quote:
Ik heb een potje met ket, al op de tafel gezetquote:
wd kan een snoepje op zn tijd ook wel waarderenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb een potje met ket, al op de tafel gezet.
:s:s:squote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wd kan een snoepje op zn tijd ook wel waarderen
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij ziet er dan zo uit he
stuur my pic van jou spacend
Wil jou een keer zien in die staat, ben je opeens een superlief knuffelig meisje :$quote:
ben ik altydquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil jou een keer zien in die staat, ben je opeens een superlief knuffelig meisje :$
jy hebt toch rough edge?quote:
Mensen die niet snappen dat het expres is:quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:24 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die y ipv ij gebruiken moeten dood.
Ah, the party has started.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Documentary Of The Week: 24-Year-Old Figured Out How To Make Assault Rifles Using A 3D Printer!
Damn.
Geef het zo'n 30 jaar en je print alles thuis. Wordt leuk met copyright enz wat niks meer voor stelt ala muziek nu.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Documentary Of The Week: 24-Year-Old Figured Out How To Make Assault Rifles Using A 3D Printer!
Damn.
uurtje geleden ook gekeken ja. kenkersickquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Damn.
Kan je eindelijk je perfecte girl uitprinten, een die wel aan je driehoek voldoet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geef het zo'n 30 jaar en je print alles thuis. Wordt leuk met copyright enz wat niks meer voor stelt ala muziek nu.
Heb ik al.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je eindelijk je perfecte girl uitprinten, een die wel aan je driehoek voldoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |