quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet meer. Je weet toch niet meer wat wel en niet waar is. En doorgaands is nieuws alleen over dezelfde shit en word gewoon de helft maar niet genoemd wat ook nieuwswaardig is.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Let vooral op de geheel linker jongen met blauw shirt (die je gedeeltelijk ziet) en de vrouwelijke slachtoffer
[..]als of ze dat toe zou laten.
Maar eerlijk is eerlijk, dan denk je ook niet meer met verstand. Je kind is vermoord ik bedoel....ja hoe denk je dat je zult reageren?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je alleen jezelf maar mee hoor, echt.
Maar.. dan.. mag jij ook weer vermoord worden omdat jij iemand hebt vermoord?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen hetzelfde als wat ze een ander aandoen.
Top of the food chain negga.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoewel ik wel alles zou doen zodat ze nooit meer een normaal leven krijgen, net zoals dat varken
Doorgaands wou ik idd in de lijst zetten, maar kon 'm niet vinden met Sherlock, te recent waarschijnlijkquote:
Natuurlijk zijn er uitzonderingen...als je iemand uit zelfverdediging vermoord bijvquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar.. dan.. mag jij ook weer vermoord worden omdat jij iemand hebt vermoord?
Maar als jij iemand vermoord onder het mom van vergelding is dat toch geen zelfverdediging?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er uitzonderingen...als je iemand uit zelfverdediging vermoord bijv
Diegene die ik dan vermoord heeft het dus verdiend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar als jij iemand vermoord onder het mom van vergelding is dat toch geen zelfverdediging?
KLB / [KLB SC] Cinemagraphsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doorgaands wou ik idd in de lijst zetten, maar kon 'm niet vinden met Sherlock, te recent waarschijnlijk.
De nieuwe 2014 lijst van gisteren, soepkip.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Cinemagraphs
Moeilijk man.
Ammehoela weet ik veel dat er in 2014 nog een nieuwe lijst is gemaakt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De nieuwe 2014 lijst van gisteren, soepkip.
die koosnaampjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De nieuwe 2014 lijst van gisteren, soepkip.
Wie is 'Duane Johnnson'?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer is zeker lijstwaardig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
mee eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:03 schreef Modus het volgende:
[..]
De slachtoffer is zeker lijstwaardig.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Updated.
[..]
The Rock aka Dwayne Johnson.
[ afbeelding ]
Dit ja. ik heb gewoon een mooie pylon naast de prullebak staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
IE/Standaard windows MP3 speel ding.
All creds lost.
huh?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Doe mij maar zo'n lagoon die mortaxx laatst poste
Ik ben meer fan van de Crab Nebula.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ghost Nebula. skkl.
En ja, het klopt.
vind jou meer een type voor de liquid rainbow nebulaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de Crab Nebula.
dan kan het toch nog wel een ghost nebula zijn?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:24 schreef Gridlok het volgende:
En het is trouwens een tekening, door een gozer gamaakt, geen foto.
" klopt "
Ja sorry was varkusquote:
Krijg de makrelentyfus.quote:
Haha ;Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |