therapeutenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Toen ik klein was had ik een terugkerende droom waarin ik opeens in een kamer met dode mensen stond met bloed overal enzo. Moest toen in therapie. De therapeute hebben ze nooit meer teruggevonden. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Watquote:
ben een keer in mn droom neergestoken door een vrouw. Was wel gekquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
Toen ik klein was had ik een terugkerende droom waarin ik opeens in een kamer met dode mensen stond met bloed overal enzo. Moest toen in therapie. De therapeute hebben ze nooit meer teruggevonden. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja he HAHAHA eat shit and die hahaha heheh hehhehehequote:
Therapeute, je weet wel, de vrouwelijke variant.quote:
Of niet, tering.quote:
Hoog Vas gehalte, doen alsof je het expres was omdat je dan minder dom lijkt.quote:
Ik wil graag mijn jaloezie kaart inzetten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoog Vas gehalte, doen alsof je het expres was omdat je dan minder dom lijkt.
Dit ook nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoog Vas gehalte, doen alsof je het expres was omdat je dan minder dom lijkt.
ahahhaahhauhquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten![]()
Limited version
Husain Bolt
Hardop.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten![]()
Limited version
Husain Bolt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |