Dat zou je niet in zijn gezicht durven te vragen.quote:
dwc is toch Molukker¿quote:
Moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Allure_ het volgende:
DWC ZEG DAN WAS JOUW HOBBY HEB JE NIET HE VUILE STOOMMACHINE btje smoken alladay en dan fokken hahahh booya
Ik ben doofstom dus dat zou me sowieso moeilijk afgaan ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat zou je niet in zijn gezicht durven te vragen.
Jij smoked sowieso meer dan ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Allure_ het volgende:
DWC ZEG DAN WAS JOUW HOBBY HEB JE NIET HE VUILE STOOMMACHINE btje smoken alladay en dan fokken hahahh booya
Nicee, fijne holi phagwa dan maar! hoe was het daar? nog groepsverkrachtingen gespot?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup, op vakantie in India op weg naar de Taj Mahal.
Het is ook Holi Phagwa vandaag.
Hahaha, perfect match voor Vas, die is namelijk doof en stomquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben doofstom dus dat zou me sowieso moeilijk afgaan ja.
Moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, perfect match voor Vas, die is namelijk doof en stom.
Vergeet de harddrugs niet te vermelden, waaraan ze recentelijk is begonnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij smoked sowieso meer dan ik.
Ik kom niet meer bij, echt hilarische grap man pas 100 keer gemaakt. Kan het nog een keer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, perfect match voor Vas, die is namelijk doof en stom.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij smoked sowieso meer dan ik.
#teamicantquote:
Valt weinig te verstaan op een forum, jij bent zó dom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verstond je het de eerste keer niet ofzo.
Heb moeten rennen als Husain Bolt toen ik aan m'n biefstukje begon.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nicee, fijne holi phagwa dan maar! hoe was het daar? nog groepsverkrachtingen gespot?
Ik laat al m'n tekst voorlezen door een autoreader, problem?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt weinig te verstaan op een forum, jij bent zó dom.
Zó dom.
Haha je bent dus zelfs te dom om te lezen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik laat al m'n tekst voorlezen door een autoreader, problem?
Nee hoor, lekker gek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon Engels voor notitieblok hoorquote:
Echt hè, die intellect-opmerking van Gorzalka kan weer de kast in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon Engels voor notitieblok hoor.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon Engels voor notitieblok hoor.
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, die intellect-opmerking van Gorzalka kan weer de kast in.
damnquote:
is a trapquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet deze eens proberen.
Zou graag worden verrast met een happy ending door deze dame.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet deze eens proberen.
wat¿quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je als baby van haar afgevallen?
Dolletjes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Jazzy Jeff komt draaien bij Encore, hoe kenkervet is dat.![]()
Jij komt dus ook?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou vet zijn geweest in de tijd dat Krio nog vlechtjes met kraaltjes hadquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent van de trap gevallen als baby > je vind haar een trap > 1+1 = 2quote:
vas komt welzekerquote:
Wat een nummerquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn geweest in de tijd dat Krio nog vlechtjes met kraaltjes had.
[..]
Je bent van de trap gevallen als baby > je vind haar een trap > 1+1 = 2.
Krijg je daar allemaal van die kkchildren die niet weten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Nee klopt ze laten jou ook niet binnen.quote:
Jouw knowledge was wat mij betreft wel official toen je DJ Screw / Houston, TX chopped & screwed kendequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Krijg je daar allemaal van die kkchildren die niet weten.
En nee zijn werk met The Fresh Prince kennen is alsnog niet weten.
Hebben ze een ratchetmeter bij de ingang?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee klopt ze laten jou ook niet binnen.
gurl pls, de hele melkweg ziet dan zwart.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee klopt ze laten jou ook niet binnen.
chocolademelkweg whahaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gurl pls, de hele melkweg ziet dan zwart.
origineel is beter, veel beterquote:
Ze laten je alsnog niet naar binnen hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gurl pls, de hele melkweg ziet dan zwart.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hebben ze een ratchetmeter bij de ingang?
hoef ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Ze laten je alsnog niet naar binnen hoor.
eigenlijk vanaf 5:00 al. Heldquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef wise het volgende:
[..]
origineel is beter, veel beter![]()
6:30. die negert gaat helemaal loesoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gvd
![]()
Waarom vraag je of ze komt eigenlijk? Kan ze weer de hele avond aan je plakken, of wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze laten je alsnog niet naar binnen hoor.
Wil met haar schurenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom vraag je of ze komt eigenlijk? Kan ze weer de hele avond aan je plakken, of wat?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef mon030 het volgende:
Ik wil zehma kroepoek maken en dan mijn naam erop zetten en dan verkopen aan mede-matties voor tientje per zak en dan eigenbedrijf maken en dan rijk worden daarna gucci pet kope dus hoe maak ik goede kroepoek
Ga niet eens kijken, als je die games van jou al hard vindtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Ziet dit er niet even boemhard uit?
jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Wordt echt een zaadfilm (srs).quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke games vind je nog meer hard buiten Forza en FIFA? (srs)quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga niet eens kijken, als je die games van jou al hard vindt.
Nee nietquote:
Sletquote:
totaal anders dan het boek. Zeer gemiste kans van de directorsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
sowiesoquote:
Films zijn altijd anders dan het boek wat zeik je hoboquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef wise het volgende:
[..]
totaal anders dan het boek. Zeer gemiste kans van de directors![]()
War Z heeft niks te maken met deze film he, pannenkoekquote:
Jij mag gastenlijst bbyquote:
ja, maar dit is TOTAAL andersquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Films zijn altijd anders dan het boek wat zeik je hobo
srs? (srs)quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Films zijn altijd anders dan het boek wat zeik je hobo
Dat beweer ik ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
War Z heeft niks te maken met deze film he, pannenkoek
vies wijf.quote:
Nice.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Koelies zijn donkerwit en derhalve geen blacka's.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 blacka gespot en dat was een koelie
Dat wel.quote:
Alleen de titel is hetzelfdequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef wise het volgende:
[..]
totaal anders dan het boek. Zeer gemiste kans van de directors![]()
Koelies zijn geelbruin, dus halfblacka half geel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koelies zijn donkerwit en derhalve geen blacka's.
Nou jij bent dan het poesje en die blanken all over you zijn dan de negro's.quote:
Beetje laat dit.quote:
Ow, vergezochtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou jij bent dan het poesje en die blanken all over you zijn dan de negro's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |