dit dus ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat wel.
[..]
Alleen de titel is hetzelfde. De schrijver van het boek heeft ook gezegd dat hij snelle zombies belachelijk vindt, sell-out als basis van een film kan nooit iets worden.
En die trailer, die mierenhoop van zombies, die CGI², die vliegtuigscene op het einde
!
je trok lijkwit weg toen je vas zag misschienquote:
quote:
Juist.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef wise het volgende:
[..]
je trok lijkwit weg toen je vas zag misschien
Alleen als je me kusje op mn wang geeft.quote:
okquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
WIL NOG NIE ZEGGEN NIE DA DE FILM SLECHT IS
Ja, vond het gewoon een leuk gifje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, vergezocht. Maar no negro's for me hoor =$ uitzonderingen daargelaten
Vind jij The Walking Dead toevallig ook een geniale seriequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
hoef je niet te schreeuwe hor ;squote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, dat weer niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind jij The Walking Dead toevallig ook een geniale serie?
Ik wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind jij The Walking Dead toevallig ook een geniale serie?
Vind jou ook een leuk gifje.quote:
okquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen als je me kusje op mn wang geeft.
In willekeurige volgorde:quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke games vind je nog meer hard buiten Forza en FIFA? (srs)
quote:
Hobby gevonden hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
[ afbeelding ]
Fifaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Moet alleen al een 6 geven voor de verschijning van Brad, alles wat daar bovenop komt is het eigenlijke cijfer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]. Gelukkig, dat spreekt voor je intelligentie.
Dan zul je dit waarschijnlijk ook jammerlijk gaan vinden, maar ik hoop van niet.
moe zegge da je volges my eg wel n nerd ben eigeluk xdquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fifa
Pro > FifaWou al bijna tegen je ragen en zelf een dis gon be gud.gif postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet eens Viva Piñataquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Fifa
Pro > FifaDie spoiler hoeft er echt niet bij hoor, aan die opmerking alleen al blijkt dat je er geen verstand van hebt dus wordt verworpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ik ga ook alleen kijken voor Brad, no homo. (kinda homo)quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet alleen al een 6 geven voor de verschijning van Brad, alles wat daar bovenop komt is het eigenlijke cijfer.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou al bijna tegen je ragen en zelf een dis gon be gud.gif posten.
Goed zo honey. I'm not judging you.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen kijken voor Brad, no homo. (kinda homo)
Ga spelen gek. Vang een worm.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heb ik @ Arcade op m'n Xbox zelf volgens mij.
[..]
Fifa
Pro > FifaSpeel je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Puntjes voor Gears, Red Dead en Dirt 2quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Negers hè, zo ontrouwquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef VeerEli het volgende:
Valt me wel tegen dWc dat alleen dát al genoeg is om de liefde te doen verdwijnen
Ja, zeg ik gewoon zodat we hier over kunnen ruziënquote:
Over voetbalspelletjes? Ok begin maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, zeg ik gewoon zodat we hier over kunnen ruziën
Kut PESquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Over voetbalspelletjes? Ok begin maar
Laatste keer dat ik dat had gespeeld smokete ik net, kan je nagaanquote:
Watquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef VeerEli het volgende:
Valt me wel tegen dWc dat alleen dát al genoeg is om de liefde te doen verdwijnen
Veer! Valentino was leuk hoor!quote:
Van die voetballers die in hun vrije tijd nog ouderwets rollen met de goonsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Messi! Zo pak je dat ventje aan, Drenthe
:
[ afbeelding ]
gvdquote:
lol drenthe. Grootste faalhaas die de nederlandse velden heeft gekend. Dacht het wel ff te gaan maken bij real met zijn ronaldinho haarcoupe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Messi! Zo pak je dat ventje aan, Drenthe
:
[ afbeelding ]
Hmm.quote:
Kut FIFAquote:
Awwwquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat.
Hell nahw shawty, mijn liefde voor jou is onuitwisbaar als de verkeerde stift op een whiteboard.
tja, niveau voor het lage volk. Dan is het al snel leuk. Had beter van je verwacht bobbsterquote:
Jaaaa? Geen tegenvaller? Op een schaal van 1/10 compared met Najib's hoogtepunten?quote:
Inderdaad, gewoon à la Drenthe, Babel en Burgzorg studiosessies bij 101 Barz doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die voetballers die in hun vrije tijd nog ouderwets rollen met de goons!
quote:
Nja vergeleken met zijn hoogtepunten een 5/10 maar voor een NL romkom vond ik hem leuk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaa? Geen tegenvaller? Op een schaal van 1/10 compared met Najib's hoogtepunten?
Geen idee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is die negert in het laatste plaatje ook alweer?
kalou¿quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kalou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm ok, niet bioscoopwaardig dus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja vergeleken met zijn hoogtepunten een 5/10 maar voor een NL romkom vond ik hem leuk.
Kut PESquote:
ja, Kalou boeler dacht ikquote:
quote:
Jullie vinden sowieso nooit iets leuk wat ik leuk vind.quote:
Nah dat niet idd.quote:
paarse tafelsquote:
Zulke tegels als vloerquote:
Die heeft het wel ruim boven verwachting gedaan bij Chelsea.quote:
knaker lelijk.quote:
1 van de betere bankzitters jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die heeft het wel ruim boven verwachting gedaan bij Chelsea.
Gewoon vaak gespeeld hoorquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon vaak gespeeld hoor. Alleen vorig seizoen overbodig geworden.
quote:
Ik heb een potje met ket, al op de tafel gezetquote:
wd kan een snoepje op zn tijd ook wel waarderenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb een potje met ket, al op de tafel gezet.
:s:s:squote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wd kan een snoepje op zn tijd ook wel waarderen
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij ziet er dan zo uit he
stuur my pic van jou spacend
Wil jou een keer zien in die staat, ben je opeens een superlief knuffelig meisje :$quote:
ben ik altydquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil jou een keer zien in die staat, ben je opeens een superlief knuffelig meisje :$
jy hebt toch rough edge?quote:
Mensen die niet snappen dat het expres is:quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:24 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die y ipv ij gebruiken moeten dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |