Nee je bent gewoon dolkomisch zonder dat je het zelf door hebt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, ben ik zo interessant dan?
Ahá.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon dolkomisch zonder dat je het zelf door hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon dolkomisch zonder dat je het zelf door hebt.
Ja dus gewoon door gaan met wat je doet.quote:
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja dus gewoon door gaan met wat je doet.
Shit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vas die anderen probeert te dissen.
Wat heb ik je nou weer aangedaan dan, bezem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
yet you enjoy it to the fullestquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Deze SC is echt het schoolplein van het VMBO met al die haat & nijd tegen elkaar
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Deze SC is echt het schoolplein van het VMBO met al die haat & nijd tegen elkaar
Doei, vrindquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Hahahahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Houd je bek man. :squote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Ik hou van drama man. Dit is mijn uitlaatklep. Zonder KLBSC zou ik al lang zijn opgenomen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TwyLight het volgende:
Ja gewoon alles, kom vechten bij Henk in de Fabriek.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb ik je nou weer aangedaan dan, bezem.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
yet you enjoy it to the fullest
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
haat en nijd
als ik ballen in mn broek had, had ik ze er nu uit gelachen
Dat is gewoon normale Nederlandse taal hoor moppiequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
haat en nijd
Voor je gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
haat en nijd
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is gewoon normale Nederlandse taal hoor moppie
eileiders uit je hotpants gewoon.quote:
Wel zin om in tetten te knijpen ja, nog 2 uurtjes.quote:
Wolla mag jij dat wel :Squote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel zin om in tetten te knijpen ja, nog 2 uurtjes.
doe je ook zo opgooien? zo eronder en dan omhoog duwen en ze weer n je handen laten vallenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel zin om in tetten te knijpen ja, nog 2 uurtjes.
Jullie zijn allemaal DigitalGirl?quote:
Nee maar met een touw om d'r polsen en enkels kan ze er niet veel tegen in brengen.quote:
Hou je bek gewoon Toetanchamon.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja gewoon alles, kom vechten bij Henk in de Fabriek.
Ik vind het wel leuk hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal DigitalGirl?die hier komen met de mededeling dat alles hier kut is? maar dan gewoon blijven hangen?
Even de schijn leggen dat die persoon " Verstandig / Mature " is maar diep van binnen kk kleuter zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal DigitalGirl?die hier komen met de mededeling dat alles hier kut is? maar dan gewoon blijven hangen?
DGquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ha je durft niet, angsthaas homo haha gtfo faggit hahaquote:
quote:
roken is voor zwakbegaafdequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef TwyLight het volgende:
Als ik niet zou roken had ik van al dat geld wat ik er aan uit geef al lang een nieuwe auto kunnen kopen.
brb
Hahaha kkkkkkkkkk ik had Falcor gisteren nog in mijn droom.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou jou willen als mijn eigen neverendingstory vliegende hond. Dat ik je zo vast pak bij je manen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |