ik moest dus net na 1 jaar er vanaf te zijn weer naar ortho voor controlle.
ik heb geen beugel ofzo alleen een spalkje achter me tanden zitten die zorgen er voor dat mn tanden op de goeie plek blijven zitten
dus na een jaar kom ik binnen, niemand bij receptie, dus ik druk me kaartje tegen de chip aan en die zegt ''afspraak nagekomen duur behandeling 10 minuten''
dus ik ga zitten alleen kreeg het heet want had me jas nog aan dus ik loop terug naar de kapstop en zet me jas erin en loop weer terug naar me stoel
en op dat moment kwam zo assistente ff kijken om de hoek naar mij
dus ik zeg wat is er
zei zegt: nee niks ik keek even wie er binnen kwam
later zei ze fatih kom je maar
Dus ze zegt ''heb je je losse beugeltje mee''
dus ik zeg, welke ik heb hem na de laatste afspraak in de prullenbak gegooid
zegt ze helemaal boos, ja die moest je nog om de nacht inhouwen dit dat
ik zeg ik heb deze hele jaar niks ingehad ik dacht namelijk dat de behandeling klaar was.
gaat ze helemaal boos doen enzo alleen omdat ik turk ben want normaal als je foutje maakt wat kan hun het boeien is voor hun toch alleen extra geld als ik langer in behandeling ben bij hun en zij krijgt vast salaris dus waarom word je boos op mij ik ben waarschijnlijk net zo oud als die meid dus waarom komt ze naar mij zo over denkt ze dat ze meer alpha is dan mij
zegt ze ja je moet weer nieuwe beugeltje aan laten meten dit dat en kost weer geld en echt ze deed net alsof ze tegen een 13 jarige prate ofzo ik ben 23 je hoeft echt niet zo tegen mij te doen
en ja kreeg op late leeftijd een beugel ben 1 keer op oudere leeftijd door iemand tegen iets geduwd met vechtpartij en toen heb ik tand letsel gekregen
maar dus ze zegt van ja , je spalkje aan de achterkant van je tanden is los
WEET JE WAT ZE GAAT DOEN

doet ze zon soort pen in me mond met een blauwe lampje, en steeds drukt ze erop, en dan komt dat spalkje weer tegen je tanden aan te zitten, alleen dat is heel schadelijk , ze drukt gewoon 6 keer op dat knopje met dat blauwe lampje, deed ook echt pijn op het laatst, ze is gewoon een sadist, lekker legaal turken pijn doen
en dan chaggerijnig zeggen , ja je mond spoelen kan alleen nog iets verder dat is landelijk zo tegenwoordig, en moest zogenaamd weer afspraak maken voor volgende keer om een nieuwe beugel aan te meten maar ben gewoon zonder 1 ding te zeggen de deur uitgelopen
ik merkte gelijk al aan dat accent dat ze een racist was, ik woon den haag, alleen mij ortho is nog bij me vaders en moeders woonplaats Zwolle en om Zwolle heen heb je allemaal van die dorpjes waar ze met een gronings accent praten dat geknauw

en hoorde aan dat lelijke accent dat ze uit zon dorp komt dus dan weet je het wel
klacht racistische assistente heb me oom al gsmst die sms zo terug gaan we bespreken of ie nog ff voor 5 uur verhaal komt halen over hoe ik behandel ben
klacht staat hierboven