quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar die waren dan een op een.
Ik riskeer het voortaan maar niet meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar die waren dan een op een.
Dachten ze misschien ook wel van jou.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totaal niet autistisch juist. Maar zelf waren ze waarschijnlijk het beste thuis in een gesticht.
Zeg danquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Makkelijker om te zeggen wie wel dunkt me.
Ik doe het altijd wel goed in die kringen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij was het een festival van psychopathie. Ergens deed ik het verkeerd.
quote:
Dat vatte ik op als een enorm compliment.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dachten ze misschien ook wel van jou.
Houden zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe het altijd wel goed in die kringen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
niet eens tli?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Choco, Grid, Chris, Jumi, wd, chloro, ik.
Weet niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vatte ik op als een enorm compliment.
Tli = jumi. Jeez snap je dat nou nog niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tli = jumi. Jeez snap je dat nou nog niet.
Dat wist ik ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet denken.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tli = jumi. Jeez snap je dat nou nog niet.
Wat voor muziek hebben we het over? Neem wel drugs tot mij. Even mijn tagje eer aan doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]![]()
Mag wel maar zij houdt niet van de muziek denk ik. Wd probably ook niet maar die gaat mee als date van Choco.
Kaboelaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voor muziek hebben we het over? Neem wel drugs tot mij. Even mijn tagje eer aan doen.
Zou ik niet tussen passen, nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Choco, Grid, Chris, Jumi, wd, chloro, ik.
Ik heb gewerkt van half 7 tot half 4 ja, en nu is het fok timequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:57 schreef Montelly het volgende:
fuck sake, werken jullie mensen niet overdag? Tussen nu en gisteravond zijn al 7 topics aangemaakt. waar halen jullie de tijd vandaan?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voor muziek hebben we het over? Neem wel drugs tot mij. Even mijn tagje eer aan doen.
Misschien wel, als je straatwoordenboek.nl even uitprint kan je het ook volgen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ik niet tussen passen, nee.
Gvd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
Montelly staat zeker op de vuilniswagen. Geen computer tot beschikking.
Oh maar dit is wel chill. Ben wel een beetje te white girl om hierop te dansen. Maar goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:59 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel, als je straatwoordenboek.nl even uitprint kan je het ook volgen.
Laatst in een kroeg gingen mensen foto's nemen van mijn broer, zodat ze konden zeggen dat ze met Dexter in de kroeg hebben gestaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
Hey, Mos Def, die speelde in Dexter.
Lijkt hij er zoveel op, ja?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst in een kroeg gingen mensen foto's nemen van mijn broer, zodat ze konden zeggen dat ze met Dexter in de kroeg hebben gestaan.
Dansen lolnee, je moet gewoon staan, stoer kijken en je hoofd op en neer bewegen op de beat. Dat laatste is meestal al moeilijk genoeg voor white people.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh maar dit is wel chill. Ben wel een beetje te white girl om hierop te dansen. Maar goed.
Deze homegirl knows what's up.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
Hey, Mos Def, die speelde in Dexter.
Ik heb sowieso een beetje problemen met ritmisch bewegen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Dansen lolnee, je moet gewoon staan, stoer kijken en je hoofd op en neer bewegen op de beat. Dat laatste is meestal al moeilijk genoeg voor white people.
[..]
Deze homegirl knows what's up. [ afbeelding ][ afbeelding ]
weet niet wat jij voor werk doet, maar heb absoluut geen tijd om te fokkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
Montelly staat zeker op de vuilniswagen. Geen computer tot beschikking.
Haha vuilnisman.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
weet niet wat jij voor werk doet, maar heb absoluut geen tijd om te fokkentenzij poepen op de wc, dan heel snel interwebz op.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Dansen lolnee, je moet gewoon staan, stoer kijken en je hoofd op en neer bewegen op de beat. Dat laatste is meestal al moeilijk genoeg voor white people.
Die heb ik ook, in het begin stoorde ik me eraan maar nu boeit het me vrij weinig meer, ze heeft toch wel lolquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]. Had een vriendin die altijd tegen het ritme in danste, zo genant altijd.
Daarom hardstyle/hardcore. Makkelijk te herkennen wanneer je moet stampen en als je dan nog het ritme mist, maakt het niet uit dan zeg je gewoon dat je hard gaat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:06 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een beetje problemen met ritmisch bewegen.
Zo erg ben ik ook weer niet man. Godverquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:07 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
(ik ook)
Nieuwe UI voor je gevonden:
[ afbeelding ]
Dansen is overrated.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:06 schreef Fascination het volgende:
wd kan dus niet neuken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een beetje problemen met ritmisch bewegen.
BEDOELDE DANSEN OP MUZIEK GVD KAOLO PIRAMIDEJONGENquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |