Jawel hoor. Krijg ik een stijfje van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Enigszins opwindend al deze kennis. Wil je me vanaf nu iedere keer verbeteren wanneer ik een grammaticale en/of spelfout maak?
Waarschijnlijk krijg ik een full blown orgasm wanneer ik jou een keer kan verbeteren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel hoor. Krijg ik een stijfje van.
Ik zou het je gunnen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik een full blown orgasm wanneer ik jou een keer kan verbeteren.
In before eerst tien keer fout verbeteren,
Ik vind zoiets wel grappig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die van durrrr moet een grap zijn.
Dat is best dom.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef Gorzalka het volgende:
Ik had overigens voor een samenvatting gisteren vijf keer het woord rede gebruikt in plaats van reden! Ik besefte het gelijk toen ik het had ingeleverd.
Ja, maar de vorige tekst ging over de rede en deze over de reden, een beter excuus bestaat er niet.quote:
Wow.quote:
Ik zie fouten van mezelf ook pas nadat ik het document geprint heb.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef Gorzalka het volgende:
Ik had overigens voor een samenvatting gisteren vijf keer het woord rede gebruikt in plaats van reden! Ik besefte het gelijk toen ik het had ingeleverd.
such is life.quote:
Zou je het leuk vinden als je vriend zo'n tattoo had?quote:
Prima smoes 8/10 zou vergevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, maar de vorige tekst ging over de rede en deze over de reden, een beter excuus bestaat er niet.
Ben je ook blind? Srs questionquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lelijke foto van haar, ze is hartstikke mooi maar dit ziet er niet lekker uit.
Eerlijk? Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als je vriend zo'n tattoo had?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lelijke foto van haar, ze is hartstikke mooi maar dit ziet er niet lekker uit.
Vas heeft gelijk in deze kwestie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ook blind? Srs question
Nee maar jij wel, die wenkbrauwen zijn niet mooi gedaan en plamuurlaag gotta be plamuurlaagquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ook blind? Srs question
Please chris zet je bril opquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Vas heeft gelijk in deze kwestie.
Voor mij zou dat een instant afknapper.quote:
Still pretty.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar jij wel, die wenkbrauwen zijn niet mooi gedaan en plamuurlaag gotta be plamuurlaag
Misschien komt het ook dat ik gek ben op tats.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor mij zou dat een instant afknapper.
Post nog vijf foto's van haar en ik vind ze waarschijnlijk allemaal bloedmooi.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Post nog vijf foto's van haar en ik vind ze waarschijnlijk allemaal bloedmooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |