quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar die waren dan een op een.
Ik riskeer het voortaan maar niet meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar die waren dan een op een.
Dachten ze misschien ook wel van jou.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totaal niet autistisch juist. Maar zelf waren ze waarschijnlijk het beste thuis in een gesticht.
Zeg danquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Makkelijker om te zeggen wie wel dunkt me.
Ik doe het altijd wel goed in die kringen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij was het een festival van psychopathie. Ergens deed ik het verkeerd.
quote:
Dat vatte ik op als een enorm compliment.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dachten ze misschien ook wel van jou.
Houden zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe het altijd wel goed in die kringen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
niet eens tli?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Choco, Grid, Chris, Jumi, wd, chloro, ik.
Weet niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vatte ik op als een enorm compliment.
Tli = jumi. Jeez snap je dat nou nog niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tli = jumi. Jeez snap je dat nou nog niet.
Dat wist ik ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet denken.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tli = jumi. Jeez snap je dat nou nog niet.
Wat voor muziek hebben we het over? Neem wel drugs tot mij. Even mijn tagje eer aan doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]![]()
Mag wel maar zij houdt niet van de muziek denk ik. Wd probably ook niet maar die gaat mee als date van Choco.
Kaboelaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voor muziek hebben we het over? Neem wel drugs tot mij. Even mijn tagje eer aan doen.
Zou ik niet tussen passen, nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Choco, Grid, Chris, Jumi, wd, chloro, ik.
Ik heb gewerkt van half 7 tot half 4 ja, en nu is het fok timequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:57 schreef Montelly het volgende:
fuck sake, werken jullie mensen niet overdag? Tussen nu en gisteravond zijn al 7 topics aangemaakt. waar halen jullie de tijd vandaan?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voor muziek hebben we het over? Neem wel drugs tot mij. Even mijn tagje eer aan doen.
Misschien wel, als je straatwoordenboek.nl even uitprint kan je het ook volgen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ik niet tussen passen, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |