Echt een nep neger jij. Maar dat wisten we alquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer. Ben op tijd gestopt met Nederlandse rap volgen zo te zien
.
Wie zijn er nou nepnegers, ik of die mongolen waar jij naar luistertquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt een nep neger jij. Maar dat wisten we al.
Ik vind het schokkender dat een vrouw van 25 naar zulke dingen luistert.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zijn er nou nepnegers, ik of die mongolen waar jij naar luistert_!
LOL, als je het zo steltquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het schokkender dat een vrouw van 25 naar zulke dingen luistert.
Heb gewoon gevarieerde interessesquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is wat haar mijn droomvrouw maakt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ally plsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb gewoon gevarieerde interesses.
Zie de hoofdletter en interpunctie + een 'moeilijk' woord om zich te bewijzenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hier altijd zo gangster doen terwijl je ook een lieve gevoelige kant hebtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie de hoofdletter en interpunctie + een 'moeilijk' woord om zich te bewijzen.
ok jullie hebben gelyk ik ben waardeloosquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom hier zo gangster doen terwijl je ook een lieve gevoelige kant hebt?
Allemaal toch? Zowel Ally, wd, Chloro, Vas enz. etc. claimen allemaal 'irl' heel anders te zijn dan op FOK!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom hier altijd zo gangster doen terwijl je ook een lieve gevoelige kant hebt?
ga in een koeveuze liggenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
gevarieerde een moeilijk woord vinden
Irl ben ik een kk retard in mijn vrije tijd. En daarbuiten btje normalerquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allemaal toch? Zowel Ally, wd, Chloro, Vas enz. etc. claimen allemaal 'irl' heel anders te zijn dan op FOK!.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, als je het zo stelt! Goeie.
[birdman]
Zo, echte rap.
Het staat tussen haakjes, want normaal praat ze simpel. Jij bent z dom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
gevarieerde een moeilijk woord vinden
Kijk, nu zit je weer op ons niveauquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok jullie hebben gelyk ik ben waardeloos
Ja, IRL allemaal auti's en hier de gebekte meids uithangenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allemaal toch? Zowel Ally, wd, Chloro, Vas enz. etc. claimen allemaal 'irl' heel anders te zijn dan op FOK!.
25quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt hquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Gorzalka het volgende:
Ja, IRL allemaal auti's en hier de gebekte meids uithangen.
Hahaha, ik zat echt even diep in mezelf gekeerd over deze vraag na te denken, maar letterlijk niemandquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt h.
Ken jij n lekkere chick in je omgeving die op FOK! post of een soortgelijke hobby heeft?
Werken, want daardoor stackt hij chips als Pringles.quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat echt even diep in mezelf gekeerd over deze vraag na te denken, maar letterlijk niemand! Hooguit 9Gag ofzo.
Heb van m'n hobby mijn werk weten te makenquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ken jij n lekkere chick in je omgeving die op FOK! post of een soortgelijke hobby heeft?
1tje die WoW speelt, telt dat ook?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt h.
Zeg dan gewoon gelijk pallets sorteren/vakkenvullen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb van m'n hobby mijn werk weten te maken.
Yo krio, ik vind je een prima kerel en alles, maar jouw definitie van 'lekkere chick' kan ik niet serieus nemen.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt wise weer met een random gifje hoor
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk pallets sorteren/vakkenvullen.
Meermaals mijn zuivel in verscheidene vakken gevuld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk pallets sorteren/vakkenvullen.
Jij zit nog niet in de inner circle, dus jij moet bewijsmateriaal leveren zodat die claim kan worden geverifieerd.quote:
Ja ook goed, dat bedoel ik.quote:
3 keer toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meermaals mijn zuivel in verscheidene vakken gevuld.
Wat danquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
[..]
Heb van m'n hobby mijn werk weten te maken.
Ik denk niet dat ze dat zal waarderen, dan trek ik mijn claim weer in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij zit nog niet in de inner circle, dus jij moet bewijsmateriaal leveren zodat die claim kan worden geverifieerd.
Geef me eens ongelijk, ze zijn kklekker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij at continu donuts op de broodafdeling van AH kan ik concluderen.
Tot zover jouw wansmaak.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk, ze zijn kklekker.
haha heb je die in een taxi gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |