Eensquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ze zouden je postrechten gewoon helemaal af moeten pakken.
Wat een onvriendelijke reactie Hugh, wat is er jonge. Ongesteld?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ze zouden je postrechten gewoon helemaal af moeten pakken.
Gewoon, uit zelfbescherming. Ik heb het beste met je voor, jongen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat een onvriendelijke reactie Hugh, wat is er jonge. Ongesteld?
legpress? 110kg?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar nu je hier bent, je zou nog een filmpje maken hoe je 110 kg lp doet vandaag.
Can't wait
quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je training, Bradge?
Stel je eens voor dat jij jezelf niet zou beschermen tegen mij zeg.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gewoon, uit zelfbescherming. Ik heb het beste met je voor, jongen.
Ja, Braddie zou het filmen omdat hij zogenaamd heel veel kracht in zijn benen zou hebben waardoor zijn fietsen kapot gaan.quote:
Ooh, ik wil het best filmen hoorquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, Braddie zou het filmen omdat hij zogenaamd heel veel kracht in zijn benen zou hebben waardoor zijn fietsen kapot gaan.
Je post zelf vrijdag, en het is vrijdag.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, ik wil het best filmen hoorMaar wanneer.... Thats the question.
Je begrijpt me verkeerd. Jij moet tegen jezelf beschermd worden hier op Fok!.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat jij jezelf niet zou beschermen tegen mij zeg.
Dat zou toch echt wel verschrikkelijk zijn man.
Vandaag.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
nadat je je theorie examen hebt gehaaldquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, ik moet echt bescherm worden op fok.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Jij moet tegen jezelf beschermd worden hier op Fok!.
[..]
Vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |