quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed punt, dat betekent inderdaad dat jij gelijk hebt.
En dit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
"Niet haar mooiste" is niet "ze is lelijk daar"
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
"Niet haar mooiste" is niet "ze is lelijk daar"
Lelijke foto is niet 'ze is lelijk daar'quote:
Nee wd vind het ook mooi, zie je toch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Ben ik de enige die dat een mooie foto vind?
Nee ik ook. I love youquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
Vaseline is voor het eerst sober en wint ook gelijk voor het eerst een discussie!
Nog even een pleziertje doen op dr verjaardag. Not worth the discussionquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
Vaseline is voor het eerst sober en wint ook gelijk voor het eerst een discussie!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
Ik weet dat er niks zinnigs uit me komt als ik stoned ben jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
op internet win je nooit een discussiequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
ik vind dat ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Of je doet even normaal, bday girl.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee wd vind het ook mooi, zie je toch.
vindtquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee wd vind het ook mooi, zie je toch.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef VeerEli het volgende:
US / Show hier je tattoo of piercing M/V deel XIV
Not sure if o or a........
Beetje fout. Door de derde naamval zou semper in cor meum wel juist geweest zijn, en gezien het om een overleden persoon gaat zou het nog correcter zijn geweest om 'aeternum' te hebben gebruikt ipv semper. Maar semper is niet per se fout in de context. Het is erg moeilijk om het verschil in het nederlands duidelijk te maken, maar ik ben er vrij zeker van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:08 schreef Webcrowler het volgende:
Eindelijk een nieuw topic, ik kon al geen nieuwe vinden
28 december ben ik bij inked by beer geweest om mijn derde tattoo te laten zetten.
Hij is ter nagedachtenis aan mijn overleden Opa & Oma. De vlinders staan voor mijn Opa & Oma die na een lange tijd weer samen zijn gekomen.
De ster heb ik er bijgezet omdat het plaatje anders zo kaal is en die ster gewoon mooi is. In de schaduw is het as verwerkt en de tekst in het latijn "Semper in corde meo" staat voor "Voor altijd in mijn hart"
Mooi geschoren been ook.
Niks mis mee. Maarja, vrouwen zeiken nou eenmaal graag andere vrouwen uit. Zal wel uit jaloersheid komen :$quote:
aightquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef fyah het volgende:
[..]
[..]
Beetje fout. Door de derde naamval zou semper in cor meum wel juist geweest zijn, en gezien het om een overleden persoon gaat zou het nog correcter zijn geweest om 'aeternum' te hebben gebruikt ipv semper. Maar semper is niet per se fout in de context. Het is erg moeilijk om het verschil in het nederlands duidelijk te maken, maar ik ben er vrij zeker van.
Rustig maar schatjequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of je doet even normaal, bday girl.
quote:
altijd lullig om een foute tekst levenslang op je been te hebben staan lijkt mequote:
Ik masseer je wel, kom maar.quote:
Welke wilde je luisteren? :$quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef Chloroform het volgende:
"Dit nummer is momenteel niet beschikbaar in Nederland."
Well, fuck you then, Spotify.
sowieso tekst op je lichaam tieftenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef fyah het volgende:
[..]
altijd lullig om een foute tekst levenslang op je been te hebben staan lijkt me
ja maja niemand kan die taal tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef fyah het volgende:
[..]
altijd lullig om een foute tekst levenslang op je been te hebben staan lijkt me
yeah, gewoon heel hard samenknijpen naar beneden toequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef aight1 het volgende:
kunnen jullie dat ook, zelf kramp maken onder je voet?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stoppen met pilletjes slikken dan
leuk hequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
yeah, gewoon heel hard samenknijpen naar beneden toe
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef aight1 het volgende:
kunnen jullie dat ook, zelf kramp maken onder je voet?
fuckquote:
Moet lachen omdat jij die gif post.quote:
Gvd.quote:
Moet lachen om jij dit zegtquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet lachen omdat jij die gif post.
Stel je mij nu zo voor?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet lachen omdat jij die gif post.
Ik denk dat je weleens zo'n bekkie hebt getrokken, ja.quote:
Die vind ik altijd zo grappig hequote:
Ik heb weleens een meisje gezien die veul te veul ophad en die dit had maar dan 10x erger, fucking eng gewoon hoe ver die kaak naar voren ging, alsof ie losschootquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat je weleens zo'n bekkie hebt getrokken, ja.
stop je trouwens alleen met wiet of de hele mikmak ( je vader is een dikzak je moeder een dunnetje geef me pepermunnetje )quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stoppen met pilletjes slikken dan
Sinte maarten mikmakquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
stop je trouwens alleen met wiet of de hele mikmak ( je vader is een dikzak je moeder een dunnetje geef me pepermunnetje )
Stiekem doe je het zelf ook.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zo grappig heVooral die kick naar rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |