PRAAT NEDERLANDS MAN!!!!!!!11quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah hatchoune yemak a zwimpie met je 'wapens'
wat een bledder deze man
Lees je de rest niet? of ben je uitgelult?quote:
Thanks love.quote:
Zal jou eens bedreigen.quote:
U r 1 cheeky cunt m8 i swear im going 2 wreck i swear on my mums lifequote:
Nee ik snapte oprecht je zin niet brah.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lees je de rest niet? of ben je uitgelult?
"Of weet ik veel wat allemaal" dat sloeg op de zin er voor.
Doe normaal, Veer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Hmmmm straks voor de 2e dag Babi pangang eten, jammmmmm jammmm
Dank je wel schatjepatatje.quote:
quote:
Sowieso inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U r 1 cheeky cunt m8 i swear im going 2 wreck i swear on my mums life
Sowieso heb je deze wel eens gebruikt op WoW
quote:
quote:
ya wld al gawaad ya naghal airi fe sabahakquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zehma jij bent held. Latik shi darba a hoertje.
Hmm fatso nomnomnomnomnomquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Hmmmm straks voor de 2e dag Babi pangang eten, jammmmmm jammmm
Ik bedreig niks, die ruft komt opeens stoer doen want zijn uitkering is gekort dus wou die mij beroven ofzo, want ik loop met die dikke stacks jwz.quote:
Wat zeg jij allemaal, gekke jongen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
ya wld al gawaad ya naghal airi fe sabahak
Heb jij soms examens gestolen ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
ya wld al gawaad ya naghal airi fe sabahak
ga je je nou terugtrekken? bloody wanker je zou toch matten dan moet je ook komen of hebben alleen chicks je backquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik bedreig niks, die ruft komt opeens stoer doen want zijn uitkering is gekort dus wou die mij beroven ofzo, want ik loop met die dikke stacks jwz.
Ik heb voor jou een komma er bij geplaatst manquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik snapte oprecht je zin niet brah.
Jeetje, tiswa.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik bedreig niks, die ruft komt opeens stoer doen want zijn uitkering is gekort dus wou die mij beroven ofzo, want ik loop met die dikke stacks jwz.
Ik zou jou wel aan de leugendetector willen hebben om te vragen of je hier nou écht serieus bent of gewoon loopt te fuckenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Van mij ook nogquote:
Hij werkt bij de AHquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
I dont fucking care cueballquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef krioro het volgende:
2Nutz zware minpunten, voor nu en voor matig wijf vergelijken met chick van Resident Evil een paar dagen geleden of zo. (srs)
Nee man, dit is wat fok leuk maakt juistquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van mij ook nogKut assessments, heb ik dinsdag
Wel net te horen gekregen dat ik deze peridoe alles 7 of hoger gehaald heb dus dat zal wel goedkomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 schattige dieren om de stemming te verbeteren
Ik ook niet, wilde alleen kijken en lachen maar werd ineens uitgescholden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Awh krioquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook niet, wilde alleen kijken en lachen maar werd ineens uitgescholden.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey. Niks mis met werken bij de AH flikkertje.
Nee, niks mis mee.. maar misschien kan Durr hem daar opzoekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey. Niks mis met werken bij de AH flikkertje.
Ahw! Thanks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van mij ook nogKut assessments, heb ik dinsdag
Wel net te horen gekregen dat ik deze peridoe alles 7 of hoger gehaald heb dus dat zal wel goedkomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 schattige dieren om de stemming te verbeteren
Nouquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, dit is wat fok leuk maakt juist![]()
Kwam wel lekker nonchalant over tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |