Haha.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NeeMaar ik ontken niet dat ik mijzelf nooit zo mongolig neerzet (voor de grap ofcourz)
jaja mongolquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NeeMaar ik ontken niet dat ik mijzelf nooit zo mongolig neerzet (voor de grap ofcourz)
Daar ben je voor, ons mongolische veertjequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar ben je voor, ons mongolische veertje
Dus dat. #TeamBabyNeushoornquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]En gelukkig vul jij mij prima aan
Ik zag 'm vanavond nog voorbij komen in een animal fail compilation die ik ging kijkenquote:
En toen besefte je wat voor suffe opmerking je wel niet maakte toen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zag 'm vanavond nog voorbij komen in een animal fail compilation die ik ging kijken![]()
![]()
![]()
Dat gevoel moet jou vast ook niet onbekend zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toen besefte je wat voor suffe opmerking je wel niet maakte toen?
Ja maar ik was 24/7 stoned dus ik ben het alweer vergetenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat gevoel moet jou vast ook niet onbekend zijn.![]()
Moet zo hard lachen om dat joch zn kop elke keerquote:
Ik dacht dat het in Arnhem gewoon patat was.quote:
Nu hoort 'ie bij de uncool kids.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
Haha zelfs remlof heeft geen tagje meer
HAAHAHAHAHAH SHITquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Had je deze al gezien, wd?
Haha ja want Amsterdam is heel Nederland en alles erbuiten is België kutbelgenquote:
nee in zuid holland en utrecht en flevokutje en groningkutje en frieskutje en overijsselpikje en wat ik ook mag vergeten is het patat. Jawel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ja want Amsterdam is heel Nederland en alles erbuiten is België kutbelgen
Nederland is de hoofdstad van Amsterdam. Wist je niet eh?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ja want Amsterdam is heel Nederland en alles erbuiten is België kutbelgen
in de rest van de wereld is het frietquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee in zuid holland en utrecht en flevokutje en groningkutje en frieskutje en overijsselpikje en wat ik ook mag vergeten is het patat. Jawel.
De zon draait toch om Amsterdam?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederland is de hoofdstad van Amsterdam. Wist je niet eh?
Ja, en de wereld draait om Vas.quote:
Nee hoor, in Frankrijk is het patates frites, ja wat is het nou dan. Kut onpartijdig land.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
in de rest van de wereld is het friet
Vasquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en de wereld draait om Vas.
In Frankrijk is het pommes frites.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, in Frankrijk is het patates frites, ja wat is het nou dan. Kut onpartijdig land.
Pommes frites, waarbij pommes de vertaling is van aardappel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, in Frankrijk is het patates frites, ja wat is het nou dan. Kut onpartijdig land.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van wdquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en de wereld draait om Vas.
dankjequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Frankrijk is het pommes frites.![]()
Op de zak staat patates frites dat is frans toch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Frankrijk is het pommes frites.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Patates frites.
Limited version.
I can't.
quote:
Die zes jaren Frans op de middelbare school hebben eindelijk hun nut bewezen.quote:
Tres bien madamequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zes jaar Frans op de middelbare school hebben eindelijk hun nut bewezen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Patates Frites the Limited Version.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, vooral friet. Als ik bij een snackbar 'patat' zie staan loop ik naar de volgende.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in Arnhem gewoon patat was.
Wat voor cijfer had je ook alweer voor je eindexamen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zes jaren Frans op de middelbare school hebben eindelijk hun nut bewezen.
Nú met extra syndroom van Down.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |