Was in de aanbieding voor 30 Euro ipv de gangbare prijzen van 50 Euro die je ook wel voorbij ziet komen.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Was in de aanbieding voor 30 Euro ipv de gangbare prijzen van 50 Euro die je ook wel voorbij ziet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Nee. Gewoon nee. Gaat niet gebeuren. Er komen geen naalden in de buurt van mijn ballen. Nooit niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nu we het er toch over hebben, jouw zaad zou ik liever ook in aarbei versie zien.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef iFries het volgende:
[..]Bij zorgvuldig geselecteerde sexshops. Wil je het adres via PM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was a business doing pleasure with you.
Gerne!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Bij zorgvuldig geselecteerde sexshops. Wil je het adres via PM?
Dat zijn beste ballen mien jong! Maar een teelbaltransplant gaat mij dan weer iets te ver.quote:
Dan komt er ook geen mond meer in de buurt. Spuiten zul je, verdommequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Gaat niet gebeuren. Er komen geen naalden in de buurt van mijn ballen. Nooit niet.
Zet die naalden maar in je mond.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan komt er ook geen mond meer in de buurt. Spuiten zul je, verdomme
Ik heb dat de laatste dagen al een aantal keer gehad hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
WTF...
Je denkt alles gelezen te hebben maar dan opeens verbaas je je toch weer
Echt he? Soms moet ik iets 3x lezen en dan nog zit ik zoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat de laatste dagen al een aantal keer gehad hierVolgens mij is er een blik triangeljosti's opengetrokken.
vreemd genoeg voelen mijn ballen opeens erg fijn, zo zonder smaakjes en ontstekingenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij lezen alle mannen dit met pijn in hun ballen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vreemd genoeg voelen mijn ballen opeens erg fijn, zo zonder smaakjes en ontstekingen
Je wil niet weten hoe dat voeltquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij lezen alle mannen dit met pijn in hun ballen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey TS, doe eens in de ene aardbei en de andere banaan. Dan heb je een smoothie
Dat is tattoo inkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef Q.C.Passed het volgende:
[ afbeelding ]
v.o.n.b.
-Blauwe bes
-Kiwi
-Ananas
-Aardbei
-Zwarte bosbes
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat een leugens weer, ik dacht even dat het echt bestond.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef Q.C.Passed het volgende:
[ afbeelding ]
v.o.n.b.
-Blauwe bes
-Kiwi
-Ananas
-Aardbei
-Zwarte bosbes
Ja fijn he!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef Loverrrr het volgende:
Bedankt ts ik zocht nog een leuke verjaardagscadeau
mijn beeldscherm wat doe jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hier thuis is bosbes de favorietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef Q.C.Passed het volgende:
[ afbeelding ]
v.o.n.b.
-Blauwe bes
-Kiwi
-Ananas
-Aardbei
-Zwarte bosbes
Ik vond wel ditquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat een leugens weer, ik dacht even dat het echt bestond.
Zie op; ts zelfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef SchoneZoon het volgende:
Je bent nog maagd, dus wie gaat jouw sperma willen proeven?
Tot nu toe niet geprobeerd nog. Moet het 1 nachtje in laten werken en dan kan ik morgen los. Schijnt een week lang na de injectie nog actief te zijn.quote:
ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Tot nu toe niet geprobeerd nog. Moet het 1 nachtje in laten werken en dan kan ik morgen los. Schijnt een week lang na de injectie nog actief te zijn.
JA, LINKquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond wel dit![]()
Brewery tapping first keg of bull testicle-flavored beer today
Dit is wel baas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
http://www.deathandtaxesm(...)flavored-beer-today/
Nu maar hopen dat je niet op zwart zaad komt te zitten...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Tot nu toe niet geprobeerd nog. Moet het 1 nachtje in laten werken en dan kan ik morgen los. Schijnt een week lang na de injectie nog actief te zijn.
dank u!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
http://www.deathandtaxesm(...)flavored-beer-today/
Maar natuurlijk! ze bekijken dat soort dingen vast heul academisch.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:27 schreef kwiwi het volgende:
Zouden ze hun lach in kunnen houden als je hiermee bij de eerste hulp aan zou komen zetten?
Even wat ijs erop, niks aan het handje. Protip: voordat je gaat injecteren kun je beter ook even een tijdje wat ijs erop houden, dat verdoofd en hoef je niet zo bang te zijn om de pijn en kan je rustig spuiten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:26 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ik ga even rusten en de aardbeiensmaak in laten werken. Morgenochtend kan ik meer vertellen. Wellicht is de zwelling in mijn linkerteelbal dan ook wat afgezwakt en kan ik weer normaal lopen.
Dat is een gouden tip. Het ijs gebruik ik nu ook om de zwelling te verminderen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Even wat ijs erop, niks aan het handje. Protip: voordat je gaat injecteren kun je beter ook even een tijdje wat ijs erop houden, dat verdoofd en hoef je niet zo bang te zijn om de pijn en kan je rustig spuiten.
Dat vraag ik me af?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Wtf...gelukkig dat dit 'n verzonnen topic is en dat zeg ik niet vaak.
Je weet het niet Frank echt soms als je denkt dat het verzonnen is dat blijkt later dat zulke dingen nog bestaan ook.quote:
ik hang al aan de lijn met China voor de productie. Geniaal idee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 06:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet het niet Frank echt soms als je denkt dat het verzonnen is dat blijkt later dat zulke dingen nog bestaan ook.
Dat is zeker waar en het erge is of nou ja erg, als het op de markt gebracht zou worden zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn - pubers of mensen die zo'n punt in de relatie hebben bereikt dat ze doodziek van elkaar zijn geworden - die het maar wat graag eens een poging zullen geven. Ik moet er overigens niet aan denken, zo'n naald in mijn kloten maar goed, je hebt ook mensen die zich graag in de ballen laten slaan of schoppen. Dus wellicht is er nog een markt mee aan te boren ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 06:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet het niet Frank echt soms als je denkt dat het verzonnen is dat blijkt later dat zulke dingen nog bestaan ook.
http://tribes.tribe.net/ballinjectorsquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:52 schreef Kyubey het volgende:
TS dacht gisteravond eens: laat ik een topic maken over teelbalinjecties![]()
Hoe ben je hier in vredesnaam op gekomen?
Zou je anders bang zijn dat je geen excuus meer zou hebben om niet te slikken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Wtf...gelukkig dat dit 'n verzonnen topic is en dat zeg ik niet vaak.
Kop dicht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je anders bang zijn dat je geen excuus meer zou hebben om niet te slikken?
Je hebt maar een bal?quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:50 schreef Koopsie het volgende:
Meerdere malen naar beneden gekeken en bij mezelf denken "dit zal ik jou nooit aandoen"
Ik vind het wel een leuke reden om af te dwingen "Ik slik alleen maar met smaakje"quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je anders bang zijn dat je geen excuus meer zou hebben om niet te slikken?
Ze steken er soms toch ook een naald in voor een kinderwens:quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:15 schreef Godshand het volgende:
Als je het echt zou doen, ben je volgens mij onvruchtbaar wel erna. Maar gelukkig, voortplanten is wel gevaarlijk, stel wat de kroost van TS allemaal zou gaan doen
En anders is het een mooie troll, dit topic
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:28 schreef Gerjan het volgende:
Ik vind het wel een leuke reden om af te dwingen "Ik slik alleen maar met smaakje"
Gewoon zelf makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:44 schreef Gerjan het volgende:
Ik vind Spa Cactus wel lekker, zou daar ook een spuit voor zijn?
Lijkt me sterk dat ze iemand aannemen die zijn beroep niet kan spellen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:29 schreef Q.C.Passed het volgende:
De zwelling is weg.. evenals de geloofwaardigheid van dit topic![]()
Users vroegen zich af... hoe kwam ik hierop. Nou ik ben professioneel analyst en het is mijn taak om processen efficienter te maken.
Dus in theorie bedacht ik dat het eten van ananas wel erg veel tijd en moeite in beslag nam om mijn zaad beter te laten smaken... conclusie, spuit er in en zonder omwegen het gewenste resultaat behalen.
Verder heb ik gewoon een zieke geest en komen dit soort woorden er soms uit
Bedankt voor de topickick.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:34 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze iemand aannemen die zijn beroep niet kan spellen.
Hoe je het ook bekijkt. Het topic steeg in de lijst nadat je vieze vingers over het toetsenbord had laten glijden en op invoeren klikte.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Een post in een topic waarin een half uur niet gereageerd is een topickick noemen
Ik wilde je slechts op een nieuwe leugen wijzenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt. Het topic steeg in de lijst nadat je vieze vingers over het toetsenbord had laten glijden en op invoeren klikte.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ik wilde je slechts op een nieuwe leugen wijzen
Ik voel niks, blijkbaar zijn mijn ballen prettig gestoord.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef RuckTape het volgende:
Ik voel een tinteling in mijn ballen wanneer ik dit topic lees.
Valt nog best mee, het is even een raar gevoel al de naald er ingaat en dan de vloeistof. Daarna is het even een paar minuten verdoofd en dan is het alweer over. Maar zoals ik zei het is het niet waard want er komt maar weinig smaak aan het sperma en het schijnt slecht voor je zaad te zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:14 schreef CamelNLD het volgende:
LOL WTF dat moet toch donders zeer doen?
Dat doen profs met kennis van zaken. Gelukkig zei TS zelf al dat dit een trolltopic is..quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef Gerjan het volgende:
[..]
Ze steken er soms toch ook een naald in voor een kinderwens:
http://www.humanfirstivf.nl/vruchtbaarheids/mesa/pesa/tese
Spreekt het je aan? Wil je mij de volgende keer assisteren?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |