Had Carte Orange.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen die Omnibus voor Frans hadden en Neue Kontake voor Duits zijn keizers.
HAHAHA WD GVDquote:
Haha lekkerr, gymnasium was echt nutteloosquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij gewoon in de eerste, één uur per week. In de tweede werd dat twee uur. Deed vanaf de tweede gymnasium (even pochen), ging nergens meer over. Nederlands, Engels, Frans, Duits, Latijn, Grieks...
![]()
![]()
Ja Neue Kontakte had ik idd wel op m'n 2e school, op m'n eerste een anderequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Omnibus had ik geloof ik alleen in de eerste, Neue Kontakte sowieso welquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef o.us2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omnibus had ik geloof ik alleen in de eerste, Neue Kontakte sowieso wel
Sowieso altijd tekeningen in schoolboekenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sowieso altijd tekeningen in schoolboekenzo slecht yet zo mooi
Neue Welle toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omnibus had ik geloof ik alleen in de eerste, Neue Kontakte sowieso wel
ja doequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zal ik hem transparant maken voor je?
Hmmm dat klinkt ook wel bekendquote:
Die was minder manquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
Moest hard nadenken welke methode wij voor Frans hadden.Grandes Lignes.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt ook wel bekendnu weet ik het niet meer
.
Oh, ja! Was dat trouwens alleen onderbouw of ook bovenbouw?quote:
Weet de naam niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
Welke methode gebruikten jullie bij Engels?![]()
![]()
Good practise.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
![]()
Eerst stepping stones en die daarna weet ik niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
![]()
Stepping Stones? Die hadden wij in de onderbouw. Heel veel scholen gebruiken die. Heb maar één stageschool gehad waarbij ze een heel oude methode gebruikten, Worldwide.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weet de naam niet meerhele grote werkboeken in ieder geval
welke jij?
Zeker in Brabant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stepping Stones? Die hadden wij in de onderbouw. Heel veel scholen gebruiken die. Heb maar één stageschool gehad waarbij ze een heel oude methode gebruikten, Worldwide.
Allebei nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stepping Stones? Die hadden wij in de onderbouw. Heel veel scholen gebruiken die. Heb maar één stageschool gehad waarbij ze een heel oude methode gebruikten, Worldwide.
Oh ja, dat hadden wij ook. Wasp Reporter ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Fascination het volgende:
In de bovenbouw had ik van die dunne boekjes, leken tijdschriften.
Oja thanks, die was het inderdaad die ik hadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
New Interface was het voor engels.
[ afbeelding ]
Deze ja!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
New Interface was het voor engels.
[ afbeelding ]
Hmm, klinkt me niet bekend in de oren.quote:
ja kut waspreporters altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dat hadden wij ook. Wasp Reporter ofzo?
YES YES FUCK YES GVD VAS FUCKING RETARD MET JE LIMITED VERSION EN JE PATATES FRITES EN JE IPHONE BASH, HOUD GEWOON JE BEK DOMME KOE, FUCKING HELL, JE BENT ECHT TE ACHTERLIJK VOOR WOORDEN, GVD, SLET, HOER, DRUGSGEBRUIKER.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Vaseline_ het volgende:
CHLORO CHLORO JE MAG WEER BITCHEN COME AT ME
españolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
aye ous ken je deze nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |