Was in de aanbieding voor 30 Euro ipv de gangbare prijzen van 50 Euro die je ook wel voorbij ziet komen.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Was in de aanbieding voor 30 Euro ipv de gangbare prijzen van 50 Euro die je ook wel voorbij ziet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Nee. Gewoon nee. Gaat niet gebeuren. Er komen geen naalden in de buurt van mijn ballen. Nooit niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nu we het er toch over hebben, jouw zaad zou ik liever ook in aarbei versie zien.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef iFries het volgende:
[..]Bij zorgvuldig geselecteerde sexshops. Wil je het adres via PM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was a business doing pleasure with you.
Gerne!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Bij zorgvuldig geselecteerde sexshops. Wil je het adres via PM?
Dat zijn beste ballen mien jong! Maar een teelbaltransplant gaat mij dan weer iets te ver.quote:
Dan komt er ook geen mond meer in de buurt. Spuiten zul je, verdommequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Gaat niet gebeuren. Er komen geen naalden in de buurt van mijn ballen. Nooit niet.
Zet die naalden maar in je mond.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan komt er ook geen mond meer in de buurt. Spuiten zul je, verdomme
Ik heb dat de laatste dagen al een aantal keer gehad hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
WTF...
Je denkt alles gelezen te hebben maar dan opeens verbaas je je toch weer
Echt he? Soms moet ik iets 3x lezen en dan nog zit ik zoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat de laatste dagen al een aantal keer gehad hierVolgens mij is er een blik triangeljosti's opengetrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |