Nee je bent gewoon dolkomisch zonder dat je het zelf door hebt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, ben ik zo interessant dan?
Ahá.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon dolkomisch zonder dat je het zelf door hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon dolkomisch zonder dat je het zelf door hebt.
Ja dus gewoon door gaan met wat je doet.quote:
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja dus gewoon door gaan met wat je doet.
Shit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vas die anderen probeert te dissen.
Wat heb ik je nou weer aangedaan dan, bezem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
yet you enjoy it to the fullestquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Deze SC is echt het schoolplein van het VMBO met al die haat & nijd tegen elkaar
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Deze SC is echt het schoolplein van het VMBO met al die haat & nijd tegen elkaar
Doei, vrindquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Hahahahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Houd je bek man. :squote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Ik hou van drama man. Dit is mijn uitlaatklep. Zonder KLBSC zou ik al lang zijn opgenomen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Ja gewoon alles, kom vechten bij Henk in de Fabriek.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb ik je nou weer aangedaan dan, bezem.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
yet you enjoy it to the fullest
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
haat en nijd
als ik ballen in mn broek had, had ik ze er nu uit gelachen
Dat is gewoon normale Nederlandse taal hoor moppiequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
haat en nijd
Voor je gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
haat en nijd
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is gewoon normale Nederlandse taal hoor moppie
eileiders uit je hotpants gewoon.quote:
Wel zin om in tetten te knijpen ja, nog 2 uurtjes.quote:
Wolla mag jij dat wel :Squote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel zin om in tetten te knijpen ja, nog 2 uurtjes.
doe je ook zo opgooien? zo eronder en dan omhoog duwen en ze weer n je handen laten vallenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel zin om in tetten te knijpen ja, nog 2 uurtjes.
Jullie zijn allemaal DigitalGirl?quote:
Nee maar met een touw om d'r polsen en enkels kan ze er niet veel tegen in brengen.quote:
Hou je bek gewoon Toetanchamon.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja gewoon alles, kom vechten bij Henk in de Fabriek.
Ik vind het wel leuk hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal DigitalGirl?die hier komen met de mededeling dat alles hier kut is? maar dan gewoon blijven hangen?
Even de schijn leggen dat die persoon " Verstandig / Mature " is maar diep van binnen kk kleuter zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal DigitalGirl?die hier komen met de mededeling dat alles hier kut is? maar dan gewoon blijven hangen?
DGquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ha je durft niet, angsthaas homo haha gtfo faggit hahaquote:
quote:
roken is voor zwakbegaafdequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef TwyLight het volgende:
Als ik niet zou roken had ik van al dat geld wat ik er aan uit geef al lang een nieuwe auto kunnen kopen.
brb
Hahaha kkkkkkkkkk ik had Falcor gisteren nog in mijn droom.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou jou willen als mijn eigen neverendingstory vliegende hond. Dat ik je zo vast pak bij je manen enzo
Dont know, dont care.quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Even de schijn leggen dat die persoon " Verstandig / Mature " is maar diep van binnen kk kleuter zijn.
Dan is het goedquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha kkkkkkkkkk ik had Falcor gisteren nog in mijn droom.
nee wil mn handen niet vuil maken aan jouquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ha je durft niet, angsthaas homo haha gtfo faggit haha
Nu heb ik die nieuwe autoquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef TwyLight het volgende:
Als ik niet zou roken had ik van al dat geld wat ik er aan uit geef al lang een nieuwe auto kunnen kopen.
brb
Dat stukje uit gifje wat ik linkte, op een of andere manier komt dat best vaak terug, maar dan zit ik op die godse hondquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat stukje uit gifje wat ik linkte, op een of andere manier komt dat best vaak terug, maar dan zit ik op die godse hond( mijn dromen slaan nergens op ( inb4 freudiaans gezeik, je wil je moeder neuken ) )
Awhh :< die zijn juist het leukste.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Als ik stoned ben droom ik nooit :s
Ga achter je aan rennen en je handen over m'n armen wrijve, worden ze helemaal bruin hahahahahahahahahahahahahahahahahhaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee wil mn handen niet vuil maken aan jouje verpest mn dag met je gezicht dus beter blijf je gewoon weg
Ik juist wel. Tenminste, laatste tijd droom ik veel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Als ik stoned ben droom ik nooit :s
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik juist wel. Tenminste, laatste tijd droom ik veel.
FMLquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Awhh :< die zijn juist het leukste.
Dat zou ebah postenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:07 schreef Gridlok het volgende:
inb4: IK DROOM DAT IK MENSE VERMEURD EXDEE!! XDD!!!11!!1 ( boeit niemand kk mongool )
omg zo veel spelfouten jij bent zo dom.quote:
Sow he, jij bent echt duister.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Toen ik klein was had ik een terugkerende droom waarin ik opeens in een kamer met dode mensen stond met bloed overal enzo. Moest toen in therapie. De therapeute hebben ze nooit meer teruggevonden. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Past wel bij het beeld wat ik van jou heb ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Toen ik klein was had ik een terugkerende droom waarin ik opeens in een kamer met dode mensen stond met bloed overal enzo. Moest toen in therapie. De therapeute hebben ze nooit meer teruggevonden. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
therapeutenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Watquote:
ben een keer in mn droom neergestoken door een vrouw. Was wel gekquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Ja he HAHAHA eat shit and die hahaha heheh hehhehehequote:
Therapeute, je weet wel, de vrouwelijke variant.quote:
Of niet, tering.quote:
Hoog Vas gehalte, doen alsof je het expres was omdat je dan minder dom lijkt.quote:
Ik wil graag mijn jaloezie kaart inzetten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoog Vas gehalte, doen alsof je het expres was omdat je dan minder dom lijkt.
Dit ook nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoog Vas gehalte, doen alsof je het expres was omdat je dan minder dom lijkt.
ahahhaahhauhquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten![]()
Limited version
Husain Bolt
Hardop.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten![]()
Limited version
Husain Bolt
wtf is ditquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten![]()
Limited version
Husain Bolt
pleonasmequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef Chocolatebear het volgende:
En dan wordt Vas alleen boos op mij omdat ik d'r dom noem.
bemoei je er niet tegenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten![]()
Limited version
Husain Bolt
het is therapistenquote:
Wacht wat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ook nog.
Eerst heel wijs lopen doen en dan ineens "HAHAHAH WAS EXPRES HAHAHAH".
Nee, gtfo fucktard.
klinkt als nieuwe dinoquote:
Net als jij.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht wat?Nee dat was gewoon echt dom.
nee we hebben er liever geen filthy dreadlock hobo's bijquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
OKEEEJ
Hoor ik er nu bij?Eindelijk in de OP?
Hij: actie was domquote:
Easy targetquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef Chocolatebear het volgende:
En dan wordt Vas alleen boos op mij omdat ik d'r dom noem.
Houdoe.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef Gridlok het volgende:
ik ga mijn longen een dosis vergif voeren. Houdoe.
Beetje onduidelijk allemaal, dat ben je.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij: actie was dom
Ik: net als jij
Is niet moeilijk hoor.
Dan was het gewoon een gruwelijk slechte cumbek van je? Ik zou toch voor dom kiezen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij: actie was dom
Ik: net als jij
Is niet moeilijk hoor.
jy bn makkelijk sletquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Easy target
Maar wauw zeg wat een gebash
Ohw, dat is wel jammer dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee we hebben er liever geen filthy dreadlock hobo's bij
Kunnen die kleine hersenen van je niet aan eh?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk allemaal, dat ben je.
Je bent te dom om het te begrijpen dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan was het gewoon een gruwelijk slechte cumbek van je? Ik zou toch voor dom kiezen.
Hou maar op hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen die kleine hersenen van je niet aan eh?
euhm okee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Je bent te dom om het te begrijpen dus.
boeiequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgende week vrijdag sta ik weer een nachtje zo.
[ afbeelding ]
Heb ik zin inquote:
quote:
Wrm domme mensen uitschelden, zij kunnen er ook niks aan doen hoor, net zoals je neus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Je bent te dom om het te begrijpen dus.
Plafond boven je bed toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Future bedroom, zou alleen spiegel iets beter positioneren zodat je beter kan bewonderen tijdens neuken.
heb deze foto wel eens als inspiratiebeeld gebruiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Future bedroom, zou alleen spiegel iets beter positioneren zodat je beter kan bewonderen tijdens neuken.
Fixed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm domme mensen uitschelden, zij wij kunnen er ook niks aan doen hoor, net zoals je neus.
Je hebt gelijk, moet dat teringboek nog uitlezen.quote:
Tiswa.quote:
Die kamer is zo spang gek.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heb deze foto wel eens als inspiratiebeeld gebruikt
Nee dat is gewoon achterlijk.quote:
plafond is meestal boven jaquote:
Fixed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp, ik was ben te dom en te lelijk om dat te begrijpen.
Waarom is het elke keer gewoon open goalquote:
Lijkt tussen vas dr benen wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom is het elke keer gewoon open goal
Voorzetje naar jezelf, foebal proquote:
Carrie Fisher en Mark Hamill ook toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Harrison Ford gelooft in Star Wars-hereniging
Ford weer als Han Solo, 2 gud 2 be tru
Wij als in, ik voegde jou er even aan toe.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt, jij ook. Sorry dat ik je vergat.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom is het elke keer gewoon open goal
quote:
HAHAHAHAHAquote:
tering heyquote:
Hoi Bobby.quote:
Ja niet gek he?quote:
Streel mijn aarsvachtje bbyquote:
Lekker voor je.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, moet dat teringboek nog uitlezen.![]()
quote:
holy fuckquote:
u pplsquote:
wat? waar? gewoon mooi die waterval aan insultsquote:
Wd, jij en ik, winkwink bby.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat? waar? gewoon mooi die waterval aan insults
Liever 1 op 1 met wdquote:
pwndquote:
Oh, snap.quote:
Gelachen achter mijn hand omdat er een klant voorbij liepquote:
ze is te zwaar¿quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:34 schreef Zosk het volgende:
2NutZ weet dat hij je niet kan handelen, Chlora.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelachen achter mijn hand omdat er een klant voorbij liep.
Kan sws niet 2 chicks handelequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:34 schreef Zosk het volgende:
2NutZ weet dat hij je niet kan handelen, Chlora.
Niet? Had meer van je verwacht.quote:
je zit achter de kassa op fok?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelachen achter mijn hand omdat er een klant voorbij liep.
Voor jou sowieso wel met je worteldieet.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat ene handpositie?
[..]
Kan sws niet 2 chicks handele
okquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor jou sowieso wel met je worteldieet.
Meer, ja?quote:
Gelachen om 'meidje'.quote:
Jij bent geen admin, zwaardenslijper, watsdit.quote:
Bemoei je er niet tegen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent geen admin, zwaardenslijper, watsdit.
Vogue Espana April 2013. Make them pages stickyquote:
quote:
Zal ik doen ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vogue Espana April 2013. Make them pages sticky
Is dit nu je standaard reply ipv de 'quote:
waarvoor danquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit nu je standaard reply ipv de ''?
quote:
knaker¿ Lamoen¿quote:
owh.quote:
Buikgriep.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:44 schreef wise het volgende:
[..]
owh.
Voortaan maar met tyfus en buikgriep schelden
Mooi toch.quote:
zie je, bekt lekker he.quote:
Zeer creatief, iddquote:
Ga huilen, scheefgegroeide klompvoet.quote:
Ja. KLB SC is mijn stamcafe hequote:
Ja man.quote:
Je bent echt keihard he vandaag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga huilen, scheefgegroeide klompvoet.
knakerquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind GROESBEEK lekker als bijvoeglijk naamwoord
HOU JE GROESBEEKBEK MADDAFAKKA.
See?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
Vieze boommarterende mafkees... ook wel ok.
Je bent slap als griesmeelpudding.quote:
Konden we dat ook maar over jouw penis zeggen.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
chloraform.tumblr.com
Eerst nog even terugwerken met oude classic gifjes.
Moest lachen.quote:HAHAHAHAHA
Daar heb jij niets aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Konden we dat ook maar over jouw penis zeggen.
doe lekker de jurk van je moeder aan, terwijl je je aftrekt op de kinderfotos van je vaderquote:
Moest ook echt lachen om dat gifje.quote:
Je vriendin ook niet.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:48 schreef Allure_ het volgende:
staat die kk kat weer tegen de deur te krassen
BLIJF LEKKER WEG OFZO wandelende luis
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
doe lekker de jurk van je moeder aan, terwijl je je aftrekt op de kinderfotos van je vader, klaphark.
I know right.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Hahahai Cant met dat paard bovenaan, daarna geitjes
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I know right.![]()
Moest al die geitengifjes opzoeken weer, maar was worth it.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
chloraform.tumblr.com
Eerst nog even terugwerken met oude classic gifjes.
quote:
Wat.quote:
Ga weg pisang goreng.quote:
:s:Squote:
Voel je dat, je hart tekeer gaan als een dolle, gevaar overal en nergens. De paranoia slaat toe.quote:
Voel niets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voel je dat, je hart tekeer gaan als een dolle, gevaar overal en nergens. De paranoia slaat toe.
Op?quote:
Houd je bek dan, wokgarnaal.quote:
Stop eens met mij belachelijk maken aub, ik heb ook gevoelens, blijf het niet herhalen.quote:
Ik ga een lijstje maken met scheldwoorden voor jou en op Tumblr posten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stop eens met mij belachelijk maken aub, ik heb ook gevoelens, blijf het niet herhalen.
Nee, dat ga je niet doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje maken met scheldwoorden voor jou en op Tumblr posten.
Houd me maar eens tegen.quote:
bobby en zoskquote:
allyquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:20 schreef Chloroform het volgende:
Wie had dat oelek bami voor Zosk verzonnen? Moest zo hard lachen om die.
Nice.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:20 schreef Chloroform het volgende:
Wie had dat oelek bami voor Zosk verzonnen? Moest zo hard lachen om die.
quote:
Ik moest niet lachen.quote:
jij lacht ook amper meerquote:
Kusje.quote:
Wat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:30 schreef wise het volgende:
lol nutz, je ziet er inderdaad wat jongensachtig in ja
die stoppen ioten in idioten.quote:
Mquote:
U lost me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |