kaaskop spottedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Keltie het volgende:
Turken die om het minste en geringste "racisme" en "discriminatie" erbij halen..
Die verdienen het gewoon.
thnx mattiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Keskin58 het volgende:
Fatih abi, geen probleem! ik heb amenth al geconnect we gaan dit samen oplossen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Keltie het volgende:
Turken die om het minste en geringste "racisme" en "discriminatie" erbij halen..
Die verdienen het gewoon.
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
kaaskop spotted
jij hebt zeker pvv gestemd ?
Waar is jouw clubje dan? Wij halen tenminste halve finale + champions league kwart finale nerd.quote:
In het verleden wel een keer ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
kaaskop spotted
Idioot doet passief-agressief tegen tandarts-assistente die in de wachtruimte rondkeek wie er zoal binnen waren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Martin-Ssempa het volgende:
wie dit kan lezen verdient een medaille
Jij typt wel behoorlijk fout Nederlandsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:20 schreef Drentsche het volgende:
Klacht onterecht, ik ben juist in drenthe gaan wonen vanwege dat mooie accent en om dat de paar alochtonen die er wonen accentloos en foutloos nederlands spreken.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:20 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Idioot doet passief-agressief tegen tandarts-assistente die in de wachtruimte rondkeek wie er zoal binnen waren.
Idioot verstaat geen Nederlands, en weet daarom niet wat hij moet doen om zijn gebit te verzorgen.
Idioot denkt dat de tandarts-assistente hem 'discrimineert' omdat zij hem verteld dat hij opnieuw een beugeltje voor de nacht moet, en dat niet moet vergeten. Want zo'n advies zou ze nooit geven aan een blanke.
Idioot stormt de behandelkamer uit "zonder een woord te zeggen".
Idioot vraagt aan zijn vader of zijn vader wil gaan vragen aan de praktijk waarom zijn zoontje zo behandeld is.
Kaaskop heeft anders wel gelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
kaaskop spotted
Waar halen jullie vuilniszak vandaan? Ik zie bijna geen enkele Turk een Nickelson jas dragenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:22 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Precies. Maar dan wel met een paardengebit en een vuilniszak.
ja maar hoe oud ben je dan ik ben 23 hoe ouder hoe meer respect zem oeten hebben voor je tegen kleuter kan je boos doen maar hoe ouder iemand is is dat gewoon ongepastquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Voszje het volgende:
Ja hoor... Mijn ortho zou ook pissig worden als ik m'n nachtbeugel weg zou smijten, terwijl ik die nog zou moeten dragen.
Nee, Dit is niet waar!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef very het volgende:
[..]
Kaaskop heeft anders wel gelijk.
Zo vaak dit soort dingen meegemaakt.
Voorbeeldje:
Conducteur komt trein in. Turk heeft geen kaartje. Turk krijg boete. Turk beschuldigt conducteur van racisme.
Nog een voorbeeldje:
Mijn vriendin werkt voor een MakeUp merk. Turkse vrouw komt gezichtscreme halen. Vriendin had niet de correcte kleur in het assortiment. Vriendin kon haar dus niet aan een goede creme helpen. Vriendin was een racist.
Nog eentje dan:
Ik rij in auto. Turk steekt zomaar over. Ik toeter want moet hard op mijn rem voor hem en ik heb voorrang. Ik ben racist.
Laatste:
Ik sta bij de bakker. Turk staat ook bij de bakker. Turk is met andere dingen bezig. Ik ben eerstvolgende. bakker wil mij helpen. Bakker is een racist.
Allemaal waar gebeurd
- Kuch - Eén pot nat - Kuch -quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Waar halen jullie vuilniszak vandaan? Ik zie bijna geen enkele Turk een Nickelson jas dragenIk zie alleen Marokkanen en Nederlanders dat dragen, dus ik weet niet waar jij het over hebt. of wacht, je ziet het bij 1 iemand en jij denkt dus dat iedereen het draagt ?
Het was alleen om even aan te geven dat het vast niet racistisch bedoeld was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:25 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja maar hoe oud ben je dan ik ben 23 hoe ouder hoe meer respect zem oeten hebben voor je tegen kleuter kan je boos doen maar hoe ouder iemand is is dat gewoon ongepast
Maar nu je het toch hierover hebt,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef very het volgende:
[..]
Kaaskop heeft anders wel gelijk.
Zo vaak dit soort dingen meegemaakt. Trieste lui.
Voorbeeldje:
Conducteur komt trein in. Turk heeft geen kaartje. Turk krijg boete. Conducteur is racist.
Nog een voorbeeldje:
Mijn vriendin werkt voor een MakeUp merk. Turkse vrouw komt gezichtscreme halen. Vriendin had niet de correcte kleur in het assortiment. Vriendin kon haar dus niet aan een goede creme helpen. Vriendin was een racist.
Nog eentje dan:
Ik rij in auto. Turk steekt zomaar over. Ik toeter want moet hard op mijn rem voor hem en ik heb voorrang. Ik ben racist.
Laatste:
Ik sta bij de bakker. Turk staat ook bij de bakker. Turk is met andere dingen bezig. Ik ben eerstvolgende. bakker wil mij helpen. Bakker is een racist.
Allemaal waar gebeurd
waarom in een achtergesteld gebied wonen, randstad heb alles, scheveningen de zee, den haag rotterdam amsterdam hoofddorp utrecht waarom dan ergens wonen waar alleen traktors en boeren wonenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:20 schreef Drentsche het volgende:
Klacht onterecht, ik ben juist in drenthe gaan wonen vanwege dat mooie accent en om dat de paar alochtonen die er wonen accentloos en foutloos nederlands spreken.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:27 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Maar nu je het toch hierover hebt,
Ik ging gisteren naar de supermarkt 'jumbo' Ik moest even voor mijn moeder boodschappen doen, toen ik ging afrekenen bij de kassa kwam ik 10 cent te kort, en toch moest ik die 10 cent betalen of ik moest 1 van mijn cola flesje wegleggen.
Gierig man om 10 cent maar ?:')
Ook dat heeft niks met racisme te maken, iedereen had die 10 cent moeten betalen... Anders klopt de kas niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:27 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik ging gisteren naar de supermarkt 'jumbo' Ik moest even voor mijn moeder boodschappen doen, toen ik ging afrekenen bij de kassa kwam ik 10 cent te kort, en toch moest ik die 10 cent betalen of ik moest 1 van mijn cola flesje wegleggen.
Sssh, laat hem nou denken dat de wereld hem haat!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ook dat heeft niks met racisme te maken, iedereen had die 10 cent moeten betalen... Anders klopt de kas niet meer.
Ik heb niks gezegd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:30 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Sssh, laat hem nou denken dat de wereld hem haat!![]()
Logica zal hij verwerpen.
En jij denkt dat dit racisme is? Ze hebben gewoon een hekel aan zwervers, gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:27 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oh, dus dan liegen ze dat ze klantvriendelijk zijn? 10 cent is niks. dat kun je zo op straat vinden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ook dat heeft niks met racisme te maken, iedereen had die 10 cent moeten betalen... Anders klopt de kas niet meer.
Kind het is godver geen Arabische markt waar je af kan dingen. Zo gaat dat nou eenmaal. Kassiere maakt de regels niet als zij je die 10 cent niet laat betalen heeft ze een probleem. Jij kan het niet betalen dus jouw probleem. Ga je dit werkelijk racisme noemen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:27 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Doe dat dan ook, zwerver.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:30 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oh, dus dan liegen ze dat ze klantvriendelijk zijn? 10 cent is niks. dat kun je zo op straat vinden.
denken dat turkije in afrika ligtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:26 schreef Sebesse het volgende:
[..]
- Kuch - Eén pot nat - Kuch -
Ik zie geen verschil tussen de ene Arabier en de andere Arabier, al plakken jullie er nog wel een leuk labeltje 'Ik ben geen Marrokaan, -huil-' op.
Zwervers? Mijn vader heeft een eigen onderneming en heeft op dit moment 7 winkels.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit racisme is? Ze hebben gewoon een hekel aan zwervers, gelijk hebben ze.
En in die winkels mag je gewoon minder betalen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:31 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Zwervers? Mijn vader heeft een eigen onderneming en heeft op dit moment 7 winkels.
Eigenlijk praat jij over dingen waar jij niks over weet. Dus hou je mening aub voor je.
Die f**king Lebara-winkels, zeker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:31 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Zwervers? Mijn vader heeft een eigen onderneming en heeft op dit moment 7 winkels.
Eigenlijk praat jij over dingen waar jij niks over weet. Dus hou je mening aub voor je.
Nee, hoor jij mij dit racisme noemen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kind het is godver geen Arabische markt waar je af kan dingen. Zo gaat dat nou eenmaal. Kassiere maakt de regels niet als zij je die 10 cent niet laat betalen heeft ze een probleem. Jij kan het niet betalen dus jouw probleem. Ga je dit werkelijk racisme noemen?
ja toch dat geef ik voor de misgunners ook nog ff voorbeeldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:27 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |