dit dus ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat wel.
[..]
Alleen de titel is hetzelfde. De schrijver van het boek heeft ook gezegd dat hij snelle zombies belachelijk vindt, sell-out als basis van een film kan nooit iets worden.
En die trailer, die mierenhoop van zombies, die CGI², die vliegtuigscene op het einde
!
je trok lijkwit weg toen je vas zag misschienquote:
quote:
Juist.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef wise het volgende:
[..]
je trok lijkwit weg toen je vas zag misschien
Alleen als je me kusje op mn wang geeft.quote:
okquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
WIL NOG NIE ZEGGEN NIE DA DE FILM SLECHT IS
Ja, vond het gewoon een leuk gifje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, vergezocht. Maar no negro's for me hoor =$ uitzonderingen daargelaten
Vind jij The Walking Dead toevallig ook een geniale seriequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
hoef je niet te schreeuwe hor ;squote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, dat weer niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind jij The Walking Dead toevallig ook een geniale serie?
Ik wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind jij The Walking Dead toevallig ook een geniale serie?
Vind jou ook een leuk gifje.quote:
okquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen als je me kusje op mn wang geeft.
In willekeurige volgorde:quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke games vind je nog meer hard buiten Forza en FIFA? (srs)
quote:
Hobby gevonden hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
[ afbeelding ]
Fifaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Moet alleen al een 6 geven voor de verschijning van Brad, alles wat daar bovenop komt is het eigenlijke cijfer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]. Gelukkig, dat spreekt voor je intelligentie.
Dan zul je dit waarschijnlijk ook jammerlijk gaan vinden, maar ik hoop van niet.
moe zegge da je volges my eg wel n nerd ben eigeluk xdquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fifa
Pro > FifaWou al bijna tegen je ragen en zelf een dis gon be gud.gif postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet eens Viva Piñataquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fifa
Pro > FifaDie spoiler hoeft er echt niet bij hoor, aan die opmerking alleen al blijkt dat je er geen verstand van hebt dus wordt verworpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |