Prima smoes 8/10 zou vergevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, maar de vorige tekst ging over de rede en deze over de reden, een beter excuus bestaat er niet.
Ben je ook blind? Srs questionquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lelijke foto van haar, ze is hartstikke mooi maar dit ziet er niet lekker uit.
Eerlijk? Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als je vriend zo'n tattoo had?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lelijke foto van haar, ze is hartstikke mooi maar dit ziet er niet lekker uit.
Vas heeft gelijk in deze kwestie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ook blind? Srs question
Nee maar jij wel, die wenkbrauwen zijn niet mooi gedaan en plamuurlaag gotta be plamuurlaagquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ook blind? Srs question
Please chris zet je bril opquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Vas heeft gelijk in deze kwestie.
Voor mij zou dat een instant afknapper.quote:
Still pretty.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar jij wel, die wenkbrauwen zijn niet mooi gedaan en plamuurlaag gotta be plamuurlaag
Misschien komt het ook dat ik gek ben op tats.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor mij zou dat een instant afknapper.
Post nog vijf foto's van haar en ik vind ze waarschijnlijk allemaal bloedmooi.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Post nog vijf foto's van haar en ik vind ze waarschijnlijk allemaal bloedmooi.
zou je haar wel toevoegen op facebookquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef Chloroform het volgende:
Wel gewoon een prachtige vrouw, daar niet van.
Maar chloro heeft niet "limited version" als onderschrift.quote:
Zou toevoegen en al haar foto's en status updates liken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
zou je haar wel toevoegen op facebook
Goed punt, dat betekent inderdaad dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar chloro heeft niet "limited version" als onderschrift.
"Niet haar mooiste" is niet "ze is lelijk daar"quote:
Terechtquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou toevoegen en al haar foto's en status updates liken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |