Ooh betert mattie, dan wacht ik nog even tot augustus 2016quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:42 schreef rumiii het volgende:
[..]
nadat je je theorie examen hebt gehaald
kheb namelijk alle tijd mattie
Ik heb best wel korte armen omdat ik klein ben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, ik moet echt bescherm worden op fok.
Doet Angel Joy een armpje om me heen?
Wat een gehuil zeg, niemand die mij hier kentDenken allemaal dat ze beter zijn.
Lekker ruzie schoppen op internet.
Laaggehalte over 9000
Ongeldig verklaard.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb best wel korte armen omdat ik klein ben.
Denk niet dat mijn arm om jouw lichaam heen past hoe graag ik ook een arm om je heen wil slaan.
Je kan je hele lichaam om zijn hoofd heen vouwen zonder ruimte over te houden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb best wel korte armen omdat ik klein ben.
Denk niet dat mijn arm om jouw lichaam heen past hoe graag ik ook een arm om je heen wil slaan.
Nee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar vanavond voor 00:00 jouw filmpje posten hoor, ben benieuwd
Lol met 110 Kg, daar kun je maar twee conclusies uit trekken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, Braddie zou het filmen omdat hij zogenaamd heel veel kracht in zijn benen zou hebben waardoor zijn fietsen kapot gaan.
Vent, ga lekker spelen op de A27quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kan je hele lichaam om zijn hoofd heen vouwen zonder ruimte over te houden.
Beetje jammer om niet aan jouw woorden te houden, maar dat was te verwachten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.
Ik wacht daar nog wel even mee.
Ik ga voor beide opties.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lol met 110 Kg, daar kun je maar twee conclusies uit trekken.
1. Zijn fietsen zijn rotzooi.
2. TS is een slap watje.
Je bedoelt totdat je ook daadwerkelijk 110 kg kunt leg pressen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.
Ik wacht daar nog wel even mee.
Dat bedoelde ik nou met tegen jezelf beschermd moeten worden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:49 schreef Braddie het volgende:
Jongens, COOL THE FUCK DOWN.
Ik open een topic, en IEDEREEN reageert er op, en gaat bad.
Huilen x 1000______!!!!!!!
Niet gezond dit.
Ga eens Porsche1 pesten ofzo, heeft met mij allang genoeg geduurd.
Val uit een palmboom.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je bedoelt totdat je ook daadwerkelijk 110 kg kunt leg pressen.
Heb je eigenlijk al wel een gym abo?Dat uitstelgedrag.
[..]
Dat bedoelde ik nou met tegen jezelf beschermd moeten worden.
Open dan ook geen kuttopic waarin je aandacht vraagt als je niet tegen commentaar kan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:49 schreef Braddie het volgende:
Jongens, COOL THE FUCK DOWN.
Ik open een topic, en IEDEREEN reageert er op, en gaat bad.
Huilen x 1000______!!!!!!!
Niet gezond dit.
Ga eens een andere fokker pesten ofzo, heeft met mij allang genoeg geduurd. Komt toch op hetzelfde neer.
En NEE ik ga niet weg van Fok.
Gaan JULIE maar weg.
Goedendag.
Verkapte ik heb een vriendin hihihiquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Val uit een palmboom.
(Aldus een vriendin van mij)
Ik vraag toch gewoon wat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Open dan ook geen kuttopic waarin je aandacht vraagt als je niet tegen commentaar kan.
JAAA LEEUUKK HEEEEquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verkapte ik heb een vriendin hihihi
Wow. Just wow.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vraag toch gewoon wat?
Alsjeblieft zeg, ga naar de Dimsum op de hoek en bak een loempia voor me.
Of kan je me niet zien met die spleetjes?
Groetjes Mij.
Ik zou voorlopig gewoon van de loempia's afblijven als ik jou was.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vraag toch gewoon wat?
Alsjeblieft zeg, ga naar de Dimsum op de hoek en bak een loempia voor me.
Of kan je me niet zien met die spleetjes?
Groetjes Mij.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Gooi maar weer dicht.
Echt, hoe het internet iemand chaggerijnig kan krijgen binnen 10 minuten, AB-NOR-MAAL.
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
daag.
Huilie huiliequote:Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Gooi maar weer dicht.
Echt, hoe het internet iemand chaggerijnig kan krijgen binnen 10 minuten, AB-NOR-MAAL.
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
daag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |