Dont know, dont care.quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Even de schijn leggen dat die persoon " Verstandig / Mature " is maar diep van binnen kk kleuter zijn.
Dan is het goedquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha kkkkkkkkkk ik had Falcor gisteren nog in mijn droom.
nee wil mn handen niet vuil maken aan jouquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ha je durft niet, angsthaas homo haha gtfo faggit haha
Nu heb ik die nieuwe autoquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef TwyLight het volgende:
Als ik niet zou roken had ik van al dat geld wat ik er aan uit geef al lang een nieuwe auto kunnen kopen.
brb
Dat stukje uit gifje wat ik linkte, op een of andere manier komt dat best vaak terug, maar dan zit ik op die godse hondquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat stukje uit gifje wat ik linkte, op een of andere manier komt dat best vaak terug, maar dan zit ik op die godse hond( mijn dromen slaan nergens op ( inb4 freudiaans gezeik, je wil je moeder neuken ) )
Awhh :< die zijn juist het leukste.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Als ik stoned ben droom ik nooit :s
Ga achter je aan rennen en je handen over m'n armen wrijve, worden ze helemaal bruin hahahahahahahahahahahahahahahahahhaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee wil mn handen niet vuil maken aan jouje verpest mn dag met je gezicht dus beter blijf je gewoon weg
Ik juist wel. Tenminste, laatste tijd droom ik veel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Als ik stoned ben droom ik nooit :s
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik juist wel. Tenminste, laatste tijd droom ik veel.
FMLquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Awhh :< die zijn juist het leukste.
Dat zou ebah postenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:07 schreef Gridlok het volgende:
inb4: IK DROOM DAT IK MENSE VERMEURD EXDEE!! XDD!!!11!!1 ( boeit niemand kk mongool )
omg zo veel spelfouten jij bent zo dom.quote:
Sow he, jij bent echt duister.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Toen ik klein was had ik een terugkerende droom waarin ik opeens in een kamer met dode mensen stond met bloed overal enzo. Moest toen in therapie. De therapeute hebben ze nooit meer teruggevonden. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Past wel bij het beeld wat ik van jou heb ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Toen ik klein was had ik een terugkerende droom waarin ik opeens in een kamer met dode mensen stond met bloed overal enzo. Moest toen in therapie. De therapeute hebben ze nooit meer teruggevonden. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
therapeutenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Watquote:
ben een keer in mn droom neergestoken door een vrouw. Was wel gekquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Ja he HAHAHA eat shit and die hahaha heheh hehhehehequote:
Therapeute, je weet wel, de vrouwelijke variant.quote:
Of niet, tering.quote:
Hoog Vas gehalte, doen alsof je het expres was omdat je dan minder dom lijkt.quote:
Ik wil graag mijn jaloezie kaart inzetten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoog Vas gehalte, doen alsof je het expres was omdat je dan minder dom lijkt.
Dit ook nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoog Vas gehalte, doen alsof je het expres was omdat je dan minder dom lijkt.
ahahhaahhauhquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten![]()
Limited version
Husain Bolt
Hardop.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten![]()
Limited version
Husain Bolt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |