Ik ben niet veer hequote:Op maandag 17 juni 2013 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar.Kan die shit niet handelen. En dan ook nog zeggen "laat Engels maar aan mij over". Kkr.
Ben gewoon e-mad.
Geeft niet, ik vergeef je.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben niet veer heals ik srs denk dat het for this is als in hiervoor/daarvoor/daardoor, ben ik niet in denial dat ik het fout heb. Dan ben ik gewoon in de veronderstelling dat het serieus iets anders betekende dan dat ik het las.
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
Wow dat jullie je hier zo druk om maken xD
Serieuze zaken dit.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
Wow dat jullie je hier zo druk om maken xD
Alsof jij geen Engelse termen gebruikt in het dagelijks leven.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk mij toch nog even een typische Engelse term erin gooien.
Zal jou eens in mijn tipi.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
oi cunt wag1quote:Op maandag 17 juni 2013 01:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heet gewoon narcisme.quote:
Hahahahaha Vinniequote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Tumblr kwam deze weg?
Kus op je boos.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME HOU JE BEK NOU EENS BETWETER.
Was FOK!er toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Tumblr kwam deze weg?
Haha nee die term komt me bekend voor, effe googlen.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je stoned of zogodverdomme zeg
Dwangneurose, eikelquote:Op maandag 17 juni 2013 01:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha nee die term komt me bekend voor, effe googlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |