Sowiesoquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:36 schreef 2NutZ het volgende:
"Alleen zaad is natuurlijk kutschoonmaakmiddel"
Iets met zwangerschap en nog niet alle resten placenta die eruitgegooid waren ...quote:
Nouquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:39 schreef krioro het volgende:
Mensen die niet weten hoe Gulmez eruit ziet.
Ahh, lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met zwangerschap en nog niet alle resten placenta die eruitgegooid waren ...
Petje, capuchon op, paar tientjes in zijn hand.quote:
Met ontbindingsgeurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ahh, lekker.Bonkjes en sliertjes, maar dan groen.
Gangster hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Petje, capichon op, paar tientjes in zijn hand.
Capichonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Petje, capichon op, paar tientjes in zijn hand.
Hij komt mss naar de meet he, ik probeer je te wingwomannen alles.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tryin honey. En dan hoop ik dat het geen kloon is, cause damn.
repped, mooi gerijmd. De boodschap zelf approve ik dan weer niet. (even wit voetje halen bij die neger in deze SC)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik leef met je mee broeder. Het zal vast heel zwaar zijn.
Jullie kunnen rennen, wij hebben cultuur.
Goethe, Picasso, zij Regilio Tuur.
En zij zijn met vele, maar wij directeur.
Het blanke ras is superieur.
negers komen helemaal niet op internet dat is veel te ingewikkeld voor ze... daarom zie je bij american pawn negers ook alleen maar met televisies en niet met tablets, iphones enzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
repped, mooi gerijmd. De boodschap zelf approve ik dan weer niet. (even wit voetje halen bij die neger in deze SC)
Wie is/was die geile beer in je UI?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
repped, mooi gerijmd. De boodschap zelf approve ik dan weer niet. (even wit voetje halen bij die neger in deze SC)
Alleen als Ambi komt, heel misschien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij komt mss naar de meet he, ik probeer je te wingwomannen alles.
Is er is gaande tussen Cristina en hem?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen als Ambi komt, heel misschien.
En alsof jij niet heel de avond aan Hugh's lippen loopt te lebberen.
Nee, dat is me verboden door MAHL. Dus als oplossing zien we elkaar nu de dag van tevoren ook maar en doen we dan gewoon klef voor twee dagen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen als Ambi komt, heel misschien.
En alsof jij niet heel de avond aan Hugh's lippen loopt te lebberen.
walgelijke postquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
negers komen helemaal niet op internet dat is veel te ingewikkeld voor ze... daarom zie je bij american pawn negers ook alleen maar met televisies en niet met tablets, iphones enzo
Rob Fruithofquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wie is/was die geile beer in je UI?
Niet weten hoe Gulmez eruit ziet, niet op de hoogte zijn van FOK!-relaties.. Chai, meid toch, wat is er aan de hand met je?quote:
Die gast doet hier altijd superstoer terwijl hij niet eens IRL een chick kan regelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |