Nou het is niet eens die kleur geworden maar gewoon fucking saai beetje rood glansje jezus wat een kutkleur is dit. Even zorgen dat ik het zo snel mogelijk weer over kan verven, het is allene ook nog iets donkerder dan ik wilde.quote:
Kan mijn haar niet tegen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tut.. Head&Shoulders gebruiken. Dat haalt de meeste kleur er wel uit.
Hoop ze dinsdag over te verven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:05 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Aww hoelang duurt het voordat die kleur er uit is.
lol sarinaquote:
Therapeuten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
Vrouwen die hun haar verfen.
Respectloos tegenover God.
Gorzalka laten we een pijp roken dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:10 schreef Gorzalka het volgende:
Nu dat uit de weg is kan ik eindelijk zonder angst posten!
Liever een sigaar, pijpen is zo pretentieusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gorzalka laten we een pijp roken dan.
quote:
Wij moesten in de klas ook dat liedje zingenquote:
Alle boeken van gelezenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De stoere boys lazen dit.
Dank voor mijn wekelijkse portie "blij om geboren en getogen Amsterdammer te zijn"quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
Dat eerste Dumpert filmpje ook.
http://www.dumpert.nl/med(...)door_waterkanon.html
Meeste kudos, en dan zie je het en denk je 'haha'.
En vervolgens lees je dit.
[ afbeelding ]
lekker stukje brood met jusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht iemand zich toevallig afvragen waar ik mee ontbijt.
lol, dat kon makkelijk. Kijk maar:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:49 schreef fyah het volgende:
oh nee wacht, doodsbedreigingen posten was niet ok tochfuck it
FBI en CIA ingelicht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lol, dat kon makkelijk. Kijk maar:
Nadat ik seks met Jessica Alba heb gehad vermoord ik Barack Obama.
Ik denk niet dat ze iemand serieus zullen nemen die tijdens feestjes op FOK! post.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lol, dat kon makkelijk. Kijk maar:
Nadat ik seks met Jessica Alba heb gehad vermoord ik Barack Obama.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iemand serieus zullen nemen die tijdens feestjes op FOK! post.
Oh bitch pls, als iemand daar niets over mag zeggen ben jij hetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iemand serieus zullen nemen die tijdens feestjes op FOK! post.
Was dat dronken worden nog gelukt CY?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahahahaha, she mad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh bitch pls, als iemand daar niets over mag zeggen ben jij hetJij post niet eens, maar gaat een beetje zitten lurken totdat iemand iets post waar je diegene op kan pakken. Moet je zonodig frustratie kwijt joh?
Yeah, well, SO IS YOUR FACE.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahahahaha, she mad.
Het is gewoon supertriest, ouwe reus.
Ik ben wel oprecht benieuwd wat er op zo'n moment door je hoofd gaat. Ik ben een FOK!addict, maar heb in al die jaren letterlijk nog nooit aan FOK! gedacht in een sociale situatie.quote:
Vast wel, die kleine hinde gaat tegen de vlakte na 3 shotjes ofzo.quote:
Jij bent helemaal nergens oprecht benieuwd naar, lamlul. Je hoopt nu gewoon dat ik een domme uitleg geef zodat je me nog even verder de grond in kan werken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben wel oprecht benieuwd wat er op zo'n moment door je hoofd gaat. Ik ben een FOK!addict, maar heb in al die jaren letterlijk nog nooit aan FOK! gedacht in een sociale situatie.
Jullie bezigheden zijn FOK!gemeengoed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vast wel, die kleine hinde gaat tegen de vlakte na 3 shotjes ofzo.AWH.
Maar waarom moet FOK! dat weten.![]()
Bitch pls, ik zuip jou onder de tafel AND YOU KNOW IT.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben ook meer dan FOK! voor haar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, is serieus, de bodem was namelijk in eerste instantie al bereikt. Nu ben ik oprecht benieuwd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent helemaal nergens oprecht benieuwd naar, lamlul. Je hoopt nu gewoon dat ik een domme uitleg geef zodat je me nog even verder de grond in kan werken.
Ik kan jouw struggles nog met een halve hand aan en dat weet je ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bitch pls, ik zuip jou onder de tafel AND YOU KNOW IT.
Voorlopig hebben jullie genoeg gelezen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jullie bezigheden zijn FOK!gemeengoed.
Maar dat komt omdat jij Chai.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over naar teefjes die er daadwerkelijk toe doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij gaat nog wat beleven mattie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan heb je nog mensen die elkaar leren kennen via FOK!/elkaar ontmoeten via FOK!![]()
![]()
![]()
.
lol, die zijn irl gewoon sociaal beperkt ;pquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan heb je nog mensen die elkaar leren kennen via FOK!/elkaar ontmoeten via FOK!![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, is serieus, de bodem was namelijk in eerste instantie al bereikt. Nu ben ik oprecht benieuwd.
Dit was dus de aanleidingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
![]()
.
Wat dan?quote:
Dus jouw vriendin is ook van dat slag volkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
Dit was dus de aanleidingEen vriendin van me vertelde dat ze haar ex via Bokt ontmoet had, en zo kwam het gesprek op mensen via het internet ontmoeten en zulks
Dus naar haar uit hebben zitten leggen wat een SC eigenlijk is, dacht ik "Even kijken of er nog wat interessants gepost is"
Meh, zij droeg zelf een argument aan dat ik wel snapte. Negen van de tien keer als ze een chick aanspreekt in een club, is die of hetero of hooguit geinteresseerd in een beetje zoenen om dr vriendje op te geilen. Via het internet weet je tenminste zeker dat ze echt full lesbo zijn voordat je een move zet ofzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin is ook van dat slag volk. Ik weet genoeg
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |