quote:
Jij leeft op junkfood en preworkout supps.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:10 schreef IrCute het volgende:
Het is toch ook fries, pommes frites, papas fritas, Frytki, dus daarom friet.
Nietes, net zelfgemaakte extra spicy turkey burgers gegrild op de BBQ buiten, jelly? Oh wacht, dat is ook een burgerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij leeft op junkfood en preworkout supps.
Jij bent toch een chick?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:13 schreef IrCute het volgende:
Lekkere hormonen in het vlees hierGains van mijn leven, eet 3-4x per week goddelijke steak
JA DUS DWC, PROBLEMEN MEE MOTHERFUCKER?!quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
JA DUS DWC, PROBLEMEN MEE MOTHERFUCKER?!
Vind het een beetje overemancipatie, that's allquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
JA DUS DWC, PROBLEMEN MEE MOTHERFUCKER?!
Je ziet aan die ultiem narcistische usernaam natuurlijk al dat ze niet volledig spoortquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind het een beetje overemancipatie, that's all.
Vrouwen mogen geen steak eten en trainen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
perfect toch, een spotter, die ook nog exact weet wat ze je voor moet schotelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
vrouwen horen salade te etenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vrouwen mogen geen steak eten en trainen?
Ik associeer steak eten en trainen met oermensen die een bestaan leiden bestaande uit jagen en verzamelen, en die vrouwen paaien door ze neer te knuppelen en aan handen en voeten mee te slepen naar hun grot.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vrouwen mogen geen steak eten en trainen?
Geilquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik associeer steak eten en trainen met oermensen die een bestaan leiden bestaande uit jagen en verzamelen, en die vrouwen paaien door ze neer te knuppelen en aan handen en voeten mee te slepen naar hun grot.
..Maar misschien heb ik er een te romantisch beeld bij.
Laat me raden: je wordt op handen en voeten gedragen door de alphamannetjes in de BB/fitness-topicsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat eet ik ook vaak, maar dan wel met gegrilde kip/tonijn en gekookte eieren erin.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:34 schreef Salatrel het volgende:
ik heb net een kogelbiefstuk op en kon het uiten van een oerkreet net onderdrukken
Een jager zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik associeer steak eten en trainen met oermensen die een bestaan leiden bestaande uit jagen en verzamelen, en die vrouwen paaien door ze neer te knuppelen en aan handen en voeten mee te slepen naar hun grot.
..Maar misschien heb ik er een te romantisch beeld bij.
Valt wel meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat me raden: je wordt op handen en voeten gedragen door de alphamannetjes in de BB/fitness-topics?
Next.quote:
Heb je daar ook een BBQ Pit Boys chapter in de buurt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geil![]()
Nee ik woon tijdelijk bij mijn schoonouders en ze eten belachelijk veel steak etc. Wel lekker![]()
Echt het vlees wat je hier in de supermarkt kunt krijgen![]()
omg wacht, ik ga even een foto voor je maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je daar ook een BBQ Pit Boys chapter in de buurt?
Als 'ie echt sexy is mag je 'm ook naar me DM'en.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef IrCute het volgende:
[..]
omg wacht, ik ga even een foto voor je maken.
Nee, gewoon in het topic.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als 'ie echt sexy is mag je 'm ook naar me DM'en.
Saaie relatie, burgerlijke seks, stijve harken enz. Dan ontvlucht je dat hier, met ons.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:38 schreef Gorzalka het volgende:
Waarom is iedere vrouw in dit topic bezet?
Straks moeten we Chloro nog gangbangen.
op zn minst note waardigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
TT is gewijzigd. Zo'n knullige fout zou ik eigenlijk moeten laten staan, maar goed.
Luisteren naar je shareholders jijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
TT is gewijzigd. Zo'n knullige fout zou ik eigenlijk moeten laten staan, maar goed.
Pijnlijk juiste conclusie, mijn waarde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Saaie relatie, burgerlijke seks, stijve harken enz. Dan ontvlucht je dat hier, met ons.
Zie net dat er eentje zit 30min hiervandaan, misschien maar eens naartoe gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je daar ook een BBQ Pit Boys chapter in de buurt?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zie net dat er eentje zit 30min hiervandaan, misschien maar eens naartoe gaan
Soort van pittige BBQ saus, maar dan met een beetje een verbrande smaak, echt zo lekker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! En dan je eigen saus meenemen. Shit, wat zou ik graag met hun willen bbq'en
.
Hoe smaakt die saus eik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |