chocolademelkweg whahaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gurl pls, de hele melkweg ziet dan zwart.
origineel is beter, veel beterquote:
Ze laten je alsnog niet naar binnen hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gurl pls, de hele melkweg ziet dan zwart.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hebben ze een ratchetmeter bij de ingang?
hoef ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Ze laten je alsnog niet naar binnen hoor.
eigenlijk vanaf 5:00 al. Heldquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef wise het volgende:
[..]
origineel is beter, veel beter![]()
6:30. die negert gaat helemaal loesoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gvd
![]()
Waarom vraag je of ze komt eigenlijk? Kan ze weer de hele avond aan je plakken, of wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze laten je alsnog niet naar binnen hoor.
Wil met haar schurenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom vraag je of ze komt eigenlijk? Kan ze weer de hele avond aan je plakken, of wat?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef mon030 het volgende:
Ik wil zehma kroepoek maken en dan mijn naam erop zetten en dan verkopen aan mede-matties voor tientje per zak en dan eigenbedrijf maken en dan rijk worden daarna gucci pet kope dus hoe maak ik goede kroepoek
Ga niet eens kijken, als je die games van jou al hard vindtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Ziet dit er niet even boemhard uit?
jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Wordt echt een zaadfilm (srs).quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke games vind je nog meer hard buiten Forza en FIFA? (srs)quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga niet eens kijken, als je die games van jou al hard vindt.
Nee nietquote:
Sletquote:
totaal anders dan het boek. Zeer gemiste kans van de directorsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |