Wat interesseert het mij nou wat je wilquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lompe knolklopt wel idd
Nee, wil all tepel no metal.
ze voelde zich heel schuldig iigquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehehe, goede trouwfoto's moeten dat geweest zijn. Mijn vader had een keer een aansteker op het dashboard laten liggen toen hij in Spanje aan het rijden was. Niks aan de hand en opeens "BAM!!"
Hoe kan dat opeensquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehehe, goede trouwfoto's moeten dat geweest zijn. Mijn vader had een keer een aansteker op het dashboard laten liggen toen hij in Spanje aan het rijden was. Niks aan de hand en opeens "BAM!!"
nare dingen, zo vond ik er ook ooit een terug die blijkbaar achter de verwarming was gevallen, door een knal en het metaal dat met een rotgang een cm voor mijn neus langs vloog.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar daar waren de verloren haren niet mee terug.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze voelde zich heel schuldig iig![]()
En dan schrik je wel lijkt me
Als je een aansteker lang genoeg op het dashboard in de Spaanse zon laat liggen krijg je dat.quote:
Blijkbaar niks. Maar ik ben maar een mens, met gevoelens... dan stik er maar inquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij nou wat je wil
Kippescheetje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was ook niet bijster krachtig vuurwerk.
nee, maar hij nam het haar niet kwalijk gelukkigquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar daar waren de verloren haren niet mee terug.![]()
Deed hij ook.Vrachtwagen slingerend van links naar rechts.
!!
Hoor je het ook suizen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
nare dingen, zo vond ik er ook ooit een terug die blijkbaar achter de verwarming was gevallen, door een knal en het metaal dat met een rotgang een cm voor mijn neus langs vloog.
Kusje bby.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar niks. Maar ik ben maar een mens, met gevoelens... dan stik er maar in
[..]
Kippescheetje?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoor je het ook suizen?Dat had ik eens op de schietbaan toen ik vergeten was dat het pistool wel geladen was.
Jij met je gunsquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoor je het ook suizen?Dat had ik eens op de schietbaan toen ik vergeten was dat het pistool wel geladen was.
Sowieso aanstekers waar je een complete vulkaanuitbarsting uit kan laten komen, dat is toch ook niet nodig?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar hij nam het haar niet kwalijk gelukkig
Dat is ook naar ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]ja. Dat is echt naar. Gelijk hele spastische bewegingen.
"Pas op man, hij is geladen!"quote:
Oh ik had spanje over het hoofd gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je een aansteker lang genoeg op het dashboard in de Spaanse zon laat liggen krijg je dat.
Teringquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Pas op man, hij is geladen!"
"Nee, echt niet."
PANG!
*zzzooefff!!*
"Ho, hij was dus wel geladen."
In Nederland in de zomer kan het ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik had spanje over het hoofd gezien
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Pas op man, hij is geladen!"
"Nee, echt niet."
PANG!
*zzzooefff!!*
"Ho, hij was dus wel geladen."
nee, maar dit was zo'n gewone, dus ze had het ook niet verwacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso aanstekers waar je een complete vulkaanuitbarsting uit kan laten komen, dat is toch ook niet nodig?
In totaal een jaar of 10 erbij gezeten, nu niet meer.quote:
Van die goedkope met vlammenwerperfunctie, ik ken ze.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar dit was zo'n gewone, dus ze had het ook niet verwacht.
Tof wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In totaal een jaar of 10 erbij gezeten, nu niet meer.
nederlandse zomer sucksquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In Nederland in de zomer kan het ook.
Het is ook een populaire sport in Nederland.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tof wel.Ik wilde me inschrijven, toen zeiden ze dat de wachtlijst 8 jaar is, dus toen had ik niet meer zo'n zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |