Cool hoor. Hier is een ster:quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef MouzurX het volgende:
Al die mensen hier mbo omhoog praten lol. En nee hbo stelt idd niks voor, vandaar dat ik nu ook maar tu ben gaan doen.
Ik eerstquote:
Who taught you how to get sexy for a nigga? Yeezy taught me.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah, Yeezy Yeezy how you do it huh
It's my birthday, I deserve to be greedy huh
She holding out, she ain't giving to the needy huh
You go downstairs and fall asleep with the TV on
Not sure if paradox.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben jou en Vas niet hoor, ik smoke alleen aan het eind van m'n dag.
Dat weet ik, anders kun je niet slapenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben jou en Vas niet hoor, ik smoke alleen aan het eind van m'n dag.
Beste tijd van Kanye was wel die:quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Who taught you how to get sexy for a nigga? Yeezy taught me.
You never used to talk dirty, but now you, you god damn disgusting.
My, my God, wh-wh-where'd you learn that? Yeezy taught me.
Look at you motherfucking butt-ass naked With them motherfucking Jimmy Choo's on.
Who thought you how to put some motherfucking Jimmy Choo's on? Yeezy taught me
quote:
Wie zegt dat ik niet kan slapen zonder gesmoked te hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, anders kun je niet slapen. Maar aangezien je aan het fokken bent, lijkt mij dit het einde van je dag
.
C'mon son.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]?
[..]
Wie zegt dat ik niet kan slapen zonder gesmoked te hebben?![]()
Nouja, ik smoke na het chillen, voordat ik naar huis ga.
Pas aan het eind van de dag, het is eind van de dag, hm.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]?
[..]
Wie zegt dat ik niet kan slapen zonder gesmoked te hebben?![]()
Nouja, ik smoke pas na het chillen, voordat ik naar huis ga.
Smoken na het chillen, hm.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag, het is eind van de dag, hm.
Mijn dag eindigt middernacht pasquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag, het is eind van de dag, hm.
Oke oke, taking notes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn dag eindigt middernacht pas. Laat ik het dan zo zeggen, ik smoke om 0:00 en space 'm tot 3:00 ofzo.
hjb puta suck my pussyquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch had het over zijn vorige post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |