quote:
Jij leeft op junkfood en preworkout supps.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:10 schreef IrCute het volgende:
Het is toch ook fries, pommes frites, papas fritas, Frytki, dus daarom friet.
Nietes, net zelfgemaakte extra spicy turkey burgers gegrild op de BBQ buiten, jelly? Oh wacht, dat is ook een burgerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij leeft op junkfood en preworkout supps.
Jij bent toch een chick?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:13 schreef IrCute het volgende:
Lekkere hormonen in het vlees hierGains van mijn leven, eet 3-4x per week goddelijke steak
JA DUS DWC, PROBLEMEN MEE MOTHERFUCKER?!quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
JA DUS DWC, PROBLEMEN MEE MOTHERFUCKER?!
Vind het een beetje overemancipatie, that's allquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
JA DUS DWC, PROBLEMEN MEE MOTHERFUCKER?!
Je ziet aan die ultiem narcistische usernaam natuurlijk al dat ze niet volledig spoortquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind het een beetje overemancipatie, that's all.
Vrouwen mogen geen steak eten en trainen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
perfect toch, een spotter, die ook nog exact weet wat ze je voor moet schotelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
vrouwen horen salade te etenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vrouwen mogen geen steak eten en trainen?
Ik associeer steak eten en trainen met oermensen die een bestaan leiden bestaande uit jagen en verzamelen, en die vrouwen paaien door ze neer te knuppelen en aan handen en voeten mee te slepen naar hun grot.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vrouwen mogen geen steak eten en trainen?
Geilquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik associeer steak eten en trainen met oermensen die een bestaan leiden bestaande uit jagen en verzamelen, en die vrouwen paaien door ze neer te knuppelen en aan handen en voeten mee te slepen naar hun grot.
..Maar misschien heb ik er een te romantisch beeld bij.
Laat me raden: je wordt op handen en voeten gedragen door de alphamannetjes in de BB/fitness-topicsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat eet ik ook vaak, maar dan wel met gegrilde kip/tonijn en gekookte eieren erin.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:34 schreef Salatrel het volgende:
ik heb net een kogelbiefstuk op en kon het uiten van een oerkreet net onderdrukken
Een jager zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik associeer steak eten en trainen met oermensen die een bestaan leiden bestaande uit jagen en verzamelen, en die vrouwen paaien door ze neer te knuppelen en aan handen en voeten mee te slepen naar hun grot.
..Maar misschien heb ik er een te romantisch beeld bij.
Valt wel meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat me raden: je wordt op handen en voeten gedragen door de alphamannetjes in de BB/fitness-topics?
Next.quote:
Heb je daar ook een BBQ Pit Boys chapter in de buurt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geil![]()
Nee ik woon tijdelijk bij mijn schoonouders en ze eten belachelijk veel steak etc. Wel lekker![]()
Echt het vlees wat je hier in de supermarkt kunt krijgen![]()
omg wacht, ik ga even een foto voor je maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je daar ook een BBQ Pit Boys chapter in de buurt?
Als 'ie echt sexy is mag je 'm ook naar me DM'en.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef IrCute het volgende:
[..]
omg wacht, ik ga even een foto voor je maken.
Nee, gewoon in het topic.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als 'ie echt sexy is mag je 'm ook naar me DM'en.
Saaie relatie, burgerlijke seks, stijve harken enz. Dan ontvlucht je dat hier, met ons.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:38 schreef Gorzalka het volgende:
Waarom is iedere vrouw in dit topic bezet?
Straks moeten we Chloro nog gangbangen.
op zn minst note waardigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
TT is gewijzigd. Zo'n knullige fout zou ik eigenlijk moeten laten staan, maar goed.
Luisteren naar je shareholders jijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
TT is gewijzigd. Zo'n knullige fout zou ik eigenlijk moeten laten staan, maar goed.
Pijnlijk juiste conclusie, mijn waarde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Saaie relatie, burgerlijke seks, stijve harken enz. Dan ontvlucht je dat hier, met ons.
Zie net dat er eentje zit 30min hiervandaan, misschien maar eens naartoe gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je daar ook een BBQ Pit Boys chapter in de buurt?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zie net dat er eentje zit 30min hiervandaan, misschien maar eens naartoe gaan
Soort van pittige BBQ saus, maar dan met een beetje een verbrande smaak, echt zo lekker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! En dan je eigen saus meenemen. Shit, wat zou ik graag met hun willen bbq'en
.
Hoe smaakt die saus eik?
Hard geworden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:40 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Paar weken geleden daar geweest en deze goddelijke saus meegenomenGisteren nog gehad toevallig
Hahahahaquote:
Ik zei eens dat ik sprintte als Husain Bolt in een bepaalde situatie, die gozert heet natuurlijk Usain.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaik ken alleen die husain bolt niet...
Onvergeeflijke fout, dat ze je niet tegen de muur hebben gezet is een wonderquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei eens dat ik sprintte als Husain Bolt in een bepaalde situatie, die gozert heet natuurlijk Usain.
Schandalige fout, als gevolg hiervan zijn mensen gestorven (al dan niet van het lachen), ik heb een nieuwe identiteit gekregen van Justitie voor mijn eigen veiligheid en ik zit nog elke dag in de kerk te vragen om vergiffenis.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:40 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Paar weken geleden daar geweest en deze goddelijke saus meegenomenGisteren nog gehad toevallig
Ik ben ook een redelijke grammar nazi (voor FOK!begrippen dan), alleen krio en Chloro zijn vergevorderd. Kan het alleen maar waarderen, voorkomt dat ik zulke fouten maak op momenten waarop het ertoe doetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Grammaticaal afweergeschut staat 24/7 scherp gericht op dwc voortaan.
Typefoutje (direct verbeterd na het zelf te hebben ontdekt) =/= superdomme fouten.quote:
Houd je alert, negatieve positiviteit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben ook een redelijke grammar nazi (voor FOK!begrippen dan), alleen krio en Chloro zijn vergevorderd. Kan het alleen maar waarderen, voorkomt dat ik zulke fouten maak op momenten waarop het ertoe doet.
Oh wowquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei eens dat ik sprintte als Husain Bolt in een bepaalde situatie, die gozert heet natuurlijk Usain.
Schandalige fout, als gevolg hiervan zijn mensen gestorven (al dan niet van het lachen), ik heb een nieuwe identiteit gekregen van Justitie voor mijn eigen veiligheid en ik zit nog elke dag in de kerk te vragen om vergiffenis.
IIIIROOOONYYYYquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Typefoutje (direct verbeterd na het zelf te hebben ontdekt) =/= superdomme fouten.
volgens mij is elke van iemand anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wowdacht eerst dat het alleen allemaal fuckups van vas waren
![]()
Superdom inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Typefoutje (direct verbeterd na het zelf te hebben ontdekt) =/= superdomme fouten.
Alleen deze 3 zijn van mij, al die andere bekende fouten nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wowdacht eerst dat het alleen allemaal fuckups van vas waren
![]()
houdt dan maar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Houd je alert, negatieve positiviteit.
Jij hebt al 3? hahaha prutserquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Superdom inderdaad. Zó superdom.
[..]
Alleen deze 3 zijn van mij, al die andere bekende fouten niet.
Noteblock was eergister en potatoe vandaag.
Oke.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij is elke van iemand anders.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Superdom inderdaad. Zó superdom.
Je bent volgens mij gewoon keihard aanvoerder in die lijst hoor.quote:[..]
Alleen deze 3 zijn van mij, al die andere bekende fouten niet.
Laat me in je hoofd. =$quote:
Ik linkte deze afbeelding dan wel, maar in feite zat ik zo achter mijn pc ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verwachtte een rage op het eind.
Zijn gewoon mensen die hard werken voor hun centjes :<quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verkeersregelaars zijn ook irritante sukkels
Nooit, 2NutZ en Vas staan aan top, dan een heleboel leegte, dan Veer, dan ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef krioro het volgende:
Je bent volgens mij gewoon keihard aanvoerder in die lijst hoor.
Ja vooral als ze een file proberen te begeleiden. Gaan ze met die stok staan zwaaien dat je door moet rijden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verkeersregelaars zijn ook irritante sukkels
exotisch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt veel exotischere fouten gemaakt man.
dan kan ik ze toch nog wel irritant vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn gewoon mensen die hard werken voor hun centjes :<
tagiatella carboenera?quote:
ahahahahahaha gekke meidje ;<quote:
Noten staat niet eens in die lijst, past niet. En behalve the limited version en therapeuten weet ik even niet of er nog meer in stond.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, 2NutZ en Vas staan aan top, dan een heleboel leegte, dan Veer, dan ik.
Waarom zo...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Noten staat niet eens in die lijst, past niet. En behalve the limited version en therapeuten weet ik even niet of er nog meer in stond.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Noten staat niet eens in die lijst, past niet. En behalve the limited version en therapeuten weet ik even niet of er nog meer in stond.
babyneushoornquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat een babyneushoorn?quote:
Welk niet smoken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:34 schreef krioro het volgende:
Oh ja, dank je. Het niet smoken heeft een fantastische uitwerking op je zeg, ineens een werkend geheugen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oh ja, dank je. Het niet smoken heeft een fantastische uitwerking op je zeg, ineens een werkend geheugen.
Je zegt het goed. Maar blame mij niks hoor, jij word gewoon een beetje dementquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat je deed. Ben je alweer begonnen dan? Of is dit een grap?
Vas alsjeblieft.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Maar blame mij niks hoor, jij word gewoon een beetje dement
kkverslaafdequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Maar blame mij niks hoor, jij word gewoon een beetje dement
De anabolen zijn je zeker naar je kop gestegen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Vas alsjeblieft.Mijn geheugen @ 32 >>>>>>>>>>>>>>>>>> Jouw geheugen @ 17/18/19.
Bemoei je er gewoon niet tegenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef 2NutZ het volgende:
Oh ja!!! nog een goede soort babyneushoorn van WD
Ze zei ipv SOULLESS DANCE OF DOOM, SATANIC DANCE OF DOOM!!!! ongehoord.
Hou gewoon je bek heyquote:
Mn mention alarm ging af.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef 2NutZ het volgende:
=$ =$quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De anabolen zijn je zeker naar je kop gestegen?
hahaha oh shitquote:
Zou jij als officiële beheerdster van de FOK!faallijst 'potatoe' willen toevoegenquote:
Leuke poging koning der taalfouten, maar nee. Echt gewoon helemaal nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef 2NutZ het volgende:
Vies partijdig ben jequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuke poging koning der taalfouten, maar nee. Echt gewoon helemaal nee.
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou jij als officiële beheerdster van de FOK!faallijst 'potatoe' willen toevoegen?
Mirinquote:
je kan de boom in vieze rotsklimmerquote:
Ja hier hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Koopavond en dan nergens aangegeven of een winkel die aangeeft dat ze eerder sluiten vanwege Goede Vrijdagonly in rotterdam als ik dingen nodig heb.
faya mangquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Koopavond en dan nergens aangegeven of een winkel die aangeeft dat ze eerder sluiten vanwege Goede Vrijdagonly in rotterdam als ik dingen nodig heb.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Leuk fysiek voor een chiboi maar verder annoying phaggot/10.quote:
Teringquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem blowjobs.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor pasen hangt er doodleuk een bordje "TWEEDE PAASDAG OPEN!!!1!"quote:
lol nattyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuk fysiek voor een chiboi maar verder annoying phaggot/10.
Mirin'.
Sugerquote:
had het bij dat eerste gehouden danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:52 schreef 2NutZ het volgende:
Oh ja ik typte eerst sugatoen suger. Hoppa weer 1
Als 'ie nog wat langer wordt moet er een disclaimer bij om te onthouden wie wat heeft gezegd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten
Limited version
Husain Bolt
Noteblock
Potatoe
Suger
Nee, heb een eer hoog te houden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
had het bij dat eerste gehouden dan
Gewoon in kleine lettertjes. Copyright alles.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als 'ie nog wat langer wordt moet er een disclaimer bij om te onthouden wie wat heeft gezegd.
Suge killed Tupac conspiracy theoriesquote:
U know u wanna cop a feelquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
Fat girl zat vast tussen de metropoortjesuitgelachen.
Ja en toen rennen naar de fiets omdat ze kamper was en vrij kwamquote:
droomvrouwquote:
Voor deze keer eens met Wisemanusquote:
lol neequote:
laat 1 bepaalde vrouwelijke user dit maar niet zienquote:
wiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:35 schreef wise het volgende:
[..]
laat 1 bepaalde vrouwelijke user dit maar niet zien
mag ik niet zeggen van drquote:
quote:
fucking name it or pipe the fuck down sonquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
fucking name it or pipe the fuck down son
Titiliciousquote:
Dankjewel Bobby, gelukkig ben jij niet zo stijf alsquote:
Wise is dom, hij kan niet tellen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die staat niet in het eerste rijtje.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn boxer zit onder het bloed, you mirin' fellas.
Is een van je meisjes ongesteld?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
Minderjarig meisje verkracht.quote:
Bijna net zo hard gelachen als om de post waarin je liet doorschemeren chlamydia te hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
oh youquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:10 schreef Chloroform het volgende:
Panzie heeft anale seks gehad en is flink uitgescheurd en dat is gaan bloeden.
Is zo, heeftie me zelf verteld.quote:
Ja. :$ Experimenteer jij ook? :$quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi toch, als een man experimenteert.
Nee, ik ben celibaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. :$ Experimenteer jij ook? :$
ENIGSZINS. Beetje gehumpt worden in je slaap.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bijna net zo hard gelachen als om de post waarin je liet doorschemeren chlamydia te hebben!
Gaat het al wat beter?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:10 schreef Chloroform het volgende:
Panzie heeft anale seks gehad en is flink uitgescheurd en dat is gaan bloeden.
Cervelaat?quote:
Oh ja. :$ Hoe is het met Haze?quote:
Beter dan wanneer?quote:
Gekkie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_bleaching
Waarom zou ik daar geld voor neerleggen? Panzie is net zo gratis als lucht. En net zo makkelijk om binnen te krijgen ook nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:01 schreef Gorzalka het volgende:
Vertaling: ze wil je het hele weekend berijden voor ¤50.
Oei, ik denk niet dat een jager pur sang als Panz zulke teksten kan handelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar geld voor neerleggen? Panzie is net zo gratis als lucht. En net zo makkelijk om binnen te krijgen ook nog.
Ja, waarheid is hard toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oei, ik denk niet dat een jager pur sang als Panz zulke teksten kan handelen.
Vanwaar deze, naar ik aanneem retorische, vraag?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk vlees gegeten vandaag?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar geld voor neerleggen? Panzie is net zo gratis als lucht. En net zo makkelijk om binnen te krijgen ook nog.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:01 schreef Gorzalka het volgende:
Vertaling: ze wil je het hele weekend berijden voor ¤50.
Ik houd van je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Vanwaar deze, naar ik aanneem retorische, vraag?
Waarom heeft Chloro een grote neus?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Teringquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom heeft Chloro een grote neus?
LUCHT IS GRATIS![]()
![]()
.
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:59 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kan niet tegen kip en ei in één gerecht. Vind het maar luguber, twee generaties dooie kipjes op mijn bord.
hear hearquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:17 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil haar echt vol-le-dig de tering in neuken!
Zelden zo'n irritant figuur gezien, beetje mensen oplichten met haar 'psychic abilities', maar ze is zó ontzettend geil, met die infantiele zeikerige stem van haar!
Moest hard lachen toen ik die even geleden (no hate) voor het eerst zag.quote:
quote:- PIITB
- Felt something small fall on my leg
- Picked it up.. realize its a piece of corn
- Didn't know what to do so i put it back into her butthole
- she prob thought i was just double fingering her anal when i put it back in or she too embarrassed to say anything
- Tried to finish off but D got soft...
- Asked her to suck it off - she said no because I PIITB
- I end up jacked myself off and cumming on ( o) o)
Doe. Normaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
Hier kun je tegen Chloroform praten. Wat een gewillige slet zeg.
Zal eens stormlopen op jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gvd.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Deze man altijd in de Misc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:13 schreef Gorzalka het volgende:
PIITB
- Felt something small fall on my leg
- Picked it up.. realize its a piece of corn
- Didn't know what to do so i put it back into her butthole
- she prob thought i was just double fingering her anal when i put it back in or she too embarrassed to say anything
- Tried to finish off but D got soft...
- Asked her to suck it off - she said no because I PIITB
- I end up jacked myself off and cumming on ( o) o)
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens stormlopen op jou.Cum at me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:
Effe flink backstabben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Preuts ding.
[..]
Put It In The Back.
Eén keer anale seks met jou staat gelijk aan een maand in een rolstoel en vijf maanden revalideren. Nee bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eén keer anale seks met jou staat gelijk aan een maand in een rolstoel en vijf maanden revalideren. Nee bedankt.
De laatste keer dat ik anale seks had met krio had ik daarvoor nog goede ogen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eén keer anale seks met jou staat gelijk aan een maand in een rolstoel en vijf maanden revalideren. Nee bedankt.
Oh shit, word got out? =$quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Heul nie.quote:
....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik anale seks had met krio had ik daarvoor nog goede ogen.
quote:
Jouw poging om dit grappig te verwoorden faalt anders ook aardigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
....
Wow, wat is er met je aan de hand de laatste tijd? Je bent zo.. zo.. zo.. zo niet-grappig.
Was helemaal niet een poging om het grappig te verwoorden. En nu niet de aandacht op mij vestigen, dWc'tje, je bent gewoon aan het falen de laatste tijd. Is er iets aan de hand? Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw poging om dit grappig te verwoorden faalt anders ook aardig.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is er iets aan de hand? Wil je erover praten?
Ahw, schatje. Je kunt altijd bij me terecht hoor bby. <3quote:
belachelijk om met die kleding in de sneeuw te lopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.. Anyways.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw poging om dit grappig te verwoorden faalt anders ook aardig.
Te lang en te skinny.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.. Anyways.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik normaal ook niks, maasr zij kan het prima hebbenquote:
Heb 'm wel op m'n PC, nooit gekeken though.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso stoners.Heb je Half Baked ooit gezien? [ afbeelding ]
mirin' year round 5.5% bfquote:
Lief snoetje wel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind ik normaal ook niks, maasr zij kan het prima hebben. Met d'r cutieface
.
Maak anders even een lijstje met wat iedereen aan het doen is in plaats van hier te zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Zelfde topictitel nog
* WAHRHEIT verklaart SC dood.
Puik idee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak anders even een lijstje met wat iedereen aan het doen is in plaats van hier te zitten.
Hehehe.quote:
Hardop gelachen om deze.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
KLBSC Lijstje "Wat is iedereen aan het doen in plaats van hier te zitten"
BobbyB: Schrijft erotische verhalen onder een vrouwelijk pseudoniem en stuurt die naar geinteresseerde bladen.
Chai: F5t om te zien of ze nog gebanned is en kan niet wachten tot ze opnieuw kan posten om weer gebanned te worden
Gianni: Is nog aan het uitvogelen waar de 'any key' zit
Sinosappel: Bezig de cellulitus uit haar benen en billen te strijken
Wise: Grapjes bedenken en er dan zelf hard om lachen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
Allure: Whatsappen met haar harem aan donkere mannen
BobbyB: Schrijft erotische verhalen onder een vrouwelijk pseudoniem en stuurt die naar geinteresseerde bladen.
Chai: F5t om te zien of ze nog gebanned is en kan niet wachten tot ze opnieuw kan posten om weer gebanned te worden
Fas: Nagels vijlen en met haarzelf spelen
Tli: Naaktdansen in de bejaardendisco
WD: Onschuldige voorbijgangers uitschelden en dan hard wegrennen
Zosk: FOK! is z'n leven, dus wanneer hij niet post doet hij letterlijk helemaal niets.
Jij staat er niet eens tussen, watsdeze.quote:
Ik ben een schaduw, so so duisterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij staat er niet eens tussen, watsdeze.
Je hebt morgen zeker paasbrunch met de family ook?quote:
nope, word hier niet meer gedaan, boeit niemand.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt morgen zeker paasbrunch met de family ook?
Terecht ook ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nope, word hier niet meer gedaan, boeit niemand.
'T moet niet gekker worden zeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krijg net een DM van Chai, ze zegt dat ze gebruik maakt van de auto-refresh optie en dus niet F5't.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mn nagels gelakt.
Houd je bek, Fas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mn nagels gelakt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mn nagels gelakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |