Mja, schijt ook maar hoor. Wat ook een stom gedoe. Het is nou eenmaal een vakgebied waarin je niet echt door kan stromen, zonder een opleiding te volgen. Onderwijsassistent is onderwijsassistent. Dus wtf nou, ik neem genoegen met die opleiding dus fuck die loopbaan, ik ben tevreden met dit beroep. Misschien dat ik ook wel gewoon schijt heb en dat gewoon zeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In herhaling vallen niet, maar als je het bij dat stuk gewoon meer toelicht lijkt het mij geen probleem. Maar dat ben ik.
Jammer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, ik ga verder met mijn leven.
[..]
Geen verrassing.
Zal je mij eens compleet laten hatenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I love you but I hate you.
[..]
Zal eens.
Als jij dat echt zo vindt, dan moet je dat gewoon zo brengen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, schijt ook maar hoor. Wat ook een stom gedoe. Het is nou eenmaal een vakgebied waarin je niet echt door kan stromen, zonder een opleiding te volgen. Onderwijsassistent is onderwijsassistent. Dus wtf nou, ik neem genoegen met die opleiding dus fuck die loopbaan, ik ben tevreden met dit beroep. Misschien dat ik ook wel gewoon schijt heb en dat gewoon zeg.
Kan je ook doen, ben je in ieder geval eerlijk en hoef je niet zo te stuntenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, schijt ook maar hoor. Wat ook een stom gedoe. Het is nou eenmaal een vakgebied waarin je niet echt door kan stromen, zonder een opleiding te volgen. Onderwijsassistent is onderwijsassistent. Dus wtf nou, ik neem genoegen met die opleiding dus fuck die loopbaan, ik ben tevreden met dit beroep. Misschien dat ik ook wel gewoon schijt heb en dat gewoon zeg.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, gisteren![]()
En de foto's zagen er goed uit![]()
Mooi dat je weer aan t sporten bent, voel je je gelijk meer mans
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij dat echt zo vindt, dan moet je dat gewoon zo brengen.
Ja preciesquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je ook doen, ben je in ieder geval eerlijk en hoef je niet zo te stunten.
Gvd, ik keek toevallig (inb4 toevallig, stalker etc.) net op tumblr en zag die foto en dacht dat jij het was tot ik zag dat er Candice bijstond.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van mij voor krio haha#spotlight
Je had ook gewoon mijn reactie kunnen lezen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ja preciesEn dan probeer ik het gewoon zo mooi mogelijk te brengen, ofzo
Sorry bby.quote:
Nou, dan ben je snel klaar.quote:
Quoting for proof.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Gvd, ik keek toevallig (inb4 toevallig, stalker etc.) net op tumblr en zag die foto en dacht dat jij het was tot ik zag dat er Candice bijstond.
Quoting twice cause i love thisquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Gvd, ik keek toevallig (inb4 toevallig, stalker etc.) net op tumblr en zag die foto en dacht dat jij het was tot ik zag dat er Candice bijstond.
Hij heeft in ieder geval zijn ogen open, in tegenstelling tot jij, walvishunterquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zegt meer over zijn oog kwaliteiten dan over iets anders, hehe.
Jawel, ik begrijp het ook wel, hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry bby.
Makkelijk toch.
inb4 net als jij
Je verwart mij met een van mijn neven, denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval zijn ogen open, in tegenstelling tot jij, walvishunter
Ja sorryquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mijn reactie kunnen lezen.
Echt een taak voor mij. Lekker makkelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry bby.
Makkelijk toch.
inb4 net als jij
[..]
Nou, dan ben je snel klaar.![]()
Familie van een walvishunter is ook een walvishunterquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je verwart mij met een van mijn neven, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |