Welke wilde je luisteren? :$quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef Chloroform het volgende:
"Dit nummer is momenteel niet beschikbaar in Nederland."
Well, fuck you then, Spotify.
sowieso tekst op je lichaam tieftenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef fyah het volgende:
[..]
altijd lullig om een foute tekst levenslang op je been te hebben staan lijkt me
ja maja niemand kan die taal tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef fyah het volgende:
[..]
altijd lullig om een foute tekst levenslang op je been te hebben staan lijkt me
yeah, gewoon heel hard samenknijpen naar beneden toequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef aight1 het volgende:
kunnen jullie dat ook, zelf kramp maken onder je voet?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stoppen met pilletjes slikken dan
leuk hequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
yeah, gewoon heel hard samenknijpen naar beneden toe
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef aight1 het volgende:
kunnen jullie dat ook, zelf kramp maken onder je voet?
fuckquote:
Moet lachen omdat jij die gif post.quote:
Gvd.quote:
Moet lachen om jij dit zegtquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet lachen omdat jij die gif post.
Stel je mij nu zo voor?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet lachen omdat jij die gif post.
Ik denk dat je weleens zo'n bekkie hebt getrokken, ja.quote:
Die vind ik altijd zo grappig hequote:
Ik heb weleens een meisje gezien die veul te veul ophad en die dit had maar dan 10x erger, fucking eng gewoon hoe ver die kaak naar voren ging, alsof ie losschootquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat je weleens zo'n bekkie hebt getrokken, ja.
stop je trouwens alleen met wiet of de hele mikmak ( je vader is een dikzak je moeder een dunnetje geef me pepermunnetje )quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stoppen met pilletjes slikken dan
Sinte maarten mikmakquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
stop je trouwens alleen met wiet of de hele mikmak ( je vader is een dikzak je moeder een dunnetje geef me pepermunnetje )
Stiekem doe je het zelf ook.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zo grappig heVooral die kick naar rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |