Waarom zou ik daar geld voor neerleggen? Panzie is net zo gratis als lucht. En net zo makkelijk om binnen te krijgen ook nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:01 schreef Gorzalka het volgende:
Vertaling: ze wil je het hele weekend berijden voor ¤50.
Oei, ik denk niet dat een jager pur sang als Panz zulke teksten kan handelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar geld voor neerleggen? Panzie is net zo gratis als lucht. En net zo makkelijk om binnen te krijgen ook nog.
Ja, waarheid is hard toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oei, ik denk niet dat een jager pur sang als Panz zulke teksten kan handelen.
Vanwaar deze, naar ik aanneem retorische, vraag?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk vlees gegeten vandaag?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar geld voor neerleggen? Panzie is net zo gratis als lucht. En net zo makkelijk om binnen te krijgen ook nog.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:01 schreef Gorzalka het volgende:
Vertaling: ze wil je het hele weekend berijden voor ¤50.
Ik houd van je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Vanwaar deze, naar ik aanneem retorische, vraag?
Waarom heeft Chloro een grote neus?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Teringquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom heeft Chloro een grote neus?
LUCHT IS GRATIS![]()
![]()
.
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:59 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kan niet tegen kip en ei in één gerecht. Vind het maar luguber, twee generaties dooie kipjes op mijn bord.
hear hearquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:17 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil haar echt vol-le-dig de tering in neuken!
Zelden zo'n irritant figuur gezien, beetje mensen oplichten met haar 'psychic abilities', maar ze is zó ontzettend geil, met die infantiele zeikerige stem van haar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |