Dat zou je niet in zijn gezicht durven te vragen.quote:
dwc is toch Molukker¿quote:
Moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Allure_ het volgende:
DWC ZEG DAN WAS JOUW HOBBY HEB JE NIET HE VUILE STOOMMACHINE btje smoken alladay en dan fokken hahahh booya
Ik ben doofstom dus dat zou me sowieso moeilijk afgaan ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat zou je niet in zijn gezicht durven te vragen.
Jij smoked sowieso meer dan ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Allure_ het volgende:
DWC ZEG DAN WAS JOUW HOBBY HEB JE NIET HE VUILE STOOMMACHINE btje smoken alladay en dan fokken hahahh booya
Nicee, fijne holi phagwa dan maar! hoe was het daar? nog groepsverkrachtingen gespot?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup, op vakantie in India op weg naar de Taj Mahal.
Het is ook Holi Phagwa vandaag.
Hahaha, perfect match voor Vas, die is namelijk doof en stomquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben doofstom dus dat zou me sowieso moeilijk afgaan ja.
Moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, perfect match voor Vas, die is namelijk doof en stom.
Vergeet de harddrugs niet te vermelden, waaraan ze recentelijk is begonnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij smoked sowieso meer dan ik.
Ik kom niet meer bij, echt hilarische grap man pas 100 keer gemaakt. Kan het nog een keer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, perfect match voor Vas, die is namelijk doof en stom.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij smoked sowieso meer dan ik.
#teamicantquote:
Valt weinig te verstaan op een forum, jij bent zó dom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verstond je het de eerste keer niet ofzo.
Heb moeten rennen als Husain Bolt toen ik aan m'n biefstukje begon.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nicee, fijne holi phagwa dan maar! hoe was het daar? nog groepsverkrachtingen gespot?
Ik laat al m'n tekst voorlezen door een autoreader, problem?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt weinig te verstaan op een forum, jij bent zó dom.
Zó dom.
Haha je bent dus zelfs te dom om te lezen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik laat al m'n tekst voorlezen door een autoreader, problem?
Nee hoor, lekker gek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon Engels voor notitieblok hoorquote:
Echt hè, die intellect-opmerking van Gorzalka kan weer de kast in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon Engels voor notitieblok hoor.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon Engels voor notitieblok hoor.
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, die intellect-opmerking van Gorzalka kan weer de kast in.
damnquote:
is a trapquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet deze eens proberen.
Zou graag worden verrast met een happy ending door deze dame.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet deze eens proberen.
wat¿quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je als baby van haar afgevallen?
Dolletjes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Jazzy Jeff komt draaien bij Encore, hoe kenkervet is dat.![]()
Jij komt dus ook?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou vet zijn geweest in de tijd dat Krio nog vlechtjes met kraaltjes hadquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent van de trap gevallen als baby > je vind haar een trap > 1+1 = 2quote:
vas komt welzekerquote:
Wat een nummerquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn geweest in de tijd dat Krio nog vlechtjes met kraaltjes had.
[..]
Je bent van de trap gevallen als baby > je vind haar een trap > 1+1 = 2.
Krijg je daar allemaal van die kkchildren die niet weten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Nee klopt ze laten jou ook niet binnen.quote:
Jouw knowledge was wat mij betreft wel official toen je DJ Screw / Houston, TX chopped & screwed kendequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Krijg je daar allemaal van die kkchildren die niet weten.
En nee zijn werk met The Fresh Prince kennen is alsnog niet weten.
Hebben ze een ratchetmeter bij de ingang?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee klopt ze laten jou ook niet binnen.
gurl pls, de hele melkweg ziet dan zwart.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee klopt ze laten jou ook niet binnen.
chocolademelkweg whahaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gurl pls, de hele melkweg ziet dan zwart.
origineel is beter, veel beterquote:
Ze laten je alsnog niet naar binnen hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gurl pls, de hele melkweg ziet dan zwart.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hebben ze een ratchetmeter bij de ingang?
hoef ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Ze laten je alsnog niet naar binnen hoor.
eigenlijk vanaf 5:00 al. Heldquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef wise het volgende:
[..]
origineel is beter, veel beter![]()
6:30. die negert gaat helemaal loesoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gvd
![]()
Waarom vraag je of ze komt eigenlijk? Kan ze weer de hele avond aan je plakken, of wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze laten je alsnog niet naar binnen hoor.
Wil met haar schurenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom vraag je of ze komt eigenlijk? Kan ze weer de hele avond aan je plakken, of wat?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef mon030 het volgende:
Ik wil zehma kroepoek maken en dan mijn naam erop zetten en dan verkopen aan mede-matties voor tientje per zak en dan eigenbedrijf maken en dan rijk worden daarna gucci pet kope dus hoe maak ik goede kroepoek
Ga niet eens kijken, als je die games van jou al hard vindtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Ziet dit er niet even boemhard uit?
jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Wordt echt een zaadfilm (srs).quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke games vind je nog meer hard buiten Forza en FIFA? (srs)quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga niet eens kijken, als je die games van jou al hard vindt.
Nee nietquote:
Sletquote:
totaal anders dan het boek. Zeer gemiste kans van de directorsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
sowiesoquote:
Films zijn altijd anders dan het boek wat zeik je hoboquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef wise het volgende:
[..]
totaal anders dan het boek. Zeer gemiste kans van de directors![]()
War Z heeft niks te maken met deze film he, pannenkoekquote:
Jij mag gastenlijst bbyquote:
ja, maar dit is TOTAAL andersquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Films zijn altijd anders dan het boek wat zeik je hobo
srs? (srs)quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Films zijn altijd anders dan het boek wat zeik je hobo
Dat beweer ik ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
War Z heeft niks te maken met deze film he, pannenkoek
vies wijf.quote:
Nice.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Koelies zijn donkerwit en derhalve geen blacka's.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 blacka gespot en dat was een koelie
Dat wel.quote:
Alleen de titel is hetzelfdequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef wise het volgende:
[..]
totaal anders dan het boek. Zeer gemiste kans van de directors![]()
Koelies zijn geelbruin, dus halfblacka half geel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koelies zijn donkerwit en derhalve geen blacka's.
Nou jij bent dan het poesje en die blanken all over you zijn dan de negro's.quote:
Beetje laat dit.quote:
Ow, vergezochtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou jij bent dan het poesje en die blanken all over you zijn dan de negro's.
dit dus ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat wel.
[..]
Alleen de titel is hetzelfde. De schrijver van het boek heeft ook gezegd dat hij snelle zombies belachelijk vindt, sell-out als basis van een film kan nooit iets worden.
En die trailer, die mierenhoop van zombies, die CGI², die vliegtuigscene op het einde
!
je trok lijkwit weg toen je vas zag misschienquote:
quote:
Juist.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef wise het volgende:
[..]
je trok lijkwit weg toen je vas zag misschien
Alleen als je me kusje op mn wang geeft.quote:
okquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
WIL NOG NIE ZEGGEN NIE DA DE FILM SLECHT IS
Ja, vond het gewoon een leuk gifje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, vergezocht. Maar no negro's for me hoor =$ uitzonderingen daargelaten
Vind jij The Walking Dead toevallig ook een geniale seriequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
hoef je niet te schreeuwe hor ;squote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, dat weer niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind jij The Walking Dead toevallig ook een geniale serie?
Ik wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind jij The Walking Dead toevallig ook een geniale serie?
Vind jou ook een leuk gifje.quote:
okquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen als je me kusje op mn wang geeft.
In willekeurige volgorde:quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke games vind je nog meer hard buiten Forza en FIFA? (srs)
quote:
Hobby gevonden hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
[ afbeelding ]
Fifaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Moet alleen al een 6 geven voor de verschijning van Brad, alles wat daar bovenop komt is het eigenlijke cijfer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]. Gelukkig, dat spreekt voor je intelligentie.
Dan zul je dit waarschijnlijk ook jammerlijk gaan vinden, maar ik hoop van niet.
moe zegge da je volges my eg wel n nerd ben eigeluk xdquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fifa
Pro > FifaWou al bijna tegen je ragen en zelf een dis gon be gud.gif postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet eens Viva Piñataquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Fifa
Pro > FifaDie spoiler hoeft er echt niet bij hoor, aan die opmerking alleen al blijkt dat je er geen verstand van hebt dus wordt verworpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ik ga ook alleen kijken voor Brad, no homo. (kinda homo)quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet alleen al een 6 geven voor de verschijning van Brad, alles wat daar bovenop komt is het eigenlijke cijfer.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou al bijna tegen je ragen en zelf een dis gon be gud.gif posten.
Goed zo honey. I'm not judging you.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen kijken voor Brad, no homo. (kinda homo)
Ga spelen gek. Vang een worm.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heb ik @ Arcade op m'n Xbox zelf volgens mij.
[..]
Fifa
Pro > FifaSpeel je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Puntjes voor Gears, Red Dead en Dirt 2quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Negers hè, zo ontrouwquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef VeerEli het volgende:
Valt me wel tegen dWc dat alleen dát al genoeg is om de liefde te doen verdwijnen
Ja, zeg ik gewoon zodat we hier over kunnen ruziënquote:
Over voetbalspelletjes? Ok begin maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, zeg ik gewoon zodat we hier over kunnen ruziën
Kut PESquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Over voetbalspelletjes? Ok begin maar
Laatste keer dat ik dat had gespeeld smokete ik net, kan je nagaanquote:
Watquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef VeerEli het volgende:
Valt me wel tegen dWc dat alleen dát al genoeg is om de liefde te doen verdwijnen
Veer! Valentino was leuk hoor!quote:
Van die voetballers die in hun vrije tijd nog ouderwets rollen met de goonsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Messi! Zo pak je dat ventje aan, Drenthe
:
[ afbeelding ]
gvdquote:
lol drenthe. Grootste faalhaas die de nederlandse velden heeft gekend. Dacht het wel ff te gaan maken bij real met zijn ronaldinho haarcoupe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Messi! Zo pak je dat ventje aan, Drenthe
:
[ afbeelding ]
Hmm.quote:
Kut FIFAquote:
Awwwquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat.
Hell nahw shawty, mijn liefde voor jou is onuitwisbaar als de verkeerde stift op een whiteboard.
tja, niveau voor het lage volk. Dan is het al snel leuk. Had beter van je verwacht bobbsterquote:
Jaaaa? Geen tegenvaller? Op een schaal van 1/10 compared met Najib's hoogtepunten?quote:
Inderdaad, gewoon à la Drenthe, Babel en Burgzorg studiosessies bij 101 Barz doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die voetballers die in hun vrije tijd nog ouderwets rollen met de goons!
quote:
Nja vergeleken met zijn hoogtepunten een 5/10 maar voor een NL romkom vond ik hem leuk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaa? Geen tegenvaller? Op een schaal van 1/10 compared met Najib's hoogtepunten?
Geen idee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is die negert in het laatste plaatje ook alweer?
kalou¿quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kalou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm ok, niet bioscoopwaardig dus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja vergeleken met zijn hoogtepunten een 5/10 maar voor een NL romkom vond ik hem leuk.
Kut PESquote:
ja, Kalou boeler dacht ikquote:
quote:
Jullie vinden sowieso nooit iets leuk wat ik leuk vind.quote:
Nah dat niet idd.quote:
paarse tafelsquote:
Zulke tegels als vloerquote:
Die heeft het wel ruim boven verwachting gedaan bij Chelsea.quote:
knaker lelijk.quote:
1 van de betere bankzitters jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die heeft het wel ruim boven verwachting gedaan bij Chelsea.
Gewoon vaak gespeeld hoorquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon vaak gespeeld hoor. Alleen vorig seizoen overbodig geworden.
quote:
Ik heb een potje met ket, al op de tafel gezetquote:
wd kan een snoepje op zn tijd ook wel waarderenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb een potje met ket, al op de tafel gezet.
:s:s:squote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wd kan een snoepje op zn tijd ook wel waarderen
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij ziet er dan zo uit he
stuur my pic van jou spacend
Wil jou een keer zien in die staat, ben je opeens een superlief knuffelig meisje :$quote:
ben ik altydquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil jou een keer zien in die staat, ben je opeens een superlief knuffelig meisje :$
jy hebt toch rough edge?quote:
Mensen die niet snappen dat het expres is:quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:24 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die y ipv ij gebruiken moeten dood.
Ah, the party has started.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Documentary Of The Week: 24-Year-Old Figured Out How To Make Assault Rifles Using A 3D Printer!
Damn.
Geef het zo'n 30 jaar en je print alles thuis. Wordt leuk met copyright enz wat niks meer voor stelt ala muziek nu.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Documentary Of The Week: 24-Year-Old Figured Out How To Make Assault Rifles Using A 3D Printer!
Damn.
uurtje geleden ook gekeken ja. kenkersickquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Damn.
Kan je eindelijk je perfecte girl uitprinten, een die wel aan je driehoek voldoet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geef het zo'n 30 jaar en je print alles thuis. Wordt leuk met copyright enz wat niks meer voor stelt ala muziek nu.
Heb ik al.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je eindelijk je perfecte girl uitprinten, een die wel aan je driehoek voldoet.
mag niet ick ben te oudquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je krijgt niks gek, kom maar harmony
Bet she looks like the arse of a goat.quote:
Ey, wat ga je haten op mbo, menneke.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef MouzurX het volgende:
Kijk mij engels praten. pauper mbo wijf.
Je ontkent het in ieder geval niet, dus ze lijkt op de aars van een geit. Lelijke joodse hbo'er.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef MouzurX het volgende:
Kijk mij engels praten. pauper mbo wijf.
mouzur denkt superieur te zijn met zijn HBO pret studiequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, wat ga je haten op mbo, menneke.
Geeft niet veer, wij weten beter. Mouzur denkt dat hij veel voorstelt met z'n hbo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, wat ga je haten op mbo, menneke.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mouzur denkt superieur te zijn met zijn HBO pret studie
Wat zeg jequote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]Alsof HBO zo'n drastisch verschil is met bijv. MBO 4
Hehehehe dus dat girlquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geeft niet veer, wij weten beter. Mouzur denkt dat hij veel voorstelt met z'n hbo.
ok neem terug dat jij en ik beter weten en verander in ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]Alsof HBO zo'n drastisch verschil is met bijv. MBO 4
Pls, hoor het van genoeg mensen die van mbo naar hbo naar uni zijn gegaan bijv.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ok neem terug dat jij en ik beter weten en verander in ik
Zit nogal veel verschil tussen de verschillende HBO opleidingen he.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pls, hoor het van genoeg mensen die van mbo naar hbo naar uni zijn gegaan bijv.
Scheer niet alle opleidingen over één kam maar come on hoor, alsof hbo ineens zo'n big happening is
Dat zeg ik toch ook? Veranderd niks aan 't feit dat er genoeg HBO opleidingen zijn die echt niet zo enorm veel pittiger zijn als bepaalde mbo 4 opleidingen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zit nogal veel verschil tussen de verschillende HBO opleidingen he.
Kun je nagaan. WD hier is het levende bewijs, CB. Come on.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Gecorrigeerd worden door een mbo'er. Wow..
Ik praat niks omhoog, mbo stelt ook geen kont voor. Enige wat ik zeg is dat hbo echt niet ineens een big happening is in vergelijking met mbo 4quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef MouzurX het volgende:
Al die mensen hier mbo omhoog praten lol. En nee hbo stelt idd niks voor, vandaar dat ik nu ook maar tu ben gaan doen.
Cool hoor. Hier is een ster:quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef MouzurX het volgende:
Al die mensen hier mbo omhoog praten lol. En nee hbo stelt idd niks voor, vandaar dat ik nu ook maar tu ben gaan doen.
Ik eerstquote:
Who taught you how to get sexy for a nigga? Yeezy taught me.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah, Yeezy Yeezy how you do it huh
It's my birthday, I deserve to be greedy huh
She holding out, she ain't giving to the needy huh
You go downstairs and fall asleep with the TV on
Not sure if paradox.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben jou en Vas niet hoor, ik smoke alleen aan het eind van m'n dag.
Dat weet ik, anders kun je niet slapenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben jou en Vas niet hoor, ik smoke alleen aan het eind van m'n dag.
Beste tijd van Kanye was wel die:quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Who taught you how to get sexy for a nigga? Yeezy taught me.
You never used to talk dirty, but now you, you god damn disgusting.
My, my God, wh-wh-where'd you learn that? Yeezy taught me.
Look at you motherfucking butt-ass naked With them motherfucking Jimmy Choo's on.
Who thought you how to put some motherfucking Jimmy Choo's on? Yeezy taught me
quote:
Wie zegt dat ik niet kan slapen zonder gesmoked te hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, anders kun je niet slapen. Maar aangezien je aan het fokken bent, lijkt mij dit het einde van je dag
.
C'mon son.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]?
[..]
Wie zegt dat ik niet kan slapen zonder gesmoked te hebben?![]()
Nouja, ik smoke na het chillen, voordat ik naar huis ga.
Pas aan het eind van de dag, het is eind van de dag, hm.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]?
[..]
Wie zegt dat ik niet kan slapen zonder gesmoked te hebben?![]()
Nouja, ik smoke pas na het chillen, voordat ik naar huis ga.
Smoken na het chillen, hm.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag, het is eind van de dag, hm.
Mijn dag eindigt middernacht pasquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag, het is eind van de dag, hm.
Oke oke, taking notes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn dag eindigt middernacht pas. Laat ik het dan zo zeggen, ik smoke om 0:00 en space 'm tot 3:00 ofzo.
hjb puta suck my pussyquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch had het over zijn vorige post
Blocnote is logischer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens krio bestaat noteblock niet.
Volgens iedereen die de Engelse taal enigszins beheerst niet, bedoel je.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens krio bestaat noteblock niet.
Ongeveer 1.930.000 resultaten (0,13 seconden)quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://translate.google.nl/#en/nl/noteblock
Ongeveer 1.960.000 resultaten (0,16 seconden)
Kweenie hoor.
Google hiervoor gebruikenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://translate.google.nl/#en/nl/noteblock
Ongeveer 1.960.000 resultaten (0,16 seconden)
http://www.bekkingblitz.com/c/Papierwaren/Noteblock/1041/
Kweenie hoor.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
#teamblocknote
Aight + dWc
[ afbeelding ]
nigger u crayquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
#teamblocknote
Aight + dWc
[ afbeelding ]
Ja nogal logisch, notebook is ook het woord voor laptop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
Blocnote:
Ongeveer 2.390.000 resultaten (0,16 seconden)
Notebook:
Ongeveer 557.000.000 resultaten (0,23 seconden)
HMMZMZ
Bedoelde noteblock, typte het andersom door julliequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef krioro het volgende:
Nu is het ineens blocknote.Dan altijd nog blocnote, zoals wd aangaf.
Geef je fout nu maar gewoon toe, sukkel.
Waar bemoei jij je mee, tot je dit zei was dwc totaal confused.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja nogal logisch, notebook is ook het woord voor laptop.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, tot je dit zei was dwc totaal confused.
moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB is boos dat 'ie geen swag had voor 2010 en komt nu mengen_!
Ik ga je fashionadvice gevenquote:
Grapje, staat er sowieso al in, SUKKEL.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:58 schreef krioro het volgende:
Als je je superdomme fout nu niet toegeeft (voor ik boodschappen ga doen), blijft 'noteblock' voor altijd in dat lijstje staan.
Therapeuten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:58 schreef krioro het volgende:
Als je je superdomme fout nu niet toegeeft (voor ik boodschappen ga doen), blijft 'noteblock' voor altijd in dat lijstje staan.
Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio gaat zo ragen in de gym omdat hij denkt dat noteblock niet bestaat!
ASJEBLEIFTquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Alsjebleift zeg.
En ik ga niet naar de gym vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |