Ooit gedacht dat je zo'n inhoudelik gesprek kon hebben over bier met een meid?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
True, Heineken is een van de lichtere biertjes qua smaak.
Schikt een trouwdatum van 8-8-18quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ooit gedacht dat je zo'n inhoudelik gesprek kon hebben over bier met een meid?![]()
Was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef Chloroform het volgende:
Mooi dat die speciale vermelding er al drie topics staat. #spotlight
Mag het nou echt allebei of nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef Chloroform het volgende:
Mooi dat die speciale vermelding er al drie topics staat. #spotlight
Tyfyuskat, deed de mijne ook altijd.quote:
Zou k ook doen bij jou :$quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tyfyuskat, deed de mijne ook altijd.Zit ie ineens voor je als je cornflakes aan het eten bent.
Nee, beiden (met -n) mag alleen bij personen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag het nou echt allebei of niet?
Spellcheck me.
Smerig huishouden heb je dan als de kat over het aanrecht en de tafel loopt met z'n blote jatten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tyfyuskat, deed de mijne ook altijd.Zit ie ineens voor je als je cornflakes aan het eten bent.
Ja en daar heb jij al heel veel van gehad ja, fatso.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij was die met die vieze navel
Serieus? Ewwwww.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij was die met die vieze navel
Maak je je aanrecht en tafel nooit schoon?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Smerig huishouden heb je dan als de kat over het aanrecht en de tafel loopt met z'n blote jatten.
Zat gewoon met m'n kommetje achter de laptop zoals het een diehard FOK!ker betaamt hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Smerig huishouden heb je dan als de kat over het aanrecht en de tafel loopt met z'n blote jatten.
Duidelijk, bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, beiden (met -n) mag alleen bij personen.
IK ZEG TOCH GVD NIET VOOR NIETS BEIDE.
Oh sorry, dacht dat je kat over tafel liep.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat gewoon met m'n kommetje achter de laptop zoals het een diehard FOK!ker betaamt hoor.
Alsof dat vies is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je kat over tafel liep.
Oh, en teveel schrijf je alleen aan elkaar als je het als zelfstandig naamwoord gebruikt. (Het teveel aan ... ) In alle andere gevallen is het te veel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Duidelijk, bedankt voor de uitleg.
SO VIEESSquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
Oh noes mijn kat op tafel nu moet er een doekje over en dat doe ik normaal nooit oh noes halp
Stop met denken, you suck at it.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je kat over tafel liep.
Leg ook even het verschil tussen heel en hele uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, en teveel schrijf je alleen aan elkaar als je het als zelfstandig naamwoord gebruikt. (Het teveel aan ... ) In alle andere gevallen is het te veel.
Ja tuurlijk is dat goor, met z'n gore poten op tafel die overal doorheen hebben gelopen en waar hij z'n drollen mee ingraaft.quote:
hoevaak ben je er al dood aan gegaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat goor, met z'n gore poten op tafel die overal doorheen hebben gelopen en waar hij z'n drollen mee ingraaft.
Wat een stretchmarks.quote:
Ik heb een binnenkat. En de moeite om haar pootjes af te doen is niet ver te zoeken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat goor, met z'n gore poten op tafel die overal doorheen hebben gelopen en waar hij z'n drollen mee ingraaft.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Serieus zijn navel lijkt op:
[ afbeelding ]
Het is alleen hele als het geen halve is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leg ook even het verschil tussen heel en hele uit.
Oquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef VeerEli het volgende:
US / Show hier je tattoo of piercing M/V deel XIV
Not sure if o or a........
Jij bent heel vervelende meisjequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is alleen hele als het geen halve is.
Een hele pizza.
Een heel lekkere pizza.
Nat geworden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is alleen hele als het geen halve is.
Een hele pizza.
Een heel lekkere pizza.
Enigszins opwindend al deze kennis. Wil je me vanaf nu iedere keer verbeteren wanneer ik een grammaticale en/of spelfout maakquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, en teveel schrijf je alleen aan elkaar als je het als zelfstandig naamwoord gebruikt. (Het teveel aan ... ) In alle andere gevallen is het te veel.
Goed zo, ondanks je extra chromoso-quote:
Die van durrrr moet een grap zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef VeerEli het volgende:
Laat eens voelen.quote:
US / Show hier je tattoo of piercing M/V deel XIVquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die van durrrr moet een grap zijn.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JE NAVEL LIJKT OP THE EYE OF SAURON
Die ken ik, is gewoon van internetquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
En je hebt een fok abonnement. What a surprise.quote:
Jawel hoor. Krijg ik een stijfje van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Enigszins opwindend al deze kennis. Wil je me vanaf nu iedere keer verbeteren wanneer ik een grammaticale en/of spelfout maak?
Waarschijnlijk krijg ik een full blown orgasm wanneer ik jou een keer kan verbeteren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel hoor. Krijg ik een stijfje van.
Ik zou het je gunnen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik een full blown orgasm wanneer ik jou een keer kan verbeteren.
In before eerst tien keer fout verbeteren,
Ik vind zoiets wel grappig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is best dom.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef Gorzalka het volgende:
Ik had overigens voor een samenvatting gisteren vijf keer het woord rede gebruikt in plaats van reden! Ik besefte het gelijk toen ik het had ingeleverd.
Ja, maar de vorige tekst ging over de rede en deze over de reden, een beter excuus bestaat er niet.quote:
Wow.quote:
Ik zie fouten van mezelf ook pas nadat ik het document geprint heb.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef Gorzalka het volgende:
Ik had overigens voor een samenvatting gisteren vijf keer het woord rede gebruikt in plaats van reden! Ik besefte het gelijk toen ik het had ingeleverd.
such is life.quote:
Zou je het leuk vinden als je vriend zo'n tattoo had?quote:
Prima smoes 8/10 zou vergevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, maar de vorige tekst ging over de rede en deze over de reden, een beter excuus bestaat er niet.
Ben je ook blind? Srs questionquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lelijke foto van haar, ze is hartstikke mooi maar dit ziet er niet lekker uit.
Eerlijk? Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als je vriend zo'n tattoo had?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lelijke foto van haar, ze is hartstikke mooi maar dit ziet er niet lekker uit.
Vas heeft gelijk in deze kwestie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ook blind? Srs question
Nee maar jij wel, die wenkbrauwen zijn niet mooi gedaan en plamuurlaag gotta be plamuurlaagquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ook blind? Srs question
Please chris zet je bril opquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Vas heeft gelijk in deze kwestie.
Voor mij zou dat een instant afknapper.quote:
Still pretty.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar jij wel, die wenkbrauwen zijn niet mooi gedaan en plamuurlaag gotta be plamuurlaag
Misschien komt het ook dat ik gek ben op tats.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor mij zou dat een instant afknapper.
Post nog vijf foto's van haar en ik vind ze waarschijnlijk allemaal bloedmooi.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Post nog vijf foto's van haar en ik vind ze waarschijnlijk allemaal bloedmooi.
zou je haar wel toevoegen op facebookquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef Chloroform het volgende:
Wel gewoon een prachtige vrouw, daar niet van.
Maar chloro heeft niet "limited version" als onderschrift.quote:
Zou toevoegen en al haar foto's en status updates liken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
zou je haar wel toevoegen op facebook
Goed punt, dat betekent inderdaad dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar chloro heeft niet "limited version" als onderschrift.
"Niet haar mooiste" is niet "ze is lelijk daar"quote:
Terechtquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou toevoegen en al haar foto's en status updates liken.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed punt, dat betekent inderdaad dat jij gelijk hebt.
En dit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
"Niet haar mooiste" is niet "ze is lelijk daar"
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
"Niet haar mooiste" is niet "ze is lelijk daar"
Lelijke foto is niet 'ze is lelijk daar'quote:
Nee wd vind het ook mooi, zie je toch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Ben ik de enige die dat een mooie foto vind?
Nee ik ook. I love youquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
Vaseline is voor het eerst sober en wint ook gelijk voor het eerst een discussie!
Nog even een pleziertje doen op dr verjaardag. Not worth the discussionquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
Vaseline is voor het eerst sober en wint ook gelijk voor het eerst een discussie!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
Ik weet dat er niks zinnigs uit me komt als ik stoned ben jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
op internet win je nooit een discussiequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
ik vind dat ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Of je doet even normaal, bday girl.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee wd vind het ook mooi, zie je toch.
vindtquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee wd vind het ook mooi, zie je toch.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef VeerEli het volgende:
Beetje fout. Door de derde naamval zou semper in cor meum wel juist geweest zijn, en gezien het om een overleden persoon gaat zou het nog correcter zijn geweest om 'aeternum' te hebben gebruikt ipv semper. Maar semper is niet per se fout in de context. Het is erg moeilijk om het verschil in het nederlands duidelijk te maken, maar ik ben er vrij zeker van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:08 schreef Webcrowler het volgende:
Eindelijk een nieuw topic, ik kon al geen nieuwe vinden
28 december ben ik bij inked by beer geweest om mijn derde tattoo te laten zetten.
Hij is ter nagedachtenis aan mijn overleden Opa & Oma. De vlinders staan voor mijn Opa & Oma die na een lange tijd weer samen zijn gekomen.
De ster heb ik er bijgezet omdat het plaatje anders zo kaal is en die ster gewoon mooi is. In de schaduw is het as verwerkt en de tekst in het latijn "Semper in corde meo" staat voor "Voor altijd in mijn hart"
Mooi geschoren been ook.
Niks mis mee. Maarja, vrouwen zeiken nou eenmaal graag andere vrouwen uit. Zal wel uit jaloersheid komen :$quote:
aightquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef fyah het volgende:
[..]
[..]
Beetje fout. Door de derde naamval zou semper in cor meum wel juist geweest zijn, en gezien het om een overleden persoon gaat zou het nog correcter zijn geweest om 'aeternum' te hebben gebruikt ipv semper. Maar semper is niet per se fout in de context. Het is erg moeilijk om het verschil in het nederlands duidelijk te maken, maar ik ben er vrij zeker van.
Rustig maar schatjequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of je doet even normaal, bday girl.
quote:
altijd lullig om een foute tekst levenslang op je been te hebben staan lijkt mequote:
Ik masseer je wel, kom maar.quote:
Welke wilde je luisteren? :$quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef Chloroform het volgende:
"Dit nummer is momenteel niet beschikbaar in Nederland."
Well, fuck you then, Spotify.
sowieso tekst op je lichaam tieftenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef fyah het volgende:
[..]
altijd lullig om een foute tekst levenslang op je been te hebben staan lijkt me
ja maja niemand kan die taal tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef fyah het volgende:
[..]
altijd lullig om een foute tekst levenslang op je been te hebben staan lijkt me
yeah, gewoon heel hard samenknijpen naar beneden toequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef aight1 het volgende:
kunnen jullie dat ook, zelf kramp maken onder je voet?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stoppen met pilletjes slikken dan
leuk hequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
yeah, gewoon heel hard samenknijpen naar beneden toe
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef aight1 het volgende:
kunnen jullie dat ook, zelf kramp maken onder je voet?
fuckquote:
Moet lachen omdat jij die gif post.quote:
Gvd.quote:
Moet lachen om jij dit zegtquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet lachen omdat jij die gif post.
Stel je mij nu zo voor?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet lachen omdat jij die gif post.
Ik denk dat je weleens zo'n bekkie hebt getrokken, ja.quote:
Die vind ik altijd zo grappig hequote:
Ik heb weleens een meisje gezien die veul te veul ophad en die dit had maar dan 10x erger, fucking eng gewoon hoe ver die kaak naar voren ging, alsof ie losschootquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat je weleens zo'n bekkie hebt getrokken, ja.
stop je trouwens alleen met wiet of de hele mikmak ( je vader is een dikzak je moeder een dunnetje geef me pepermunnetje )quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stoppen met pilletjes slikken dan
Sinte maarten mikmakquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
stop je trouwens alleen met wiet of de hele mikmak ( je vader is een dikzak je moeder een dunnetje geef me pepermunnetje )
Stiekem doe je het zelf ook.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zo grappig heVooral die kick naar rechts
Neequote:
Haha.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NeeMaar ik ontken niet dat ik mijzelf nooit zo mongolig neerzet (voor de grap ofcourz)
jaja mongolquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NeeMaar ik ontken niet dat ik mijzelf nooit zo mongolig neerzet (voor de grap ofcourz)
Daar ben je voor, ons mongolische veertjequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar ben je voor, ons mongolische veertje
Dus dat. #TeamBabyNeushoornquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]En gelukkig vul jij mij prima aan
Ik zag 'm vanavond nog voorbij komen in een animal fail compilation die ik ging kijkenquote:
En toen besefte je wat voor suffe opmerking je wel niet maakte toen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zag 'm vanavond nog voorbij komen in een animal fail compilation die ik ging kijken![]()
![]()
![]()
Dat gevoel moet jou vast ook niet onbekend zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toen besefte je wat voor suffe opmerking je wel niet maakte toen?
Ja maar ik was 24/7 stoned dus ik ben het alweer vergetenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat gevoel moet jou vast ook niet onbekend zijn.![]()
Moet zo hard lachen om dat joch zn kop elke keerquote:
Ik dacht dat het in Arnhem gewoon patat was.quote:
Nu hoort 'ie bij de uncool kids.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
Haha zelfs remlof heeft geen tagje meer
HAAHAHAHAHAH SHITquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Had je deze al gezien, wd?
Haha ja want Amsterdam is heel Nederland en alles erbuiten is België kutbelgenquote:
nee in zuid holland en utrecht en flevokutje en groningkutje en frieskutje en overijsselpikje en wat ik ook mag vergeten is het patat. Jawel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ja want Amsterdam is heel Nederland en alles erbuiten is België kutbelgen
Nederland is de hoofdstad van Amsterdam. Wist je niet eh?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ja want Amsterdam is heel Nederland en alles erbuiten is België kutbelgen
in de rest van de wereld is het frietquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee in zuid holland en utrecht en flevokutje en groningkutje en frieskutje en overijsselpikje en wat ik ook mag vergeten is het patat. Jawel.
De zon draait toch om Amsterdam?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederland is de hoofdstad van Amsterdam. Wist je niet eh?
Ja, en de wereld draait om Vas.quote:
Nee hoor, in Frankrijk is het patates frites, ja wat is het nou dan. Kut onpartijdig land.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
in de rest van de wereld is het friet
Vasquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en de wereld draait om Vas.
In Frankrijk is het pommes frites.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, in Frankrijk is het patates frites, ja wat is het nou dan. Kut onpartijdig land.
Pommes frites, waarbij pommes de vertaling is van aardappel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, in Frankrijk is het patates frites, ja wat is het nou dan. Kut onpartijdig land.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van wdquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en de wereld draait om Vas.
dankjequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Frankrijk is het pommes frites.![]()
Op de zak staat patates frites dat is frans toch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Frankrijk is het pommes frites.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Patates frites.
Limited version.
I can't.
quote:
Die zes jaren Frans op de middelbare school hebben eindelijk hun nut bewezen.quote:
Tres bien madamequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zes jaar Frans op de middelbare school hebben eindelijk hun nut bewezen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Patates Frites the Limited Version.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, vooral friet. Als ik bij een snackbar 'patat' zie staan loop ik naar de volgende.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in Arnhem gewoon patat was.
Wat voor cijfer had je ook alweer voor je eindexamen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zes jaren Frans op de middelbare school hebben eindelijk hun nut bewezen.
Nú met extra syndroom van Down.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Een 4 voor Frans. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor cijfer had je ook alweer voor je eindexamen?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een 4 voor Frans. Kun je nagaan.
Zelfs ik heb dat met een 6 afgerondquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een 4 voor Frans. Kun je nagaan.
brb photoshopquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nú met extra syndroom van Down.
Zeker geen Frans1,2.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb dat met een 6 afgerond.
JA ZIE JE GVDquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef aight1 het volgende:
CHLORO IK HEB JE WHATSAPPPROBLEEM OOK
al paar minuten nu nondeju
Ik had dat wel.quote:
Had ook Duits1,2.quote:
Maar ik had N&G dus allemaal kutvakken die jij vast niet had.quote:
kk randomness van jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet zo hard lachen om dat joch zn kop elke keer
Ben je trots?quote:
Ben altijd trots op jou no matter what ;$.quote:
Omg, bètajongen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar ik had N&G dus allemaal kutvakken die jij vast niet had.
Ja, ik ook. Kutvak.quote:
Lol, heb jij havo gedaan ja?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
N&G en toen C&M, geschiedenis en kunst in 1 jaar gedaan come at me.
C&Mquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
N&G en toen C&M, geschiedenis en kunst in 1 jaar gedaan come at me.
Was zo slecht in natuur- en scheikundequote:
Nee, wel Die Blechtrommel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Kutvak.Moest je ook Mephisto kijken?
Ja moest van scheikunde af zien te komen toch, eerste keer examen had ik die zo erg gefaald met een 2quote:
Waarom N&G dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was zo slecht in natuur- en scheikundeom te huilen
vind economie en talen en geschiedenis enzo veel leuker.
Oh ja, ik ook.quote:
Gvd, déjà vu.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef aight1 het volgende:
moesten jullie ook vd vos reynaerde ofzo lezen
weet ik niet leek me toen wel leukquote:
Ik vond aardrijkskunde kapotinteressant maar er was geen speciaal profiel daarvoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was zo slecht in natuur- en scheikundeom te huilen
vind economie en talen en geschiedenis enzo veel leuker.
quote:
Heb ik mazzel gehad dan, wij keken wel leuke films zoals Lola Rennt, Die Fälscher, Bye Bye Lenin en Der Sonnenallee enzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook.Dat gillende kutkind.
Keuzevak maken danquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik vond aardrijkskunde kapotinteressant maar er was geen speciaal profiel daarvoor
Lola Rennt keken wij in de eerste.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Heb ik mazzel gehad dan, wij keken wel leuke films zoals Lola Rennt, Die Fälscher, Bye Bye Lenin en Der Sonnenallee enzo.
Deed ik ookquote:
Ik kreeg pas Duits vanaf de 2equote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lola Rennt keken wij in de eerste.![]()
Is best leuk tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duits in de eerste?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:44 schreef aight1 het volgende:
Wij hadden zo'n Duitse film over meisje dat een nieuwe fiets kocht en een orgasm kreeg van haar zadel
was apart
Wij gewoon in de eerste, één uur per week. In de tweede werd dat twee uur. Deed vanaf de tweede gymnasium (even pochenquote:
Nee wij hadden Franconville.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef o.us2.0 het volgende:
Wie gebruikte hier Omnibus voor Frans?
Had Carte Orange.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen die Omnibus voor Frans hadden en Neue Kontake voor Duits zijn keizers.
HAHAHA WD GVDquote:
Haha lekkerr, gymnasium was echt nutteloosquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij gewoon in de eerste, één uur per week. In de tweede werd dat twee uur. Deed vanaf de tweede gymnasium (even pochen), ging nergens meer over. Nederlands, Engels, Frans, Duits, Latijn, Grieks...
![]()
![]()
Ja Neue Kontakte had ik idd wel op m'n 2e school, op m'n eerste een anderequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Omnibus had ik geloof ik alleen in de eerste, Neue Kontakte sowieso welquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef o.us2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omnibus had ik geloof ik alleen in de eerste, Neue Kontakte sowieso wel
Sowieso altijd tekeningen in schoolboekenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sowieso altijd tekeningen in schoolboekenzo slecht yet zo mooi
Neue Welle toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omnibus had ik geloof ik alleen in de eerste, Neue Kontakte sowieso wel
ja doequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zal ik hem transparant maken voor je?
Hmmm dat klinkt ook wel bekendquote:
Die was minder manquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
Moest hard nadenken welke methode wij voor Frans hadden.Grandes Lignes.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt ook wel bekendnu weet ik het niet meer
.
Oh, ja! Was dat trouwens alleen onderbouw of ook bovenbouw?quote:
Weet de naam niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
Welke methode gebruikten jullie bij Engels?![]()
![]()
Good practise.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
![]()
Eerst stepping stones en die daarna weet ik niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
![]()
Stepping Stones? Die hadden wij in de onderbouw. Heel veel scholen gebruiken die. Heb maar één stageschool gehad waarbij ze een heel oude methode gebruikten, Worldwide.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weet de naam niet meerhele grote werkboeken in ieder geval
welke jij?
Zeker in Brabant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stepping Stones? Die hadden wij in de onderbouw. Heel veel scholen gebruiken die. Heb maar één stageschool gehad waarbij ze een heel oude methode gebruikten, Worldwide.
Allebei nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stepping Stones? Die hadden wij in de onderbouw. Heel veel scholen gebruiken die. Heb maar één stageschool gehad waarbij ze een heel oude methode gebruikten, Worldwide.
Oh ja, dat hadden wij ook. Wasp Reporter ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Fascination het volgende:
In de bovenbouw had ik van die dunne boekjes, leken tijdschriften.
Oja thanks, die was het inderdaad die ik hadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
New Interface was het voor engels.
[ afbeelding ]
Deze ja!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
New Interface was het voor engels.
[ afbeelding ]
Hmm, klinkt me niet bekend in de oren.quote:
ja kut waspreporters altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dat hadden wij ook. Wasp Reporter ofzo?
YES YES FUCK YES GVD VAS FUCKING RETARD MET JE LIMITED VERSION EN JE PATATES FRITES EN JE IPHONE BASH, HOUD GEWOON JE BEK DOMME KOE, FUCKING HELL, JE BENT ECHT TE ACHTERLIJK VOOR WOORDEN, GVD, SLET, HOER, DRUGSGEBRUIKER.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Vaseline_ het volgende:
CHLORO CHLORO JE MAG WEER BITCHEN COME AT ME
españolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
aye ous ken je deze nog
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
YES YES FUCK YES GVD VAS FUCKING RETARD MET JE LIMITED VERSION EN JE PATATES FRITES EN JE IPHONE BASH, HOUD GEWOON JE BEK DOMME KOE, FUCKING HELL, JE BENT ECHT TE ACHTERLIJK VOOR WOORDEN, GVD, SLET, HOER, DRUGSGEBRUIKER.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |