Waarom zou ik daar geld voor neerleggen? Panzie is net zo gratis als lucht. En net zo makkelijk om binnen te krijgen ook nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:01 schreef Gorzalka het volgende:
Vertaling: ze wil je het hele weekend berijden voor ¤50.
Oei, ik denk niet dat een jager pur sang als Panz zulke teksten kan handelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar geld voor neerleggen? Panzie is net zo gratis als lucht. En net zo makkelijk om binnen te krijgen ook nog.
Ja, waarheid is hard toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oei, ik denk niet dat een jager pur sang als Panz zulke teksten kan handelen.
Vanwaar deze, naar ik aanneem retorische, vraag?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk vlees gegeten vandaag?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar geld voor neerleggen? Panzie is net zo gratis als lucht. En net zo makkelijk om binnen te krijgen ook nog.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:01 schreef Gorzalka het volgende:
Vertaling: ze wil je het hele weekend berijden voor ¤50.
Ik houd van je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Vanwaar deze, naar ik aanneem retorische, vraag?
Waarom heeft Chloro een grote neus?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Teringquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom heeft Chloro een grote neus?
LUCHT IS GRATIS![]()
![]()
.
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:59 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kan niet tegen kip en ei in één gerecht. Vind het maar luguber, twee generaties dooie kipjes op mijn bord.
hear hearquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:17 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil haar echt vol-le-dig de tering in neuken!
Zelden zo'n irritant figuur gezien, beetje mensen oplichten met haar 'psychic abilities', maar ze is zó ontzettend geil, met die infantiele zeikerige stem van haar!
Moest hard lachen toen ik die even geleden (no hate) voor het eerst zag.quote:
quote:- PIITB
- Felt something small fall on my leg
- Picked it up.. realize its a piece of corn
- Didn't know what to do so i put it back into her butthole
- she prob thought i was just double fingering her anal when i put it back in or she too embarrassed to say anything
- Tried to finish off but D got soft...
- Asked her to suck it off - she said no because I PIITB
- I end up jacked myself off and cumming on ( o) o)
Doe. Normaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
Hier kun je tegen Chloroform praten. Wat een gewillige slet zeg.
Zal eens stormlopen op jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gvd.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Deze man altijd in de Misc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:13 schreef Gorzalka het volgende:
PIITB
- Felt something small fall on my leg
- Picked it up.. realize its a piece of corn
- Didn't know what to do so i put it back into her butthole
- she prob thought i was just double fingering her anal when i put it back in or she too embarrassed to say anything
- Tried to finish off but D got soft...
- Asked her to suck it off - she said no because I PIITB
- I end up jacked myself off and cumming on ( o) o)
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens stormlopen op jou.Cum at me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:
Effe flink backstabben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Preuts ding.
[..]
Put It In The Back.
Eén keer anale seks met jou staat gelijk aan een maand in een rolstoel en vijf maanden revalideren. Nee bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eén keer anale seks met jou staat gelijk aan een maand in een rolstoel en vijf maanden revalideren. Nee bedankt.
De laatste keer dat ik anale seks had met krio had ik daarvoor nog goede ogen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eén keer anale seks met jou staat gelijk aan een maand in een rolstoel en vijf maanden revalideren. Nee bedankt.
Oh shit, word got out? =$quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Heul nie.quote:
....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik anale seks had met krio had ik daarvoor nog goede ogen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |