Zijn gewoon mensen die hard werken voor hun centjes :<quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verkeersregelaars zijn ook irritante sukkels
Nooit, 2NutZ en Vas staan aan top, dan een heleboel leegte, dan Veer, dan ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef krioro het volgende:
Je bent volgens mij gewoon keihard aanvoerder in die lijst hoor.
Ja vooral als ze een file proberen te begeleiden. Gaan ze met die stok staan zwaaien dat je door moet rijden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verkeersregelaars zijn ook irritante sukkels
exotisch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt veel exotischere fouten gemaakt man.
dan kan ik ze toch nog wel irritant vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn gewoon mensen die hard werken voor hun centjes :<
tagiatella carboenera?quote:
ahahahahahaha gekke meidje ;<quote:
Noten staat niet eens in die lijst, past niet. En behalve the limited version en therapeuten weet ik even niet of er nog meer in stond.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, 2NutZ en Vas staan aan top, dan een heleboel leegte, dan Veer, dan ik.
Waarom zo...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Noten staat niet eens in die lijst, past niet. En behalve the limited version en therapeuten weet ik even niet of er nog meer in stond.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Noten staat niet eens in die lijst, past niet. En behalve the limited version en therapeuten weet ik even niet of er nog meer in stond.
babyneushoornquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat een babyneushoorn?quote:
Welk niet smoken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:34 schreef krioro het volgende:
Oh ja, dank je. Het niet smoken heeft een fantastische uitwerking op je zeg, ineens een werkend geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |