Houdoe.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef Gridlok het volgende:
ik ga mijn longen een dosis vergif voeren. Houdoe.
Beetje onduidelijk allemaal, dat ben je.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij: actie was dom
Ik: net als jij
Is niet moeilijk hoor.
Dan was het gewoon een gruwelijk slechte cumbek van je? Ik zou toch voor dom kiezen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij: actie was dom
Ik: net als jij
Is niet moeilijk hoor.
jy bn makkelijk sletquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Easy target
Maar wauw zeg wat een gebash
Ohw, dat is wel jammer dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee we hebben er liever geen filthy dreadlock hobo's bij
Kunnen die kleine hersenen van je niet aan eh?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk allemaal, dat ben je.
Je bent te dom om het te begrijpen dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan was het gewoon een gruwelijk slechte cumbek van je? Ik zou toch voor dom kiezen.
Hou maar op hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen die kleine hersenen van je niet aan eh?
euhm okee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Je bent te dom om het te begrijpen dus.
boeiequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgende week vrijdag sta ik weer een nachtje zo.
[ afbeelding ]
Heb ik zin inquote:
quote:
Wrm domme mensen uitschelden, zij kunnen er ook niks aan doen hoor, net zoals je neus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Je bent te dom om het te begrijpen dus.
Plafond boven je bed toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Future bedroom, zou alleen spiegel iets beter positioneren zodat je beter kan bewonderen tijdens neuken.
heb deze foto wel eens als inspiratiebeeld gebruiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Future bedroom, zou alleen spiegel iets beter positioneren zodat je beter kan bewonderen tijdens neuken.
Fixed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm domme mensen uitschelden, zij wij kunnen er ook niks aan doen hoor, net zoals je neus.
Je hebt gelijk, moet dat teringboek nog uitlezen.quote:
Tiswa.quote:
Die kamer is zo spang gek.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heb deze foto wel eens als inspiratiebeeld gebruikt
Nee dat is gewoon achterlijk.quote:
plafond is meestal boven jaquote:
Fixed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp, ik was ben te dom en te lelijk om dat te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |