dikke pijplippen aw yeaquote:
Nu is het wachten op 2nutz voor beoordeling.quote:
Breng eens wat voorbeelden?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je op het forum als een rare troll overkomt, lijkt me vanzelfsprekend
Die foto van WD net en vorige keer ook zeg je Kenza Zouiten is een 6/10, en m'n eigen vriendin is een 9,8quote:
We kunnen niet allemaal zo intelligent als jou overkomen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben jij srsly universitair docent geweest?Kan niet geloven.
Ik denk niet dat ik dat was. Doe eens een link.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Die foto van WD net en vorige keer ook zeg je Kenza Zouiten is een 6/10, en m'n eigen vriendin is een 9,8Alsof mensen dat serieus gaan nemen.
Nee, ik zit op mobiel en ga zo slapen. Ik zoek morgen wel ff voor je op als je wilt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat was. Doe eens een link.
Doe maar, want ik moest die naam Googlen, nog nooit eerder gehoord. Alsnog een 6/10 trouwens met d'r plamuurbek.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mobiel en ga zo slapen. Ik zoek morgen wel ff voor je op als je wilt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe maar, want ik moest die naam Googlen, nog nooit eerder gehoord. Alsnog een 6/10 trouwens met d'r plamuurbek.
Ze draagt amper makeup, dumbfuck. Ze is half Marokkaans half Zweeds, daarom is ze zo bruin.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe maar, want ik moest die naam Googlen, nog nooit eerder gehoord. Alsnog een 6/10 trouwens met d'r plamuurbek.
Zeker nooit van photoshop gehoord of wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Srs eyeproblems deze. Kijk ff naar die foto boven je.
Dus eigenlijk heeft ze helemaal geen lippenstift op en rommel op haar ogen en wimpers?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeker nooit van photoshop gehoord of wel?
Ben jij kkblind of zo?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft ze helemaal geen lippenstift op en rommel op haar ogen en wimpers?
Als jij*quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo intelligent als jou overkomen.
Waarom kan je het niet geloven?
Klopt, kijk eens, het origineel. Wat draagt ze rond haar ogen en op haar lippen? Nou?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben jij kkblind of zo?Dat is hard gephotoshopt hoor.
Ik zei AMPER makeup. Ik zei niet "geen makeup". Dus duh dat ze wel IETS opheeft. Maar die foto waar jij zei dat ik naar moest kijken is volledig gephotoshopped en dus totaal niet relevant.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Klopt, kijk eens, het origineel. Wat draagt ze rond haar ogen en op haar lippen? Nou?
[ afbeelding ]
Jij begint toch met posten van mijn foto. ALWEER. Ik ben het nu wel gewoon zat hoor. Zielige gedoe elke keer. Grow the fuck up.quote:
Dank.quote:
Sorry, het spijt me.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij begint toch met posten van mijn foto. ALWEER. Ik ben het nu wel gewoon zat hoor. Zielige gedoe elke keer. Grow the fuck up.
CHILLquote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij begint toch met posten van mijn foto. ALWEER. Ik ben het nu wel gewoon zat hoor. Zielige gedoe elke keer. Grow the fuck up.
Hoi honingpotjequote:
Echt he. Dit kan geen toeval zijn.quote:
Ja, zeik een mens maar af die voor jou tig posts aangepast heeftquote:
Dag liefjequote:
alles weer terugzetten als wraak.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja, zeik een mens maar af die voor jou tig posts aangepast heeft
Fles wijn, glijmiddel en touwen liggen klaar. Hoe laat ben je hier?quote:
Dankjewel liefjequote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja, zeik een mens maar af die voor jou tig posts aangepast heeft
[..]
Dag liefje
Kom eraan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fles wijn, glijmiddel en touwen liggen klaar. Hoe laat ben je hier?
Graag gedaanquote:Op zondag 16 juni 2013 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel liefjeWas overigens geen afzeiken
Het spijt me dat ik zeek.
So so romantisch*quote:
Jammer, begon net gevoelens voor je te krijgen.quote:
Jij kan niet eens deepthroaten, die dikke neus van je zit in de weg.quote:
Niemand kan een penis van 8 cm deeptroathen. Your flaw.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij kan niet eens deepthroaten, die dikke neus van je zit in de weg.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niemand kan een penis van 8 cm deeptroathen. Your flaw.
Echt wel. Verder: Chloro is lief.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij kan niet eens deepthroaten, die dikke neus van je zit in de weg.
Smells like de Sanster-san die een TR heeft gemaakt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:53 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom heb je mijn photoshop verwijderd Marie?
Je vindt wel weer een ander.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, begon net gevoelens voor je te krijgen.
Waarom haat je zo, dacht dat we buddy's waren.quote:
Zal jou knopje eens inrammen.quote:
Jouw*quote:
Buddies*quote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom haat je zo, dacht dat we buddy's waren.
aw yeah u luv itquote:
Wow.quote:
Buddy's. Op z'n Nederlands. Net zoals baby's.quote:
DM me eens een foto van jou, ga ik met mijn paint-skilsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:53 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom heb je mijn photoshop verwijderd Marie?
Fuckbuddiesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Buddy's. Op z'n Nederlands. Net zoals baby's.
GVD waarom ga je nooit in op mijn hosselacties? Lijkt wel alsof je niet wiltquote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
DM me eens een foto van jou, ga ik met mijn paint-skilsaan de slag
Kijk, hierom heb ik zo'n hekel aan die tyfus OP.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen zet mij ff in de OP, lol!!11!1!
Nee, je luistert naar HWS.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
HW Wie?quote:
Dat je daar überhaupt in wil staanquote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk, hierom heb ik zo'n hekel aan die tyfus OP.
Wanneer je uit the big house bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Gedaanquote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja oke, maar lijk wel op Pelle.quote:
Jij bent de ruzie met Meloewa alweer vergeten? Net als Angel-Joy (met alle respect), dan ga je in discussie met een 16 jarige. En de slechte grap over dat je loempia's gaat eten. Hahaha omdat ze Chinees is, grappig joh. Als ik erachter kwam dat mijn docent zo'n persoon was zoals jij hier op het forum zou ik echt in een hoekje gaan huilen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo intelligent als jou overkomen.
Waarom kan je het niet geloven?
Dat lijkt me geen goed plan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
DM me eens een foto van jou, ga ik met mijn paint-skilsaan de slag
Snap je.quote:
Op de schaal van lekker, heet en lief ga ik true the roof... dus ben niet zomaar te hosselen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
GVD waarom ga je nooit in op mijn hosselacties? Lijkt wel alsof je niet wilt
Heb weer een oestrogenenboost gekregen door een uur met Bambz te bellen. Onder de dekens, frontcam erbij aan en helemaal gelukkig.quote:
Through*quote:Op zondag 16 juni 2013 23:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op de schaal van lekker, heet en lief ga ik true the roof... dus ben niet zomaar te hosselen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja oke, maar lijk wel op Pelle.
Raar misschien, maar je kunt verzoeken ook negerenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk, hierom heb ik zo'n hekel aan die tyfus OP.
ntm, git du fuck outta herequote:Op zondag 16 juni 2013 23:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij bent de ruzie met Meloewa alweer vergeten? Net als Angel-Joy (met alle respect), dan ga je in discussie met een 16 jarige. En de slechte grap over dat je loempia's gaat eten. Hahaha omdat ze Chinees is, grappig joh. Als ik erachter kwam dat mijn docent zo'n persoon was zoals jij hier op het forum zou ik echt in een hoekje gaan huilen.
Jaja ik weet dat jullie hier van de plaatjes en gifjes zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom lieg je dan, want op deze foto lijk je helemaal ni op pelle :s
Waarom twee weken niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb weer een oestrogenenboost gekregen door een uur met Bambz te bellen. Onder de dekens, frontcam erbij aan en helemaal gelukkig.
... sorta.
We live in a generation of
not being in love
not being together
But we sure make it feel like we're together
Elkaar twee week niet kunnen zien.Betamaus test-levels weer op zijn retour.
Zal een deel van mijn liefde nu op jou in het bijzonder uitstralen, Chlobby.
Nee, echt?! Damn.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Raar misschien, maar je kunt verzoeken ook negeren
2 wekenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb weer een oestrogenenboost gekregen door een uur met Bambz te bellen. Onder de dekens, frontcam erbij aan en helemaal gelukkig.
... sorta.
We live in a generation of
not being in love
not being together
But we sure make it feel like we're together
Elkaar twee week niet kunnen zien.Betamaus test-levels weer op zijn retour.
Zal een deel van mijn liefde nu op jou in het bijzonder uitstralen, Chlobby.
Ben morgen gewoon thuis hoor, weenie.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
2 weken. Ik zit nu bijna op 3 en moet nog 3 weken volhouden
.
Ja, ik kan mij die ruzie nog vaag herinneren.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij bent de ruzie met Meloewa alweer vergeten? Net als Angel-Joy (met alle respect), dan ga je in discussie met een 16 jarige. En de slechte grap over dat je loempia's gaat eten. Hahaha omdat ze Chinees is, grappig joh. Als ik erachter kwam dat mijn docent zo'n persoon was zoals jij hier op het forum zou ik echt in een hoekje gaan huilen.
Ik vind je weer lief, juf. Dat is fijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom twee weken niet?
En bedankt man. Komt zeker door mijn goede grappen.
Shit brah.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
2 weken. Ik zit nu bijna op 3 en moet nog 3 weken volhouden
.
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij die ruzie nog vaag herinneren.
Met Angel-Joy is het allang uitgepraat, volgende week gaan we meeten in een Chinees-Indisch restaurant en dan zetten wij de puntjes op de I om dit hoofdstuk voorgoed af te kunnen sluiten.
Woont in Zuid-Frankijkquote:Op maandag 17 juni 2013 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind je weer lief, juf. Dat is fijn.![]()
Maar hmm, dat komt omdat mevrouw het te druk heeft met verplicht doktersassistente spelen all day erryday en de cosmopolitische yologirl uit te hangen op een festival met een Muizenverbod.
[..]
Shit brah.Hoe dat?
Maar waarom denk jij dat ik een universitair docent ben.quote:
So so special feels. :$quote:Op maandag 17 juni 2013 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind je weer lief, juf. Dat is fijn.![]()
Maar hmm, dat komt omdat mevrouw het te druk heeft met verplicht doktersassistente spelen all day erryday en de cosmopolitische yologirl uit te hangen op een festival met een Muizenverbod.
Je komt hooggeleid over.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar waarom denk jij dat ik een universitair docent ben.
Dat zei Meloewa in een topic ergens. Dat jij universitair docent bent geweest.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar waarom denk jij dat ik een universitair docent ben.
dan zal dat vast zo zijn iddquote:Op maandag 17 juni 2013 00:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat zei Meloewa in een topic ergens. Dat jij universitair docent bent geweest.
Ik ben fotomodel.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Neusmodelquote:
Oké dWc.quote:
Is goed babygirl.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké, jammer, ander keertje dan maar.
Oh ja. Morgen.quote:
Grapje schatje, hvjquote:
Niet allemaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar alle modellen zijn anorexia en lelijk ze zijn gewoon fotogeniek.
Dankje, jij ook.quote:
Oh, nou, daar ben ik dan niet van op de hoogte.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, je hebt m'n hart gebroken. Wij zijn geen buddy's meer.quote:
Moet je niet slapen?!quote:
niet smoother dan mijn come-eat-at-this-fancy-restaurant.jpgquote:Op maandag 17 juni 2013 00:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Took a razor to the dome. smooth.gif (srs)
Fuckbuddy'squote:Op maandag 17 juni 2013 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, je hebt m'n hart gebroken. Wij zijn geen buddy's meer.
A_F vanavond spoonen om the mutual missing van onze honingpotjes tegen te gaan?quote:
Yacht op de achtergrond alles.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:22 schreef Chocolatebear het volgende:
niet smoother dan mijn come-eat-at-this-fancy-restaurant.jpg
Doe jij ook met mes tegenwoordig? Zag er wel gladjes uit op die parkchillpic ook. Met tondeuse krijg ik het niet zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet smoother dan mijn come-eat-at-this-fancy-restaurant.jpg
Jawel, was lang bezig met bot oud mes op hoofd en in oor gesneden etc.quote:
Ga vanavond mijn pillow head geven en 10 uur in coma liggen. Fanx but no fanx m8.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
A_F vanavond spoonen om the mutual missing van onze honingpotjes tegen te gaan?
Ik wil kleine spoon zijn.
Was op een sportpark. En ja is gewoon tondeuse, lijkt gewoon smoother door t licht.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe jij ook met mes tegenwoordig? Zag er wel gladjes uit op die parkchillpic ook. Met tondeuse krijg ik het niet zo.
Oh ja, het is weer zondag. Bed ook verschoond vandaag zeker?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe jij ook met mes tegenwoordig? Zag er wel gladjes uit op die parkchillpic ook. Met tondeuse krijg ik het niet zo.
[..]
Jawel, was lang bezig met bot oud mes op hoofd en in oor gesneden etc.
oke oke nice dan vraag ik CB mzzlquote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga vanavond mijn pillow head geven en 10 uur in coma liggen. Fanx but no fanx m8.
Ah, ja, licht en zo, klopt, is bij mij ook, maar toch. Nu true cueball.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was op een sportpark. En ja is gewoon tondeuse, lijkt gewoon smoother door t licht.
Correct.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, het is weer zondag. Bed ook verschoond vandaag zeker?
Vanavond spoonen? Zal ik ook meteen die bruine apenpecs van je de motorboot approach geven. Kun je ontvangen?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was op een sportpark. En ja is gewoon tondeuse, lijkt gewoon smoother door t licht.
smeer je nu ook in met vaseline voor dat extra shine?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ja, licht en zo, klopt, is bij mij ook, maar toch. Nu true cueball.
Gewoon schoensmeerquote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
smeer je nu ook in met vaseline voor dat extra shine?
Sunblock.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
smeer je nu ook in met vaseline voor dat extra shine?
quote:
Vanavond jouw bed dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ja, licht en zo, klopt, is bij mij ook, maar toch. Nu true cueball.
[..]
Correct.
shining bright like een bowlingbal tochquote:
Nee doe maar jouwe, als we bezig gaan met handboeien, zwepen, latex pakjes, kaarsvet, bloed, etc. moet het naderhand toch weer verschoond worden.quote:
ik ben meestal het kleine lepeltjequote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vanavond spoonen? Zal ik ook meteen die bruine apenpecs van je de motorboot approach geven. Kun je ontvangen?
SCHOENSMEER PAST TOCH NIET BIJ M'N SKIN TONE GVD.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
shining bright like een bowlingbal toch
Latex.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee doe maar jouwe, als we bezig gaan met handboeien, zwepen, latex pakjes, kaarsvet, bloed, etc. moet het naderhand toch weer verschoond worden.
yvonnedingenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee doe maar jouwe, als we bezig gaan met handboeien, zwepen, latex pakjes, kaarsvet, bloed, etc. moet het naderhand toch weer verschoond worden.
Was een verwijzing naar jouw post hoor.quote:
Ik vergiste me, doe je kanten lingerie en jarretels en zo maar aan ja.quote:
yvonnedingenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Was een verwijzing naar jouw post hoor.
beige schoensmeer hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
SCHOENSMEER PAST TOCH NIET BIJ M'N SKIN TONE GVD.
Mehehehe beige.quote:
my face when fok.rarquote:
net een misvormd anusje.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Krio is denk ik meer deze kleur, roze ondertoon
Nee, gele ondertoon.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee zijn vleespet is zeer zeker wel met die roze ondertoon. Weet 4 surequote:
Maak me mooi met make up zodat ik net als vrouwen mijn lelijkheid deels kan verbergen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Vissen naar complimentjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Maak me mooi met make up zodat ik net als vrouwen mijn lelijkheid deels kan verbergen.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee zijn vleespet is zeer zeker wel met die roze ondertoon. Weet 4 sure
Oké.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee zijn vleespet is zeer zeker wel met die roze ondertoon. Weet 4 sure
Wow vals. :squote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Maak me mooi met make up zodat ik net als vrouwen mijn lelijkheid deels kan verbergen.
quote:
Alleen als ik die perenbek van jou er ook mee mag doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga je hoofd hiermee poetsen ok krio
Ik heb geen vleespet om te doen hoor :s dussehhhquote:Op maandag 17 juni 2013 00:42 schreef krioro het volgende:
[..]!
[..]
Alleen als ik die perenbek van jou er ook mee mag doen.
Ja, is goed, sorry.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kunnen jullie morgen verder gaan!!! Dit topic komt steeds tussen mijn actieve topics en uit principe haal ik hem niet weg.
DANK!
Zal eens heel vals een serenade voor jou doen.quote:
Daarom zei ik perenbek.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen vleespet om te doen hoor :s dussehhh
Werd tijd.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal eens heel vals een serenade voor jou doen.
Ik hoef geen lelijkheid te verdoezelenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal eens heel vals een serenade voor jou doen.
[..]
Daarom zei ik perenbek.
Vissen naar complimentjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoef geen lelijkheid te verdoezelen
Hoesow ik zei tog al dat ik mooi was, heb jouw bevestichin nit nodig horquote:
Slaap lekker krioman.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Tijd om te gaan schat.
Lobi voor allen, houdoe hè.
studeren is voor ...?quote:
ahahahha iksdee die was wel goeie haquote:
:marlinde:quote:Op maandag 17 juni 2013 00:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ahahahha iksdee die was wel goeie ha
hoe doe je ook alweer die iksdee smiley haha
hhahah eg niej xpquote:
bitches be mirinquote:
Jijquote:
schoenmaat is enige dat kloptquote:
niet doen alsof wij elkaar kennenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Please, ik weet van je crackle huid
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet doen alsof wij elkaar kennen
wat is mn schoenmaat?quote:
wat is mn schoenmaat?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dan klopt kano toch wat lul je nou
kano is geen bestaande maat.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dan klopt kano toch wat lul je nou
http://www.wtos.nl/prikbord/index.php?topic=4946.0quote:
Klopt niks van.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.wtos.nl/prikbord/index.php?topic=4946.0
Gezocht schaatsen maatje kano
"Wie o wie weet waar ik in de buurt een paar combinoren in maatje 47 kan vinden?"
Therefor, maatje kano is maat 47
Therefore*quote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Wie o wie weet waar ik in de buurt een paar combinoren in maatje 47 kan vinden?"
Nee hoor, skank.quote:
Geen wetenschappelijk artikel.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan allebei in deze context. Dus de correctie was misplaatst.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Therefore past beter in die context maar okay.
Ja dit.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Therefore past beter in die context maar okay.
Nee hoor. Therefore past gewoon beter.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan allebei in deze context. Dus de correctie was misplaatst.
Past beter, maar therefor is niet fout. Dus correctie is misplaatst, bek nou.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Therefore past gewoon beter.
Nigger het is niet fout doe niet happy de peppyquote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Het is nota bene jouw lijst.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nigger het is niet fout doe niet happy de peppy
Mijn lijst, dus ik update hem, niet jijquote:
Nee, want therefor is 'voor dat' en therefore is 'daarom'.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Past beter, maar therefor is niet fout. Dus correctie is misplaatst, bek nou.
Wat zijn de andere 9?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wist niet eens dat 'therefor' bestond. #confession #10randomfactsaboutme
For this, maatje kano is maat 47.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, want therefor is 'voor dat' en therefore is 'daarom'.
http://www.thefreedictionary.com/_/dict.aspx?rd=1&word=therefor
47*quote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
For this, maatje kano is maat 37.
This verwijst naar de quote. Dus therefor is gewoon goed. Woman please.
Woman pls, het betekent for this als in 'in ruil voor'.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
For this, maatje kano is maat 47.
This verwijst naar de quote. Dus therefor is gewoon goed. Woman please.
Spannend. :$quote:
Serieus?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woman pls, het betekent for this als in 'in ruil voor'.! Kk, geef gewoon toe dat je fout zit.
Nee, blijkbaar.quote:
LEES GVD MIJN LINK DAN JEZUS CHRISTquote:Op maandag 17 juni 2013 01:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Serieus?Hoe ga ik toegeven als ik dacht dat het niet die betekenis heeft. Bitch. Doe lief tegen me.
Ik ben niet veer hequote:Op maandag 17 juni 2013 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar.Kan die shit niet handelen. En dan ook nog zeggen "laat Engels maar aan mij over". Kkr.
Ben gewoon e-mad.
Geeft niet, ik vergeef je.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben niet veer heals ik srs denk dat het for this is als in hiervoor/daarvoor/daardoor, ben ik niet in denial dat ik het fout heb. Dan ben ik gewoon in de veronderstelling dat het serieus iets anders betekende dan dat ik het las.
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
Wow dat jullie je hier zo druk om maken xD
Serieuze zaken dit.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
Wow dat jullie je hier zo druk om maken xD
Alsof jij geen Engelse termen gebruikt in het dagelijks leven.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk mij toch nog even een typische Engelse term erin gooien.
Zal jou eens in mijn tipi.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
oi cunt wag1quote:Op maandag 17 juni 2013 01:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heet gewoon narcisme.quote:
Hahahahaha Vinniequote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Tumblr kwam deze weg?
Kus op je boos.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME HOU JE BEK NOU EENS BETWETER.
Was FOK!er toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Tumblr kwam deze weg?
Haha nee die term komt me bekend voor, effe googlen.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je stoned of zogodverdomme zeg
Dwangneurose, eikelquote:Op maandag 17 juni 2013 01:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha nee die term komt me bekend voor, effe googlen.
Googelen*quote:Op maandag 17 juni 2013 01:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha nee die term komt me bekend voor, effe googlen.
Hehequote:Op maandag 17 juni 2013 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
OCD, is dat borderline?
Is Vinnie gvd.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
OCD, is dat borderline?
Therefor moet er ook nog in.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
OCD, is dat borderline?
Je moet je neus niet in andermans zaken stoppenquote:
Bek houden, fat lip.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet je neus niet in andermans zaken stoppen
Jouw*quote:
Juicyhil-lips heb je ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jelly dat je geen juicy lips hebt he
Shiiiiiiquote:Op maandag 17 juni 2013 01:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Las 'flat lip' en moest denken aan Ally.
s/o naar Eindje
Jouw iets. Jouw huis bijvoorbeeld. Weenie.quote:
Hardop gelachen als LuckyTv's Maxima.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Las 'flat lip' en moest denken aan Ally.
s/o naar Eindje
Iets wat haakjes hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw iets. Jouw huis bijvoorbeeld. Weenie.
Gaat wel ver hè, dadelijk mag niemand je meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw iets. Jouw huis bijvoorbeeld. Weenie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |