Via jouw posthistory.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom kijk je sowieso in OUD.
Om ze uit te lachen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom kijk je sowieso in OUD.
kk ik voel mij begluurdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Blender een optie, krio? Ik had laatst oranjekoeken in de blender met melk en sinaasappelsap, ik kan je vertellen dat dat er aardig om weg ging.
[..]
Via jouw posthistory.
Je eten blendenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Blender een optie, krio? Ik had laatst oranjekoeken in de blender met melk en sinaasappelsap, ik kan je vertellen dat dat er aardig om weg ging.
[..]
Via jouw posthistory.
Trouwen sowiesoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme ik ga nooit trouwen, moet je zien wat er met die beesten gebeurd.
Teveel moeite voor alleen kiwi's.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Via jouw posthistory.
Is wel praktisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je eten blendendan gaat toch alle smaak verloren man.
Lekker, en eindelijk ook een goede afspiegeling voor de SC'ers hier, van hoe Panzer er in de keuken bijloopt.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij zijn dat nog niet van plan, nee.
Gaat allemaal naar zijn homeboi in Phuket, hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef Salatrel het volgende:
alsof danny nog niet genoeg geld binnenharkt met Fok!
heb jij de PM's niet gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gaat allemaal naar zijn homeboi in Phuket, hoor.
Sorry Modusquote:
echt so erg he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:12 schreef krioro het volgende:
KLB / racisme bij ortho
Mijn racisme-alert ging af, wanstaltige gebeurtenissen weer hier in NL.
Moest tranen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:12 schreef krioro het volgende:
KLB / racisme bij ortho
Ik las Gulmez en zagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:12 schreef krioro het volgende:
KLB / racisme bij ortho
Hoe weet jij hoe hij eruit ziet enzo dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk serieus dat ik die gulmez een keer ben tegen gekomen in de trein, omg..
je ging toch nooit met de trein?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk serieus dat ik die gulmez een keer ben tegen gekomen in de trein, omg..
Hjb, je mag dan onze haardracht stelen, je hebt geen idee van onze struggles en pijn.quote:
Juistem. Die fake allochtonen weten niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Hjb, je mag dan onze haardracht stelen, je hebt geen idee van onze struggles en pijn.
Nee niet, maar ook een Turk die van Zwolle naar den haag was verhuisdquote:
Klopt, was enkele jaren terugquote:
Ook een keer iemand die in geuren en kleuren ging vertellen over haar baarmoederontsteking.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
En als ze gaat dan maakt ze gelijk allemaal spannende dingen mee.
[..]
XD
Ik leef met je mee broeder. Het zal vast heel zwaar zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Hjb, je mag dan onze haardracht stelen, je hebt geen idee van onze struggles en pijn.
Wtf was haar baarmoeder ook naar buiten gekomen of zo dat ze dat kon ruiken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een keer iemand die in geuren en kleuren ging vertellen over haar baarmoederontsteking.
Het was groen en het stonk.
Racisme, TR gemacht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
Jullie kunnen rennen, wij hebben cultuur.
Goethe, Picasso, zij Regilio Tuur.
En zij zijn met vele, maar wij directeur.
Het blanke ras is superieur.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een keer iemand die in geuren en kleuren ging vertellen over haar baarmoederontsteking.
Het was groen en het stonk.
Prolapsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf was haar baarmoeder ook naar buiten gekomen of zo dat ze dat kon ruiken?
Nee, moest kokhalzen.quote:
Groenequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prolaps
Mwah, zal wel afscheiding zijn geweest.
broer van chloro?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |