abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126025836
ik moest dus net na 1 jaar er vanaf te zijn weer naar ortho voor controlle.

ik heb geen beugel ofzo alleen een spalkje achter me tanden zitten die zorgen er voor dat mn tanden op de goeie plek blijven zitten

dus na een jaar kom ik binnen, niemand bij receptie, dus ik druk me kaartje tegen de chip aan en die zegt ''afspraak nagekomen duur behandeling 10 minuten''

dus ik ga zitten alleen kreeg het heet want had me jas nog aan dus ik loop terug naar de kapstop en zet me jas erin en loop weer terug naar me stoel

en op dat moment kwam zo assistente ff kijken om de hoek naar mij

dus ik zeg wat is er

zei zegt: nee niks ik keek even wie er binnen kwam

later zei ze fatih kom je maar

Dus ze zegt ''heb je je losse beugeltje mee''

dus ik zeg, welke ik heb hem na de laatste afspraak in de prullenbak gegooid

zegt ze helemaal boos, ja die moest je nog om de nacht inhouwen dit dat :')
ik zeg ik heb deze hele jaar niks ingehad ik dacht namelijk dat de behandeling klaar was.

gaat ze helemaal boos doen enzo alleen omdat ik turk ben want normaal als je foutje maakt wat kan hun het boeien is voor hun toch alleen extra geld als ik langer in behandeling ben bij hun en zij krijgt vast salaris dus waarom word je boos op mij ik ben waarschijnlijk net zo oud als die meid dus waarom komt ze naar mij zo over denkt ze dat ze meer alpha is dan mij :')

zegt ze ja je moet weer nieuwe beugeltje aan laten meten dit dat en kost weer geld en echt ze deed net alsof ze tegen een 13 jarige prate ofzo ik ben 23 je hoeft echt niet zo tegen mij te doen

en ja kreeg op late leeftijd een beugel ben 1 keer op oudere leeftijd door iemand tegen iets geduwd met vechtpartij en toen heb ik tand letsel gekregen

maar dus ze zegt van ja , je spalkje aan de achterkant van je tanden is los

WEET JE WAT ZE GAAT DOEN _O- doet ze zon soort pen in me mond met een blauwe lampje, en steeds drukt ze erop, en dan komt dat spalkje weer tegen je tanden aan te zitten, alleen dat is heel schadelijk , ze drukt gewoon 6 keer op dat knopje met dat blauwe lampje, deed ook echt pijn op het laatst, ze is gewoon een sadist, lekker legaal turken pijn doen

en dan chaggerijnig zeggen , ja je mond spoelen kan alleen nog iets verder dat is landelijk zo tegenwoordig, en moest zogenaamd weer afspraak maken voor volgende keer om een nieuwe beugel aan te meten maar ben gewoon zonder 1 ding te zeggen de deur uitgelopen

ik merkte gelijk al aan dat accent dat ze een racist was, ik woon den haag, alleen mij ortho is nog bij me vaders en moeders woonplaats Zwolle en om Zwolle heen heb je allemaal van die dorpjes waar ze met een gronings accent praten dat geknauw :') en hoorde aan dat lelijke accent dat ze uit zon dorp komt dus dan weet je het wel

klacht racistische assistente heb me oom al gsmst die sms zo terug gaan we bespreken of ie nog ff voor 5 uur verhaal komt halen over hoe ik behandel ben

klacht staat hierboven
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:12:14 #2
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_126025848
Dat verhaal leest toch niemand.

FiPo
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_126025873
Pics van je zusje
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:13:13 #4
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_126025881
Jezus wat een lang verhaal.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:14:03 #5
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_126025904
Turken die om het minste en geringste "racisme" en "discriminatie" erbij halen..
Die verdienen het gewoon.
pi_126025918
Fatih abi, geen probleem! ik heb amenth al geconnect we gaan dit samen oplossen ^O^
pi_126025932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Keltie het volgende:
Turken die om het minste en geringste "racisme" en "discriminatie" erbij halen..
kaaskop spotted
jij hebt zeker pvv gestemd ?
pi_126025939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Keskin58 het volgende:
Fatih abi, geen probleem! ik heb amenth al geconnect we gaan dit samen oplossen ^O^
thnx mattie ^O^
pi_126025947
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Keltie het volgende:
-XOXO-
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:16:18 #10
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_126025986
TS :')
leuk
pi_126026025
quote:

[..]

kaaskop spotted
Ja :)
pi_126026029
Benfica 3 - 1 Fenerbahçe
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:17:31 #13
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_126026032
wie dit kan lezen verdient een medaille
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:17:51 #14
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_126026046
Ja hoor... Mijn ortho zou ook pissig worden als ik m'n nachtbeugel weg zou smijten, terwijl ik die nog zou moeten dragen. :')
pi_126026059
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef chroestjov het volgende:
Benfica 3 - 1 Fenerbahçe
Waar is jouw clubje dan? Wij halen tenminste halve finale + champions league kwart finale nerd.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:19:19 #16
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_126026089
quote:

[..]

kaaskop spotted
In het verleden wel een keer ja.
Verder heeft deze kaaskop altijd vrij goed contact gehad met medelanders. Maar die waren ook niet zo zielig :)
pi_126026124
Klacht onterecht, ik ben juist in drenthe gaan wonen vanwege dat mooie accent en om dat de paar alochtonen die er wonen accentloos en foutloos nederlands spreken.
pi_126026125
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Martin-Ssempa het volgende:
wie dit kan lezen verdient een medaille
Idioot doet passief-agressief tegen tandarts-assistente die in de wachtruimte rondkeek wie er zoal binnen waren.

Idioot verstaat geen Nederlands, en weet daarom niet wat hij moet doen om zijn gebit te verzorgen.

Idioot denkt dat de tandarts-assistente hem 'discrimineert' omdat zij hem verteld dat hij opnieuw een beugeltje voor de nacht moet, en dat niet moet vergeten. Want zo'n advies zou ze nooit geven aan een blanke.

Idioot stormt de behandelkamer uit "zonder een woord te zeggen".

Idioot vraagt aan zijn vader of zijn vader wil gaan vragen aan de praktijk waarom zijn zoontje zo behandeld is.
pi_126026165
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:20 schreef Drentsche het volgende:
Klacht onterecht, ik ben juist in drenthe gaan wonen vanwege dat mooie accent en om dat de paar alochtonen die er wonen accentloos en foutloos nederlands spreken.
Jij typt wel behoorlijk fout Nederlands :')
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:21:26 #20
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_126026167
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:20 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Idioot doet passief-agressief tegen tandarts-assistente die in de wachtruimte rondkeek wie er zoal binnen waren.

Idioot verstaat geen Nederlands, en weet daarom niet wat hij moet doen om zijn gebit te verzorgen.

Idioot denkt dat de tandarts-assistente hem 'discrimineert' omdat zij hem verteld dat hij opnieuw een beugeltje voor de nacht moet, en dat niet moet vergeten. Want zo'n advies zou ze nooit geven aan een blanke.

Idioot stormt de behandelkamer uit "zonder een woord te zeggen".

Idioot vraagt aan zijn vader of zijn vader wil gaan vragen aan de praktijk waarom zijn zoontje zo behandeld is.
:') :') :') :') :') :') :') :')
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_126026214
quote:
Precies. Maar dan wel met een paardengebit en een vuilniszak.
pi_126026281
quote:

[..]

kaaskop spotted
Kaaskop heeft anders wel gelijk.
Zo vaak dit soort dingen meegemaakt. Trieste lui.

Voorbeeldje:
Conducteur komt trein in. Turk heeft geen kaartje. Turk krijg boete. Conducteur is racist.

Nog een voorbeeldje:
Mijn vriendin werkt voor een MakeUp merk. Turkse vrouw komt gezichtscreme halen. Vriendin had niet de correcte kleur in het assortiment. Vriendin kon haar dus niet aan een goede creme helpen. Vriendin was een racist.

Nog eentje dan:
Ik rij in auto. Turk steekt zomaar over. Ik toeter want moet hard op mijn rem voor hem en ik heb voorrang. Ik ben racist.

Laatste:
Ik sta bij de bakker. Turk staat ook bij de bakker. Turk is met andere dingen bezig. Ik ben eerstvolgende. bakker wil mij helpen. Bakker is een racist.

Allemaal waar gebeurd :')
People assume too much.
pi_126026284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:22 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Precies. Maar dan wel met een paardengebit en een vuilniszak.
Waar halen jullie vuilniszak vandaan? Ik zie bijna geen enkele Turk een Nickelson jas dragen :') Ik zie alleen Marokkanen en Nederlanders dat dragen, dus ik weet niet waar jij het over hebt. of wacht, je ziet het bij 1 iemand en jij denkt dus dat iedereen het draagt ? :')
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:25:08 #24
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_126026306
Als orthodontist mag je legaal turken pijn doen?
Hmm... hoelang duurt die opleiding?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_126026322
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Voszje het volgende:
Ja hoor... Mijn ortho zou ook pissig worden als ik m'n nachtbeugel weg zou smijten, terwijl ik die nog zou moeten dragen. :')
ja maar hoe oud ben je dan ik ben 23 hoe ouder hoe meer respect zem oeten hebben voor je tegen kleuter kan je boos doen maar hoe ouder iemand is is dat gewoon ongepast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')