mag niet ick ben te oudquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je krijgt niks gek, kom maar harmony
Bet she looks like the arse of a goat.quote:
Ey, wat ga je haten op mbo, menneke.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef MouzurX het volgende:
Kijk mij engels praten. pauper mbo wijf.
Je ontkent het in ieder geval niet, dus ze lijkt op de aars van een geit. Lelijke joodse hbo'er.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef MouzurX het volgende:
Kijk mij engels praten. pauper mbo wijf.
mouzur denkt superieur te zijn met zijn HBO pret studiequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, wat ga je haten op mbo, menneke.
Geeft niet veer, wij weten beter. Mouzur denkt dat hij veel voorstelt met z'n hbo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, wat ga je haten op mbo, menneke.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mouzur denkt superieur te zijn met zijn HBO pret studie
Wat zeg jequote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]Alsof HBO zo'n drastisch verschil is met bijv. MBO 4
Hehehehe dus dat girlquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geeft niet veer, wij weten beter. Mouzur denkt dat hij veel voorstelt met z'n hbo.
ok neem terug dat jij en ik beter weten en verander in ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]Alsof HBO zo'n drastisch verschil is met bijv. MBO 4
Pls, hoor het van genoeg mensen die van mbo naar hbo naar uni zijn gegaan bijv.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ok neem terug dat jij en ik beter weten en verander in ik
Zit nogal veel verschil tussen de verschillende HBO opleidingen he.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pls, hoor het van genoeg mensen die van mbo naar hbo naar uni zijn gegaan bijv.
Scheer niet alle opleidingen over één kam maar come on hoor, alsof hbo ineens zo'n big happening is
Dat zeg ik toch ook? Veranderd niks aan 't feit dat er genoeg HBO opleidingen zijn die echt niet zo enorm veel pittiger zijn als bepaalde mbo 4 opleidingen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zit nogal veel verschil tussen de verschillende HBO opleidingen he.
Kun je nagaan. WD hier is het levende bewijs, CB. Come on.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Gecorrigeerd worden door een mbo'er. Wow..
Ik praat niks omhoog, mbo stelt ook geen kont voor. Enige wat ik zeg is dat hbo echt niet ineens een big happening is in vergelijking met mbo 4quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef MouzurX het volgende:
Al die mensen hier mbo omhoog praten lol. En nee hbo stelt idd niks voor, vandaar dat ik nu ook maar tu ben gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |