ik nooit te zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel redelijk toch
Beetje zoals Vas die een amerikaan na doetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat maakt het zo mooi.![]()
[..]
jij praat altijd al zo maar durfde ik nooit te zeggen.
Nee, en ikzelf heb alleen maar 2x een boete gehad voor achterop zitten zonder helmquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehmmmmmmmm..
Is er iemand uit je familie met justitie in aanraking gekomen?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was een keer bij een scharrel thuis, was al redelijk koud buiten in die tijd, en had m'n handschoenen aangelaten toen ik binnen was, gewoon nog niet aan gedacht ze uit te doen, en die pa ging stuk jongen. Ook echt op verjaardagen etc. dit verhaal vertellen hoorde ik van d'r, incl. geforceerd accent enzo. Hij vond het echt een mooi verhaal
.
Hahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje zoals Vas die een amerikaan na doetuiteindelijk blijkt het dan gewoon een native jamaicaan met opgezwollen tong
als jouw moeder klappen zou krijgen, hoeveel goons zouden binnen een kwartier klaar staan om wraak te nemen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, en ikzelf heb alleen maar 2x een boete gehad voor achterop zitten zonder helm![]()
.
Die komt nog elk jaar ter sprake bij kringverjaardagenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Blijft ook een mooi verhaal dit idd.
Hij vond het een mooi verhaal dat er een neger in z'n huiskamer zat met handschoenen aan, dat was het?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was een keer bij een scharrel thuis, was al redelijk koud buiten in die tijd, en had m'n handschoenen aangelaten toen ik binnen was, gewoon nog niet aan gedacht ze uit te doen, en die pa ging stuk jongen. Ook echt op verjaardagen etc. dit verhaal vertellen hoorde ik van d'r, incl. geforceerd accent enzo. Hij vond het echt een mooi verhaal
.
Groeten uit de rimboe idee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij vond het een mooi verhaal dat er een neger in z'n huiskamer zat met handschoenen aan, dat was het?
FOOK OFF.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje zoals Vas die een amerikaan na doetuiteindelijk blijkt het dan gewoon een native jamaicaan met opgezwollen tong
global warmingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het heeft overigens gehageld in PARAMARIBO, ffs.
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
FOOK OFF.
Sorry dat ik geen amerikaan na kan doenfuck amedika
"ik heb smetvrees en weet wat je dochter allemaal uitgespookt heeft hehehe"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:01 schreef Murdera het volgende:
"DUS DIE NEGER ZIT GEWOON BINNEN OP DE BANK MET ZIJN HANDSCHOENEN AAN! OEHAHAHAHA" (VVD lachje)
prachtig
2 Belletjes, 1 bucket hotwings en 15 (oké 20) minuten later staan er sowieso een Golf 5 en 2011 Corolla voor de deur.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
als jouw moeder klappen zou krijgen, hoeveel goons zouden binnen een kwartier klaar staan om wraak te nemen?
Ja, dit dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:01 schreef Murdera het volgende:
"DUS DIE NEGER ZIT GEWOON BINNEN OP DE BANK MET ZIJN HANDSCHOENEN AAN! OEHAHAHAHA" (VVD lachje)
prachtig
help me herinneren, als ik een rijbewijs heb en een auto wil kopen haal ik kip en klap ik je moeder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2 Belletjes, 1 bucket hotwings en 15 (oké 20) minuten later staan er sowieso een Golf 5 en 2011 Corolla voor de deur.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"ik heb smetvrees en weet wat je dochter allemaal uitgespookt heeft hehehe"
Stuk beter dan de vrienden van m'n ex, continu opmerkingen maken over de bijlmer en zo'n geforceerd negerstemmetje opzettenquote:
Volkswagen/Toyota.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
help me herinneren, als ik een rijbewijs heb en een auto wil kopen haal ik kip en klap ik je moeder.![]()
(ik snap de automerken niet zo?)
???quote:
"Deze enorme zielige foto gaat rond op het internet met het verhaal dat een jongetje in Syrië slaapt tussen de graven van zijn vader en moeder. Alleen de foto schijnt toch niet echt te zijn. Zo wordt nieuws anno 2014 gemaakt!"quote:
dacht eerst wtf?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stuk beter dan de vrienden van m'n ex, continu opmerkingen maken over de bijlmer en zo'n geforceerd negerstemmetje opzettenKansloos.
Wat een verrassing zegquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Deze enorme zielige foto gaat rond op het internet met het verhaal dat een jongetje in Syrië slaapt tussen de graven van zijn vader en moeder. Alleen de foto schijnt toch niet echt te zijn. Zo wordt nieuws anno 2014 gemaakt!"
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Deze enorme zielige foto gaat rond op het internet met het verhaal dat een jongetje in Syrië slaapt tussen de graven van zijn vader en moeder. Alleen de foto schijnt toch niet echt te zijn. Zo wordt nieuws anno 2014 gemaakt!"
net als die bullshit van "dit jongetje sprak met zijn laatste adem de woorden "ik ga alles tegen god zeggen", en dan gelijk een lading kkhippie wijven die half in tranen hun medeleven typen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaarste is nog als ze zo'n stem willen opzetten en dan als een Aziaat, mocro of paku klinkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stuk beter dan de vrienden van m'n ex, continu opmerkingen maken over de bijlmer en zo'n geforceerd negerstemmetje opzettenKansloos.
Hahahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dit soort shit, lekker je kinderen gebruiken. Kut moslims.
Helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een verrassing zegik volg al heel lang geen nieuws meer, afgezien van djeez stukjes dan
Kinderen worden daar altijd en overal voor misbruikt. Die bedelende kinderen worden 9 van de 10 keer ook door hun ouders de straat op gegooid om te bedelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dit soort shit, lekker je kinderen gebruiken. Kut moslims.
Die ken ik toch niet, ze maakten die grappen echt tegen mequote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja alleen mn collega's met hun kip grapjes.
Of als Jamaicaan, ochermquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gaarste is nog als ze zo'n stem willen opzetten en dan als een Aziaat, mocro of paku klinken. Doe het dan goed.
Filmpje in KLB / Zielig feest in Vietnam al bekeken?quote:
heb wel een aantal moslimfilmpjes op mn telefoon.quote:
Nee, helemaal niet meer. Je weet toch niet meer wat wel en niet waar is. En doorgaands is nieuws alleen over dezelfde shit en word gewoon de helft maar niet genoemd wat ook nieuwswaardig is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Helemaal niet meer?
[..]
Kinderen worden daar altijd en overal voor misbruikt. Die bedelende kinderen worden 9 van de 10 keer ook door hun ouders de straat op gegooid om te bedelen.
Religion of peace yo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef LudoSanders het volgende:
Kinderen worden daar altijd en overal voor misbruikt. Die bedelende kinderen worden 9 van de 10 keer ook door hun ouders de straat op gegooid om te bedelen.
Nog nooit gezien deze?quote:
Vas pls.quote:
niet gelijk geklapt dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ken ik toch niet, ze maakten die grappen echt tegen me
dat probeer ik altijd.quote:
watquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb wel een aantal moslimfilmpjes op mn telefoon.
Die gast die een baksteen DOOR zijn fucking gezicht krijgt nadat hij ALLAH AHKBAR loopt te schreeuwen en te lachen en te schieten met zijn AK47.![]()
kkhard
Ja alleen vind ik zielig voor die varkensquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Filmpje in KLB / Zielig feest in Vietnam al bekeken?
Nee, nooit gezien. Ja lekker voor die kinderen. Gedraag je of ga dood.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nog nooit gezien deze?Valt me alleen wel op dat het kinderen zijn die werden overgereden
.
[..]
Vas pls.
haha ja moest echt hard lachen, maar was ook echt fucking droog. gebouw naast hem explodeerd ofzo en baksteen breekt door zijn gezicht heen en je ziet die andere schreeuwerds ook gelijk van "oei, hihi, wie gaat dit aan zijn vrouw vertellen?"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat
[..]
Ja alleen vind ik zielig voor die varkens
Ziek man.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja alleen vind ik zielig voor die varkens
Of die rare saoedi's die racewedstrijden houden en dan een ongeluk krijgen en hun arm wegslingertquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja moest echt hard lachen, maar was ook echt fucking droog. gebouw naast hem explodeerd ofzo en baksteen breekt door zijn gezicht heen en je ziet die andere schreeuwerds ook gelijk van "oei, hihi, wie gaat dit aan zijn vrouw vertellen?"
haha ja die is ook mooiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of die rare saoedi's die racewedstrijden houden en dan een ongeluk krijgen en hun arm wegslingertSterf dan maar gewoon als je zulke idiote dingen doet.
wat?quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja moest echt hard lachen, maar was ook echt fucking droog. gebouw naast hem explodeerd ofzo en baksteen breekt door zijn gezicht heen en je ziet die andere schreeuwerds ook gelijk van "oei, hihi, wie gaat dit aan zijn vrouw vertellen?"
mhehehequote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat?
[..]
Hahazo ken ik wel 1 met zo'n zelfde dude die dan met zo'n stationary gun zit te vuren en ook een mortier op zich krijgt
mooi effect.
Dat filmpje met dat varken. Veel ranzige dingen gezien, maar dit.. Misschien word ik oud.quote:
Ja, is ook echt te triest dat dat soort dingen nog gebeurenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat filmpje met dat varken. Veel ranzige dingen gezien, maar dit.. Misschien word ik oud.
Mag van mij vaker gebeuren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
mhehehe
of zon groep waarvan 1 voordoet hoe je een bom maakt, die dan afgaat.
Pff ga lekker filmpjes kijken waar zeehondjes worden doodgeknuppeld of nertsen die aan hun staart hangen en levend gestript worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat filmpje met dat varken. Veel ranzige dingen gezien, maar dit.. Misschien word ik oud.
Mja, dat komt overeen met dat filmpje toch. Dierenleed gewoon in zijn geheel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pff ga lekker filmpjes kijken waar zeehondjes worden doodgeknuppeld of nertsen die aan hun staart hangen en levend gestript worden.
Is natoer, een torenvalk die een muisje opeet scheurt em ook open.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mja, dat komt overeen met dat filmpje toch. Dierenleed gewoon in zijn geheel.
Het is nasty, maar als internetveteraan moet je hier toch wel tegen kunnenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
whutquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is nasty, maar als internetveteraan moet je hier toch wel tegen kunnen. Doet me denken aan dat filmpje van dat paard dat werd onthoofd, kwam er naast een straal bloed ook ineens een lading kots uit z'n nek
.
Daar geen problemen mee, pas bij toedoen van de mens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is natoer, een torenvalk die een muisje opeet scheurt em ook open.
Als internetveteraan heb ik wel het gehele filmpje gekeken en niet ff vluchtig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is nasty, maar als internetveteraan moet je hier toch wel tegen kunnen. Doet me denken aan dat filmpje van dat paard dat werd onthoofd, kwam er naast een straal bloed ook ineens een lading kots uit z'n nek
.
Ik weet niet ik heb dit filmpje niet gezien maar er staat dat ie doormidden word gehakt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mja, dat komt overeen met dat filmpje toch. Dierenleed gewoon in zijn geheel.
Van dat varken? Ja duh, je moet natuurlijk wel zien of hij in shock raakt, hoe lang die blijft leven etc.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
Als internetveteraan heb ik wel het gehele filmpje gekeken en niet ff vluchtig.
rustig met je bucket op schoot naar zitten kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van dat varken? Ja duh, je moet natuurlijk wel zien of hij in shock raakt, hoe lang die blijft leven etc.
Ik heb ook wel 's bewust een filmpje van een kip zonder kop opgezocht, moest toch eens zien hoe dat eruit zag.
Ik ook denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:35 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond three guys one hammer toch wel de meest ranzige.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet ik heb dit filmpje niet gezien maar er staat dat ie doormidden word gehakt?
quote:Every year, at a village near Hanoi, a pig is brutally chopped into two so that people can smear banknotes with its blood in the belief that it would bring luck.
En dan zit ik meest nog met de gedachte dat het een random persoon op straat was die op zo'n gruwelijke manier aan zijn einde is gekomen. Wat moet die persoon toch bang zijn geweest voor zijn leven.quote:
Ja ugh, vreemde tradities voortgekomen uit een gek persoon. Kan alleen maar m'n eigen beestjes heel hard knuffelen als ik zulke rare dingen lees of zie.quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgen jullie ook vaak de vraag wanneer je zo'n filmpje opzet waar je dat nu toch weer in hemelsnaam vandaan hebt?
Of misschien hetzelfde doen met de mensen zoals ze doen met de varkens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ugh, vreemde tradities voortgekomen uit een gek persoon. Kan alleen maar m'n eigen beestjes heel hard knuffelen als ik zulke rare dingen lees of zie.
Dan ben je net zo wreed als hetgeen je veroordeelt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of misschien hetzelfde doen met de mensen zoals ze doen met de varkens.
Sommige mensen verdienen hetzelfde als wat ze een ander aandoen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan ben je net zo wreed als hetgeen je veroordeelt.
Graag maar:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of misschien hetzelfde doen met de mensen zoals ze doen met de varkens.
Hoewel ik wel alles zou doen zodat ze nooit meer een normaal leven krijgen, net zoals dat varkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan ben je net zo wreed als hetgeen je veroordeelt.
Heb je alleen jezelf maar mee hoor, echt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:44 schreef FL_Freak het volgende:
Stel ik heb later een kind. Iemand vermoord mijn kind vind ik dat diegene hetzelfde lot verdient. Tot gevangenis straf toe rust ik niet tot diegene dood is
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet meer. Je weet toch niet meer wat wel en niet waar is. En doorgaands is nieuws alleen over dezelfde shit en word gewoon de helft maar niet genoemd wat ook nieuwswaardig is.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Let vooral op de geheel linker jongen met blauw shirt (die je gedeeltelijk ziet) en de vrouwelijke slachtoffer
[..]als of ze dat toe zou laten.
Maar eerlijk is eerlijk, dan denk je ook niet meer met verstand. Je kind is vermoord ik bedoel....ja hoe denk je dat je zult reageren?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je alleen jezelf maar mee hoor, echt.
Maar.. dan.. mag jij ook weer vermoord worden omdat jij iemand hebt vermoord?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen hetzelfde als wat ze een ander aandoen.
Top of the food chain negga.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoewel ik wel alles zou doen zodat ze nooit meer een normaal leven krijgen, net zoals dat varken
Doorgaands wou ik idd in de lijst zetten, maar kon 'm niet vinden met Sherlock, te recent waarschijnlijkquote:
Natuurlijk zijn er uitzonderingen...als je iemand uit zelfverdediging vermoord bijvquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar.. dan.. mag jij ook weer vermoord worden omdat jij iemand hebt vermoord?
Maar als jij iemand vermoord onder het mom van vergelding is dat toch geen zelfverdediging?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er uitzonderingen...als je iemand uit zelfverdediging vermoord bijv
Diegene die ik dan vermoord heeft het dus verdiend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar als jij iemand vermoord onder het mom van vergelding is dat toch geen zelfverdediging?
KLB / [KLB SC] Cinemagraphsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doorgaands wou ik idd in de lijst zetten, maar kon 'm niet vinden met Sherlock, te recent waarschijnlijk.
De nieuwe 2014 lijst van gisteren, soepkip.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Cinemagraphs
Moeilijk man.
Ammehoela weet ik veel dat er in 2014 nog een nieuwe lijst is gemaakt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De nieuwe 2014 lijst van gisteren, soepkip.
die koosnaampjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De nieuwe 2014 lijst van gisteren, soepkip.
Wie is 'Duane Johnnson'?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer is zeker lijstwaardig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
mee eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:03 schreef Modus het volgende:
[..]
De slachtoffer is zeker lijstwaardig.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Updated.
[..]
The Rock aka Dwayne Johnson.
[ afbeelding ]
Dit ja. ik heb gewoon een mooie pylon naast de prullebak staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
IE/Standaard windows MP3 speel ding.
All creds lost.
huh?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Doe mij maar zo'n lagoon die mortaxx laatst poste
Ik ben meer fan van de Crab Nebula.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ghost Nebula. skkl.
En ja, het klopt.
vind jou meer een type voor de liquid rainbow nebulaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de Crab Nebula.
dan kan het toch nog wel een ghost nebula zijn?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:24 schreef Gridlok het volgende:
En het is trouwens een tekening, door een gozer gamaakt, geen foto.
" klopt "
Ja sorry was varkusquote:
Krijg de makrelentyfus.quote:
Haha ;Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |