Dat vraag ik me af?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Wtf...gelukkig dat dit 'n verzonnen topic is en dat zeg ik niet vaak.
Je weet het niet Frank echt soms als je denkt dat het verzonnen is dat blijkt later dat zulke dingen nog bestaan ook.quote:
ik hang al aan de lijn met China voor de productie. Geniaal idee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 06:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet het niet Frank echt soms als je denkt dat het verzonnen is dat blijkt later dat zulke dingen nog bestaan ook.
Dat is zeker waar en het erge is of nou ja erg, als het op de markt gebracht zou worden zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn - pubers of mensen die zo'n punt in de relatie hebben bereikt dat ze doodziek van elkaar zijn geworden - die het maar wat graag eens een poging zullen geven. Ik moet er overigens niet aan denken, zo'n naald in mijn kloten maar goed, je hebt ook mensen die zich graag in de ballen laten slaan of schoppen. Dus wellicht is er nog een markt mee aan te boren ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 06:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet het niet Frank echt soms als je denkt dat het verzonnen is dat blijkt later dat zulke dingen nog bestaan ook.
http://tribes.tribe.net/ballinjectorsquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:52 schreef Kyubey het volgende:
TS dacht gisteravond eens: laat ik een topic maken over teelbalinjecties![]()
Hoe ben je hier in vredesnaam op gekomen?
Zou je anders bang zijn dat je geen excuus meer zou hebben om niet te slikken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Wtf...gelukkig dat dit 'n verzonnen topic is en dat zeg ik niet vaak.
Kop dicht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je anders bang zijn dat je geen excuus meer zou hebben om niet te slikken?
Je hebt maar een bal?quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:50 schreef Koopsie het volgende:
Meerdere malen naar beneden gekeken en bij mezelf denken "dit zal ik jou nooit aandoen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |