quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oh ja, dank je. Het niet smoken heeft een fantastische uitwerking op je zeg, ineens een werkend geheugen.
Je zegt het goed. Maar blame mij niks hoor, jij word gewoon een beetje dementquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat je deed. Ben je alweer begonnen dan? Of is dit een grap?
Vas alsjeblieft.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Maar blame mij niks hoor, jij word gewoon een beetje dement
kkverslaafdequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Maar blame mij niks hoor, jij word gewoon een beetje dement
De anabolen zijn je zeker naar je kop gestegen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Vas alsjeblieft.Mijn geheugen @ 32 >>>>>>>>>>>>>>>>>> Jouw geheugen @ 17/18/19.
Bemoei je er gewoon niet tegenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef 2NutZ het volgende:
Oh ja!!! nog een goede soort babyneushoorn van WD
Ze zei ipv SOULLESS DANCE OF DOOM, SATANIC DANCE OF DOOM!!!! ongehoord.
Hou gewoon je bek heyquote:
Mn mention alarm ging af.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef 2NutZ het volgende:
=$ =$quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De anabolen zijn je zeker naar je kop gestegen?
hahaha oh shitquote:
Zou jij als officiële beheerdster van de FOK!faallijst 'potatoe' willen toevoegenquote:
Leuke poging koning der taalfouten, maar nee. Echt gewoon helemaal nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef 2NutZ het volgende:
Vies partijdig ben jequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuke poging koning der taalfouten, maar nee. Echt gewoon helemaal nee.
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou jij als officiële beheerdster van de FOK!faallijst 'potatoe' willen toevoegen?
Mirinquote:
je kan de boom in vieze rotsklimmerquote:
Ja hier hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Koopavond en dan nergens aangegeven of een winkel die aangeeft dat ze eerder sluiten vanwege Goede Vrijdagonly in rotterdam als ik dingen nodig heb.
faya mangquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Koopavond en dan nergens aangegeven of een winkel die aangeeft dat ze eerder sluiten vanwege Goede Vrijdagonly in rotterdam als ik dingen nodig heb.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Leuk fysiek voor een chiboi maar verder annoying phaggot/10.quote:
Teringquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem blowjobs.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor pasen hangt er doodleuk een bordje "TWEEDE PAASDAG OPEN!!!1!"quote:
lol nattyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuk fysiek voor een chiboi maar verder annoying phaggot/10.
Mirin'.
Sugerquote:
had het bij dat eerste gehouden danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:52 schreef 2NutZ het volgende:
Oh ja ik typte eerst sugatoen suger. Hoppa weer 1
Als 'ie nog wat langer wordt moet er een disclaimer bij om te onthouden wie wat heeft gezegd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten
Limited version
Husain Bolt
Noteblock
Potatoe
Suger
Nee, heb een eer hoog te houden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
had het bij dat eerste gehouden dan
Gewoon in kleine lettertjes. Copyright alles.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als 'ie nog wat langer wordt moet er een disclaimer bij om te onthouden wie wat heeft gezegd.
Suge killed Tupac conspiracy theoriesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |