Een 4 voor Frans. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor cijfer had je ook alweer voor je eindexamen?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een 4 voor Frans. Kun je nagaan.
Zelfs ik heb dat met een 6 afgerondquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een 4 voor Frans. Kun je nagaan.
brb photoshopquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nú met extra syndroom van Down.
Zeker geen Frans1,2.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb dat met een 6 afgerond.
JA ZIE JE GVDquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef aight1 het volgende:
CHLORO IK HEB JE WHATSAPPPROBLEEM OOK
al paar minuten nu nondeju
Ik had dat wel.quote:
Had ook Duits1,2.quote:
Maar ik had N&G dus allemaal kutvakken die jij vast niet had.quote:
kk randomness van jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet zo hard lachen om dat joch zn kop elke keer
Ben je trots?quote:
Ben altijd trots op jou no matter what ;$.quote:
Omg, bètajongen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar ik had N&G dus allemaal kutvakken die jij vast niet had.
Ja, ik ook. Kutvak.quote:
Lol, heb jij havo gedaan ja?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
N&G en toen C&M, geschiedenis en kunst in 1 jaar gedaan come at me.
C&Mquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
N&G en toen C&M, geschiedenis en kunst in 1 jaar gedaan come at me.
Was zo slecht in natuur- en scheikundequote:
Nee, wel Die Blechtrommel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Kutvak.Moest je ook Mephisto kijken?
Ja moest van scheikunde af zien te komen toch, eerste keer examen had ik die zo erg gefaald met een 2quote:
Waarom N&G dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was zo slecht in natuur- en scheikundeom te huilen
vind economie en talen en geschiedenis enzo veel leuker.
Oh ja, ik ook.quote:
Gvd, déjà vu.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef aight1 het volgende:
moesten jullie ook vd vos reynaerde ofzo lezen
weet ik niet leek me toen wel leukquote:
Ik vond aardrijkskunde kapotinteressant maar er was geen speciaal profiel daarvoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was zo slecht in natuur- en scheikundeom te huilen
vind economie en talen en geschiedenis enzo veel leuker.
quote:
Heb ik mazzel gehad dan, wij keken wel leuke films zoals Lola Rennt, Die Fälscher, Bye Bye Lenin en Der Sonnenallee enzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook.Dat gillende kutkind.
Keuzevak maken danquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik vond aardrijkskunde kapotinteressant maar er was geen speciaal profiel daarvoor
Lola Rennt keken wij in de eerste.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Heb ik mazzel gehad dan, wij keken wel leuke films zoals Lola Rennt, Die Fälscher, Bye Bye Lenin en Der Sonnenallee enzo.
Deed ik ookquote:
Ik kreeg pas Duits vanaf de 2equote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lola Rennt keken wij in de eerste.![]()
Is best leuk tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duits in de eerste?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:44 schreef aight1 het volgende:
Wij hadden zo'n Duitse film over meisje dat een nieuwe fiets kocht en een orgasm kreeg van haar zadel
was apart
Wij gewoon in de eerste, één uur per week. In de tweede werd dat twee uur. Deed vanaf de tweede gymnasium (even pochenquote:
Nee wij hadden Franconville.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef o.us2.0 het volgende:
Wie gebruikte hier Omnibus voor Frans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |