'Monopolie'quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef Fascination het volgende:
[video] 500 FOK!kers en BN'ers bij Oz première
Was ik gister maar naar die film gegaan, had ik al die BN'ers irl kunnen zien.
Met z'n gingerbeard.quote:
Ik kan niet haten op Mono. Maar die BN'ers ken ik echt allemaal niet behalve dat blonde wijf van Spangas en die ferryquote:
Van voor jouw tijd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet haten op Mono. Maar die BN'ers ken ik echt allemaal niet behalve dat blonde wijf van Spangas en die ferry
waar moet je ahx van kennenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar moet ik die travestiet van kennen?
Kijk z'n tanden eens, kenker eyquote:
Weet ik eigenlijk niet, ken hem/haar wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar moet ik die travestiet van kennen?
ja, wit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kijk z'n tanden eens, kenker ey
Als dat wit is dan ben jij het slimste kind van Amsterdam.quote:
Hoi.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
Wie gaat er mee naar de volgende fokpremiere in de hoop dat ferry doedens er is en we hem dan van de trap kunnen duwen nee vas niet jij
Let's go.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
Wie gaat er mee naar de volgende fokpremiere in de hoop dat ferry doedens er is en we hem dan van de trap kunnen duwen nee vas niet jij
Het viel me net ook al op.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe de fuck kom jij aan "Cokebarbie"?
okequote:
neequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Net alsof jij hier niet een beetje heet van wordt, wd.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe de fuck kom jij aan "Cokebarbie"?
Jelly op mijn tagjequote:
Beetje, maar wil dan wel andere beschrijving.quote:
Ah, ok.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
Tagje gekregen van opa.bakkebaard. Geen kleurtje erbij mja.
Heb je m gepepen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
Tagje gekregen van opa.bakkebaard. Geen kleurtje erbij mja.
Nee kwam hier vanmorgen binnen en had ineens dit tagjequote:
Als ik mee ga dan is het om jou van de trap te duwen, just sayin'quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
Hehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik mee ga dan is het om jou van de trap te duwen, just sayin'
Je gaat niet mee currygirlquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik mee ga dan is het om jou van de trap te duwen, just sayin'
Ik ga met Murdera en slaat ie je in je gezicht met z'n bacterie draden waarop ik jou een rottrap verkoop en je van de trap af dondertquote:
Alsof je daar de kans voor krijgt. Ben sneller dan het lichtquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga met Murdera en slaat ie je in je gezicht met z'n bacterie draden waarop ik jou een rottrap verkoop en je van de trap af dondert
Ik ben een neger ik sprint harder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je daar de kans voor krijgt. Ben sneller dan het licht
Als je een atletisch figuur had, ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een neger ik sprint harder.
Altijd al sportief geweest dus weet niet wat je lult missyquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je een atletisch figuur had, ja.
Doeltreffende vragen altijd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:39 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je de lover van Ferry, wd?
Bitch plz.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je daar de kans voor krijgt. Ben sneller dan het licht
Ja, maar de atletische bouw heb je niet, lees eens goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd al sportief geweest dus weet niet wat je lult missy
Je bent echt dom hequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar de atletische bouw heb je niet, lees eens goed.
Erg op achteruit gegaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:42 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dit is z'n huidige vriend lees ik net.
Hoor uit wiens mond het komt. Achterlijke ezel die je bentquote:
Al goed sletjequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoor uit wiens mond het komt. Achterlijke ezel die je bent
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoor uit wiens mond het komt. Achterlijke slet die je bent
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoor uit wiens mond het komt. Achterlijk blondje-van-binnen die je bent
Wil daar nog wel eens met je om sprinten dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Overigens is een atletische bouw ook geen magere lat dus weet niet wat je lultzit sowieso meer kracht in mijn benen dus harder sprinten
.
Geweldig idee zelfs.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon een keer een arena instappen?
Leuk idee voor een KLB SC meet misschien?
Niks aan voor mij, wil een waardige tegenstanderquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, stap ik daarna met je de ring in.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks aan voor mij, wil een waardige tegenstander
Ik zaag nog liever m'n been af dan dat ik naar een klb sc-meet ga.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
Over een paar maanden dan, als je een beetje spieren hebt gekweektquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, stap ik daarna met je de ring in.
Wil je wel een op een met mij meetenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zaag nog liever m'n been af dan dat ik naar een klb sc-meet ga.
Zou je wel staan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]Mwa, blaffende honden bijten niet. Gaat lastig wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me wel hier aan denken.![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.
Uiteraard.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je wel een op een met mij meeten?
Wat schattig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over een paar maanden dan, als je een beetje spieren hebt gekweekt
Ik heb meets inmiddels ook wel afgeleerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet met de klb sc iigquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb meets inmiddels ook wel afgeleerd.
Dus je hebt ze wel gedaan, vertel, op een schaal van 1 tot 10 hoe autistisch voelde je je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Rawrquote:
Ik heb wel leuke meets meegemaaktquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij was het een festival van psychopathie. Ergens deed ik het verkeerd.quote:
Totaal niet autistisch juist. Maar zelf waren ze waarschijnlijk het beste thuis in een gesticht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je hebt ze wel gedaan, vertel, op een schaal van 1 tot 10 hoe autistisch voelde je je?
Kunnen we die kutkop van Ferry Doedens op marktkleding shoppenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef Fascination het volgende:
Naar verluidt worden vanavond de foto's van de fokpremiere gepubliceerd. Kunnen we daar fijn over gaan roddelen met elkaar.
Ik ook wel, maar die waren dan een op een.quote:
Makkelijker om te zeggen wie wel dunkt me.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zeg even wie er dus niet mogen komen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar die waren dan een op een.
Ik riskeer het voortaan maar niet meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar die waren dan een op een.
Dachten ze misschien ook wel van jou.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totaal niet autistisch juist. Maar zelf waren ze waarschijnlijk het beste thuis in een gesticht.
Zeg danquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Makkelijker om te zeggen wie wel dunkt me.
Ik doe het altijd wel goed in die kringen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij was het een festival van psychopathie. Ergens deed ik het verkeerd.
quote:
Dat vatte ik op als een enorm compliment.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dachten ze misschien ook wel van jou.
Houden zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe het altijd wel goed in die kringen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
niet eens tli?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Choco, Grid, Chris, Jumi, wd, chloro, ik.
Weet niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vatte ik op als een enorm compliment.
Tli = jumi. Jeez snap je dat nou nog niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tli = jumi. Jeez snap je dat nou nog niet.
Dat wist ik ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet denken.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tli = jumi. Jeez snap je dat nou nog niet.
Wat voor muziek hebben we het over? Neem wel drugs tot mij. Even mijn tagje eer aan doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]![]()
Mag wel maar zij houdt niet van de muziek denk ik. Wd probably ook niet maar die gaat mee als date van Choco.
Kaboelaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voor muziek hebben we het over? Neem wel drugs tot mij. Even mijn tagje eer aan doen.
Zou ik niet tussen passen, nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt van half 7 tot half 4 ja, en nu is het fok timequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:57 schreef Montelly het volgende:
fuck sake, werken jullie mensen niet overdag? Tussen nu en gisteravond zijn al 7 topics aangemaakt. waar halen jullie de tijd vandaan?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voor muziek hebben we het over? Neem wel drugs tot mij. Even mijn tagje eer aan doen.
Misschien wel, als je straatwoordenboek.nl even uitprint kan je het ook volgen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ik niet tussen passen, nee.
Gvd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
Montelly staat zeker op de vuilniswagen. Geen computer tot beschikking.
Oh maar dit is wel chill. Ben wel een beetje te white girl om hierop te dansen. Maar goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:59 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel, als je straatwoordenboek.nl even uitprint kan je het ook volgen.
Laatst in een kroeg gingen mensen foto's nemen van mijn broer, zodat ze konden zeggen dat ze met Dexter in de kroeg hebben gestaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
Hey, Mos Def, die speelde in Dexter.
Lijkt hij er zoveel op, ja?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst in een kroeg gingen mensen foto's nemen van mijn broer, zodat ze konden zeggen dat ze met Dexter in de kroeg hebben gestaan.
Dansen lolnee, je moet gewoon staan, stoer kijken en je hoofd op en neer bewegen op de beat. Dat laatste is meestal al moeilijk genoeg voor white people.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh maar dit is wel chill. Ben wel een beetje te white girl om hierop te dansen. Maar goed.
Deze homegirl knows what's up.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
Hey, Mos Def, die speelde in Dexter.
Ik heb sowieso een beetje problemen met ritmisch bewegen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Dansen lolnee, je moet gewoon staan, stoer kijken en je hoofd op en neer bewegen op de beat. Dat laatste is meestal al moeilijk genoeg voor white people.
[..]
Deze homegirl knows what's up. [ afbeelding ][ afbeelding ]
weet niet wat jij voor werk doet, maar heb absoluut geen tijd om te fokkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
Montelly staat zeker op de vuilniswagen. Geen computer tot beschikking.
Haha vuilnisman.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
weet niet wat jij voor werk doet, maar heb absoluut geen tijd om te fokkentenzij poepen op de wc, dan heel snel interwebz op.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Dansen lolnee, je moet gewoon staan, stoer kijken en je hoofd op en neer bewegen op de beat. Dat laatste is meestal al moeilijk genoeg voor white people.
Die heb ik ook, in het begin stoorde ik me eraan maar nu boeit het me vrij weinig meer, ze heeft toch wel lolquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]. Had een vriendin die altijd tegen het ritme in danste, zo genant altijd.
Daarom hardstyle/hardcore. Makkelijk te herkennen wanneer je moet stampen en als je dan nog het ritme mist, maakt het niet uit dan zeg je gewoon dat je hard gaat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:06 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een beetje problemen met ritmisch bewegen.
Zo erg ben ik ook weer niet man. Godverquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:07 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
(ik ook)
Nieuwe UI voor je gevonden:
[ afbeelding ]
Dansen is overrated.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:06 schreef Fascination het volgende:
wd kan dus niet neuken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een beetje problemen met ritmisch bewegen.
BEDOELDE DANSEN OP MUZIEK GVD KAOLO PIRAMIDEJONGENquote:
Ga alleen mee als ik jouw date ben en minstens vijf minuten pelvic thrustend achter je mag staan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
ritme is ritmequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BEDOELDE DANSEN OP MUZIEK GVD KAOLO PIRAMIDEJONGEN
zeer gewaardeerd en respectvol ambtquote:
Dacht dat jij beter zou weten met je duizend en één bedpartners.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dacht dat jij beter zou weten met je duizend en één bedpartners.
Deal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga alleen mee als ik jouw date ben en minstens vijf minuten pelvic thrustend achter je mag staan.
Ik zeg dan ook niet dat ik moeite heb met ritmisch bewegen dus wat klets jequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dacht dat jij beter zou weten met je duizend en één bedpartners.
Wow jij bent echt retarded.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ik moeite heb met ritmisch bewegen dus wat klets je
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
Gelukkig kan Krio ook niet neuken dan, want die heeft ook gebrek aan ritme.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BEDOELDE DANSEN OP MUZIEK GVD KAOLO FASHIONISTAMEISJE
Moest gniffelen.quote:
Vas, please. Leer godverdomme een keer lezen en interpreteren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij in dit geval, je snapt hem niet.
Sinds wanneer heb jij "the limited version" onder je nick staan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij in dit geval, je snapt hem niet.
SNAP JE!!! SNAP JE!!!! IK ZEI HET OOK AL!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij "the limited version" onder je nick staan?![]()
![]()
![]()
anderhalve week ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
![]()
Keihard.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Ezio het volgende:
Heb ik een röntgenfoto laten nemen omdat ik het risico liep om tuberculose te hebben, blijkt dat ik al een jaar met 2 gebroken ribben rondloop
Edition is te standaard, ze wil een spotlight versie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kiezen uit twee kwaden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Montelly het volgende:
ik ben deze keer voor Vas, WD mag van mij de monkeypox krijgen....
Version.quote:
Ja, dit is een betere beschrijving van mijn dansskills.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:12 schreef Fascination het volgende:
Ik heb dan wel de dansmoves van een 50-jarige Margriet-lezeres, maar ik kan wel in het ritme blijven.
Alsof ik waarde hecht aan de voorkeuren van een vuilnismanquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Montelly het volgende:
ik ben deze keer voor Vas, WD mag van mij de monkeypox krijgen....
KIJK VASquote:
Of jij houdt godverdomme je muil eens dicht en leest mijn zin goed en gaat niet meteen lopen kankere, ja?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vas, please. Leer godverdomme een keer lezen en interpreteren.
Dat schijnt toch heel pijnlijk te zijn? En dat heb je niet gemerkt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Ezio het volgende:
Heb ik een röntgenfoto laten nemen omdat ik het risico liep om tuberculose te hebben, blijkt dat ik al een jaar met 2 gebroken ribben rondloop
Nee kneuzen is pijnlijkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schijnt toch heel pijnlijk te zijn? En dat heb je niet gemerkt?
TR gemacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of jij houdt godverdomme je muil eens dicht en leest mijn zin goed en gaat niet meteen lopen kankere, ja?
Nee, maar echt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SNAP JE!!! SNAP JE!!!! IK ZEI HET OOK AL!
Ik bleef dagenlang thuis omdat ik dacht dat galstenen 'een buikpijntje' waren. Nooit meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
vuilnisman onderwaarderen, hoe zielig ben je danquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik waarde hecht aan de voorkeuren van een vuilnisman.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Ezio het volgende:
Ik heb al wel een jaar pijn daar ja, maar zo heel erg pijnlijk was het eigenlijk niet. De dokters vonden het ook niet nodig om een röntgenfoto te laten nemen, toevallig dat er nu iemand bij mij op school tuberculose had dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, meteen boos. Lol.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of jij houdt godverdomme je muil eens dicht en leest mijn zin goed en gaat niet meteen lopen kankere, ja?
Kennelijk snapt ze wel dat t beyond achterlijk is, ze negeert ons.quote:
Tering.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb al wel een jaar pijn daar ja, maar zo heel erg pijnlijk was het eigenlijk niet. De dokters vonden het ook niet nodig om een röntgenfoto te laten nemen, toevallig dat er nu iemand bij mij op school tuberculose had dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Wat snap jij niet aan "dacht dat jij beter wist dan ~"quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
VERSION STAAT ER.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kennelijk snapt ze wel dat t beyond achterlijk is, ze negeert ons.
spotlight versionquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
VERSION STAAT ER.
VERSION!!!!!
I CAN'T.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of niet.quote:
Haha lekker gek toch! Doe het lekker expres fout, pittige tydequote:
Ze is op d'r hoofdje gevallenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
VERSION STAAT ER.
VERSION!!!!!
I CAN'T.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel anders nog eens zo'n rete-interessant verhaal over ongezouten pinda's.quote:
Jeetje, ze staat wel lekker op d'r achterste poten zeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe Chai deze gebande dagen doorkomt.
die kutten zijn nu een megacomeback aan het typen..quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen dag zonder ruzie tussen wd en vas
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel anders nog eens zo'n rete-interessant verhaal over ongezouten pinda's.
Schrijnend gebrek aan de zalvende invloed van Chai.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen dag zonder ruzie tussen wd en vas
Ik kan veel hebben, maar je gaat nu te verquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent een typische telegraaf mod.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar je gaat nu te ver
Als ik een foto van baby Pharkie mag zien en heb gezien.quote:
Damn, dat zou een agressief partijtje scharen worden.quote:
Wat is dat toch voor iets? Alle vrouwelijke fokkers vragen ernaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik een foto van baby Pharkie mag zien en heb gezien.
Wil zien of ie cute is. Come on.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor iets? Alle vrouwelijke fokkers vragen ernaar.
Je moet de garnalen van de mac proberen, mi kanki.quote:
Geen haat wou aandachtquote:
NEIN.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet de garnalen van de mac proberen, mi kanki.
Ik wilde nog posten "inb4 krio".quote:
TR gemacht, enjoy your ban.quote:
Oef, jij weet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
mi kankiquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Arnhem, kom je me opzoeken?quote:
quote:Montelly post swingers. Als in naakt. Moet huilen.
quote:
Hoe was je massage dan, biljongen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!
Heel goed, dankuben alweer 2 weken intensief sporten. Dat kan weer
Ik werd nagewezen door mijn rode hoofdquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe was je massage dan, biljongen?
I hate you.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik werd nagewezen door mijn rode hoofd
wd op klacht.nlquote:Klacht Lidl: klacht over aanbieding maan dag en dinsdag
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 6
er was een aanbieding van twee pakjes osseworst voor de prys van een deze aan bieding was er niet een medewerkster zy hier heeft u een tegoed coupon dan krygt u het de volgende voor de aanbiegings prys n.l 2.50 wat schets myn verbazing twee dagen later ik de osseworstjes ging kopen ik de korting niet kreeg de bedryfs leider vertelde my dat het kon ik zy dat als ik datniet kreeg ik een klacht in zou dienen want ik kryg het by c1000 altyd wel waarop hy zei wy zyn c 1000 niet
Gewenste oplossing
het gaat niet om die paar centen maar om de reactie van de bedryfsleider een aan bieding 2 osseworstjes voor2.50
Cum at mequote:
Morgen examen Nederlands, moet ik een nep sollicitatiegesprek voeren met m'n docent, en daarin moet ik vertellen wat m'n plannen zijn voor mijn loopbaan en waar ik over 5 jaar wil staan.quote:
Dat wisten we al langer dan vandaag, fijn dat jij er ondertussen ook zelf achter bent.quote:
Ricardoquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat wisten we al langer dan vandaag, fijn dat jij er ondertussen ook zelf achter bent.
I love you but I hate you.quote:
Zal eens.quote:
thanksquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Een Candice als pleister op de wonde:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Morgen examen Nederlands, moet ik een nep sollicitatiegesprek voeren met m'n docent, en daarin moet ik vertellen wat m'n plannen zijn voor mijn loopbaan en waar ik over 5 jaar wil staan.
Maar ik heb geen plannen voor mijn loopbaan en ik wil over 5 jaar gewoon als OA werken, precies waar ik deze fokking opleiding voor volg, verder niks. Wtf moet ik daar nou mee? Want met dit antwoord gaat ze geen genoegen nemen.
ja, gisterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!
Heel goed, dankuben alweer 2 weken intensief sporten. Dat kan weer
Jouw nek btw? Brace af?
Jij hebt je kans gehad.quote:
Ja maar ik kan niet zomaar wat lullen, want ze kent mequote:
Liegen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Morgen examen Nederlands, moet ik een nep sollicitatiegesprek voeren met m'n docent, en daarin moet ik vertellen wat m'n plannen zijn voor mijn loopbaan en waar ik over 5 jaar wil staan.
Maar ik heb geen plannen voor mijn loopbaan en ik wil over 5 jaar gewoon als OA werken, precies waar ik deze fokking opleiding voor volg, verder niks. Wtf moet ik daar nou mee? Want met dit antwoord gaat ze geen genoegen nemen.
Bereid het een beetje voor met een mooi verhaal eromheen. Leg uit dat je dit over 5 jaar wilt doen aangezien je daar voor studeert (joh). Gewoon standaard sollicitatie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg dat je niet fulltime wil doorstuderen maar dat je wel hoopt dat je bij een school kunt werken waar je interne cursussen of opleidingen kunt volgen. KABAM.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zomaar wat lullen, want ze kent meKan dus niet zeggen van ja ik wil doorstuderen blabla, want ze weet dat ik dat niet wil en ga doen
Maar dat komt al terug in mijn vragen die ik moet stellen, of ze dat aanbieden omdat ik zelfontplooiing belangrijk vindquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg dat je niet fulltime wil doorstuderen maar dat je wel hoopt dat je bij een school kunt werken waar je interne cursussen of opleidingen kunt volgen. KABAM.
Gewoon op terugkomen dan, lijkt me geen probleem. Dan kan je dat nog iets verder toelichten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar dat komt al terug in mijn vragen die ik moet stellen, of ze dat aanbieden omdat ik zelfontplooiing belangrijk vind
Ja heb gekotst het doorgeslikt en weer gekotst en doorgesliktquote:
Mja, dat is niet dom dan dat ik dat dan dus dubbel benoem? Want dan doe ik dat wel gewoon, vond het zelf alleen een beetje vreemd omdat ik dat dan dus meerdere keren erbij haal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon op terugkomen dan, lijkt me geen probleem. Dan kan je dat nog iets verder toelichten.
quote:
Oh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar dat komt al terug in mijn vragen die ik moet stellen, of ze dat aanbieden omdat ik zelfontplooiing belangrijk vind
Je moet niet in herhaling vallen, nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, dat is niet dom dan dat ik dat dan dus dubbel benoem? Want dan doe ik dat wel gewoon, vond het zelf alleen een beetje vreemd omdat ik dat dan dus meerdere keren erbij haal.
T was goed in die zin.quote:
Jawel, ik ga verder met mijn leven.quote:
Geen verrassing.quote:
In herhaling vallen niet, maar als je het bij dat stuk gewoon meer toelicht lijkt het mij geen probleem. Maar dat ben ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, dat is niet dom dan dat ik dat dan dus dubbel benoem? Want dan doe ik dat wel gewoon, vond het zelf alleen een beetje vreemd omdat ik dat dan dus meerdere keren erbij haal.
Mja, schijt ook maar hoor. Wat ook een stom gedoe. Het is nou eenmaal een vakgebied waarin je niet echt door kan stromen, zonder een opleiding te volgen. Onderwijsassistent is onderwijsassistent. Dus wtf nou, ik neem genoegen met die opleiding dus fuck die loopbaan, ik ben tevreden met dit beroep. Misschien dat ik ook wel gewoon schijt heb en dat gewoon zeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In herhaling vallen niet, maar als je het bij dat stuk gewoon meer toelicht lijkt het mij geen probleem. Maar dat ben ik.
Jammer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, ik ga verder met mijn leven.
[..]
Geen verrassing.
Zal je mij eens compleet laten hatenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I love you but I hate you.
[..]
Zal eens.
Als jij dat echt zo vindt, dan moet je dat gewoon zo brengen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, schijt ook maar hoor. Wat ook een stom gedoe. Het is nou eenmaal een vakgebied waarin je niet echt door kan stromen, zonder een opleiding te volgen. Onderwijsassistent is onderwijsassistent. Dus wtf nou, ik neem genoegen met die opleiding dus fuck die loopbaan, ik ben tevreden met dit beroep. Misschien dat ik ook wel gewoon schijt heb en dat gewoon zeg.
Kan je ook doen, ben je in ieder geval eerlijk en hoef je niet zo te stuntenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, schijt ook maar hoor. Wat ook een stom gedoe. Het is nou eenmaal een vakgebied waarin je niet echt door kan stromen, zonder een opleiding te volgen. Onderwijsassistent is onderwijsassistent. Dus wtf nou, ik neem genoegen met die opleiding dus fuck die loopbaan, ik ben tevreden met dit beroep. Misschien dat ik ook wel gewoon schijt heb en dat gewoon zeg.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, gisteren![]()
En de foto's zagen er goed uit![]()
Mooi dat je weer aan t sporten bent, voel je je gelijk meer mans
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij dat echt zo vindt, dan moet je dat gewoon zo brengen.
Ja preciesquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je ook doen, ben je in ieder geval eerlijk en hoef je niet zo te stunten.
Gvd, ik keek toevallig (inb4 toevallig, stalker etc.) net op tumblr en zag die foto en dacht dat jij het was tot ik zag dat er Candice bijstond.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van mij voor krio haha#spotlight
Je had ook gewoon mijn reactie kunnen lezen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ja preciesEn dan probeer ik het gewoon zo mooi mogelijk te brengen, ofzo
Sorry bby.quote:
Nou, dan ben je snel klaar.quote:
Quoting for proof.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Gvd, ik keek toevallig (inb4 toevallig, stalker etc.) net op tumblr en zag die foto en dacht dat jij het was tot ik zag dat er Candice bijstond.
Quoting twice cause i love thisquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Gvd, ik keek toevallig (inb4 toevallig, stalker etc.) net op tumblr en zag die foto en dacht dat jij het was tot ik zag dat er Candice bijstond.
Hij heeft in ieder geval zijn ogen open, in tegenstelling tot jij, walvishunterquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zegt meer over zijn oog kwaliteiten dan over iets anders, hehe.
Jawel, ik begrijp het ook wel, hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry bby.
Makkelijk toch.
inb4 net als jij
Je verwart mij met een van mijn neven, denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval zijn ogen open, in tegenstelling tot jij, walvishunter
Ja sorryquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mijn reactie kunnen lezen.
Echt een taak voor mij. Lekker makkelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry bby.
Makkelijk toch.
inb4 net als jij
[..]
Nou, dan ben je snel klaar.![]()
Familie van een walvishunter is ook een walvishunterquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je verwart mij met een van mijn neven, denk ik.
Goed zo meid.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorryHad ik wel gelezen maar had eerst het gevoel dat ze dat eigenlijk niet goed gaat vinden. Aan de andere kant, fuck it, het is de waarheid en in een echt sollicitatiegesprek ga je ook niet glashard lopen liegen en zou je dit ook gewoon zeggen. Dus vandaar mijn verandering van gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |