Vanaf Rome: Total War heb ik alle Total War games gespeeld, maar geen een zo veel als Romequote:
Ik speelde destijds RA2 helemaal kapot, en AoE2. Er was ook een game over de Amerikaanse burgeroorlog, American Conquest peins ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vanaf Rome: Total War heb ik alle Total War games gespeeld, maar geen een zo veel als Rome![]()
![]()
RA2 online was ook geniaal jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik speelde destijds RA2 helemaal kapot, en AoE2. Er was ook een game over de Amerikaanse burgeroorlog, American Conquest peins ik.
Op school was er toen een hele groep die communist speelden, en de andere groep weer westers. Die mochten elkaar niet.quote:
Handvol Prism Tanks, en je kunt ze bij elkaar vegen.quote:
https://soundcloud.com/d_o_c/one-more-spell-on-you-daftquote:
Nee heb net 30 bitterballen in mn bakkes geproptquote:
Bitterballenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee heb net 30 bitterballen in mn bakkes gepropt
Jij weet wel raad met ballen, zie ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch, nu wil ik ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij weet wel raad met ballen, zie ik.
Nee dan brand ik mn mondquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:24 schreef Salatrel het volgende:
Kan je er ook 2 tegelijk in je mond WD?
quote:Willem Holleeder heeft Peter R. de Vries gisteravond voor zijn deur bedreigd met de dood.
De Vries twittert dit zelf. Hij heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie.
De Neus zou gisteravond onaangekondigd voor de deur van De Vries hebben gestaan. Hij was 'volledig doorgedraaid', zo zegt De Vries.
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:28:38Doorgedraaide #WillemHolleeder bedreigt mij op woonadres met de dood in aanwezigheid van mijn vrouw. Direct aangifte gedaan bij politie. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:33:44Aangifte tegen #WillemHolleeder gedaan bij politie Utrecht (Hollands-Midden) wegens bedreiging met dood. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:34:58#WillemHolleeder bezocht mij gisteravond onaangekondigd op privé-adres. Ging volledig door het lint. reageer retweet
Shiiit, zal je maar overkomentwitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:37:36Mijn vrouw was getuige van bedreigingen #WillemHolleeder en heeft ook aangifte gedaan bij politie. reageer retweet
Zijn tweetsquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holleeder bedreigt Peter R de Vries met de dood.
[..]twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:28:38Doorgedraaide #WillemHolleeder bedreigt mij op woonadres met de dood in aanwezigheid van mijn vrouw. Direct aangifte gedaan bij politie. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:33:44Aangifte tegen #WillemHolleeder gedaan bij politie Utrecht (Hollands-Midden) wegens bedreiging met dood. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:34:58#WillemHolleeder bezocht mij gisteravond onaangekondigd op privé-adres. Ging volledig door het lint. reageer retweet
Shiiit, zal je maar overkomentwitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:37:36Mijn vrouw was getuige van bedreigingen #WillemHolleeder en heeft ook aangifte gedaan bij politie. reageer retweet
![]()
. Zou huilen als een bitch en smeken om vergiffenis.
gewoon uitvechten mano a manoquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holleeder bedreigt Peter R de Vries met de dood.
[..]twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:28:38Doorgedraaide #WillemHolleeder bedreigt mij op woonadres met de dood in aanwezigheid van mijn vrouw. Direct aangifte gedaan bij politie. reageer retweet
![]()
. Zou huilen als een bitch en smeken om vergiffenis.
Ik moet altijd meteen aan 'LOL = laughing out loud' denkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik lees al die tweets in zijn stem.
Als ze voor zijn deur staan is het snel afgelopen met zijn superheldtheater.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moet altijd meteen aan 'LOL = laughing out loud' denken
Beetje Alberto Stegeman.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze voor zijn deur staan is het snel afgelopen met zijn superheldtheater.
*gooit deur dicht*quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik lees al die tweets in zijn stem.
"Ja met Alberto Stegeman van Undercover in Nederland ik wil graag politie inschakelen."quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
*gooit deur dicht*
"Dat dit kan in Nederland!!"
Agent 1: "Hey, ik heb hier weer Alberto aan de lijn."quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ja met Alberto Stegeman van Undercover in Nederland ik wil graag politie inschakelen."
"DE POLITIE KOMT ERAAN HOOR ZE WETEN ALLES"
*politie doet niks*
Fijn.quote:
Mijn buren draaien altijd vage hiphop of zoiets.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
tering, smartlappenuurtje bij de zwakzinnige buur.
zou ik liever hebben dan dit. ik voel het door de grond heen bonzen,quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn buren draaien altijd vage hiphop of zoiets.
Ze wisselen nogal af. Het ene moment obscure hiphop en net schalde dit weer door de muren:quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ik liever hebben dan dit. ik voel het door de grond heen bonzen,
graag gedaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Fijn.
Nu moet ik weer Red Alert 2 gaan spelen.
En bedankt.
?????quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Blijft vet hoe Bayern tiki-taka beter masterde dan Barca zelf.
Die met die hanen en Argo ook bedoel je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Verwarrend, die UI'sUSERCEPTION!!
/insert JB's whaaaaaaaaaa smiley
Hehe, ik heb de afwisseling tussen tokkie smartlappen en hardcore.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze wisselen nogal af. Het ene moment obscure hiphop en net schalde dit weer door de muren:
Ja, want rawberry en CY hebben dezelfde en toen raakte ik he-le-maal van de wijs zojuist toen ik een beetje semi-teruglasquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die met die hanen en Argo ook bedoel je?
En blij dat de buren ermee zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe, ik heb de afwisseling tussen tokkie smartlappen en hardcore.
Ik heb er zelfs twee. Maar waarom altijd dat gezeik op die twee eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, want rawberry en CY hebben dezelfde en toen raakte ik he-le-maal van de wijs zojuist toen ik een beetje semi-teruglas
Heb een schouder om op uit te huilen nodig, NU!
Ik ben de enige die er last van heeft, ik hoor het ong even hart als hij het draait.quote:
heb je nog boterkoek?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, want rawberry en CY hebben dezelfde en toen raakte ik he-le-maal van de wijs zojuist toen ik een beetje semi-teruglas
Heb een schouder om op uit te huilen nodig, NU!
Huh? Op wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee. Maar waarom altijd dat gezeik op die twee eigenlijk?
Ja, hebben?quote:
Er is hier in de staat verbouwing, ik tril soms spontaan van mijn stoel af.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de enige die er last van heeft, ik hoor het ong even hart als hij het draait.
Huis zonder isolatie.Ik heb kraakpanden gezien die beter geïsoleerd waren.
Welk gedeelte niet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welk gedeelte behoeft nadere toelichting?
Klote, gaat het lang duren?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er is hier in de staat verbouwing, ik tril soms spontaan van mijn stoel af.
Geen idee eigenlijk, haan ken ik sowieso nauwelijks.. Argo ook niet veel ervaring meequote:
Hangt er vanaf aan welke werker je het vraagt. De een zegt juni, de andere weer "tot na de zomer".quote:
Tering.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke werker je het vraagt. De een zegt juni, de andere weer "tot na de zomer".
Ah ok, ik heb wel ervaring met beide users.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, haan ken ik sowieso nauwelijks.. Argo ook niet veel ervaring mee
I dare youquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pas op he ik weet waar je huis woont
En.. Wat is uw mening? :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb wel ervaring met beide users.
Dat was allemaal theater, duh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Argo is overigens wel leuk om te trollen met geloofspraatjes, maar miss trolled ie wel terug
Leuke gasten, alleen een beetje de weg kwijt.quote:
En dan te bedenken dat ik net een parkeerplaats voor mijn deur had, gooien ze de hele handel meteen open. Fuck.quote:
Weet het welquote:
Dat sowieso, maar dat zijn we allemaal een beetje tochquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuke gasten, alleen een beetje de weg kwijt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik net een parkeerplaats voor mijn deur had, gooien ze de hele handel meteen open. Fuck.
Niet echt een woning eigenlijk, je bent eerder op zoek naar een huurbaas die normaal kan doen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Ben je mooi klaar mee.
Mijn huisbaas wilde wel wat aan de isolatie doen. Moet ik wel een week ergens anders zijn, en al mijn spullen er uit verhuizen, opslaan, en na een week weer terug. Oja, en dan gaat de huur per maand omhoog.
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe woning.
en hoe gaat die huisbaas je compenseren voor het 2x verhuizen van je zooi en die week dat je egens anders moet verblijven?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Ben je mooi klaar mee.
Mijn huisbaas wilde wel wat aan de isolatie doen. Moet ik wel een week ergens anders zijn, en al mijn spullen er uit verhuizen, opslaan, en na een week weer terug. Oja, en dan gaat de huur per maand omhoog.
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe woning.
Nouja, hij moet de hele vloer vervangen want het is nu echt troep. Oude houten platen en shit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt een woning eigenlijk, je bent eerder op zoek naar een huurbaas die normaal kan doen?
Dat begin ik steeds meer te geloven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat zijn we allemaal een beetje toch
haha niet, hij ziet het als verhoging van het woongenot, dus hij vraagt er gewoon extra geld voor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en hoe gaat die huisbaas je compenseren voor het 2x verhuizen van je zooi en die week dat je egens anders moet verblijven?
T went welquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat begin ik steeds meer te geloven.
ik zou hem een dikke vinger geven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha niet, hij ziet het als verhoging van het woongenot, dus hij vraagt er gewoon extra geld voor.
Dan ben je gek als je dat niet doet eigenlijk. Ik heb er vrij weinig zin in om anaal verkracht te worden. Of het moet je ding zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, hij moet de hele vloer vervangen want het is nu echt troep. Oude houten platen en shit.
mjah, nouja zit particulier. Dus fucking duur voor zo'n 35 M2 ofzo.
Ik moet sociaal gaan huren, dan betaal ik 1/6e voor hetzelfde.
Weet je hoe lastig het is om aan een sociale huurwoning te komen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben je gek als je dat niet doet eigenlijk. Ik heb er vrij weinig zin in om anaal verkracht te worden. Of het moet je ding zijn.
Nouja, sta 6 jaar op de wachtlijst. Laatst even aangemeld voor een woning om te kijken wat voor positie ik had.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben je gek als je dat niet doet eigenlijk. Ik heb er vrij weinig zin in om anaal verkracht te worden. Of het moet je ding zijn.
Mja, niet echt sociaal he?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om aan een sociale huurwoning te komen?
Nee, en ik huur een redelijke woning, met een redelijke prijs. Ik weet het verder ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om aan een sociale huurwoning te komen?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat begin ik ook langzaam te merken.
Nice. Maar voor wat betaal je dan 650 huur?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, sta 6 jaar op de wachtlijst. Laatst even aangemeld voor een woning om te kijken wat voor positie ik had.
van de 380 stond ik nr 360
Maar heb me net ingeschreven in de gemeente, dan kan ik bij woningbouw aangeven dat ik voor meer dan 650 huur, dan krijg ik 10 jaar inschrijfwaarde erbij.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denken dat FOK!kers aanspraak maken op een sociale huurwoning_!
Voor wat? Qua oppervlakte?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice. Maar voor wat betaal je dan 650 huur?
Ik heb die films nooit gezien, dus ja, ok.quote:
Teringquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
gewoon die vrijstaande villa contant aftikken moszko stylequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
hehe ja, smooth criminal mijn huisbaas.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:02 schreef Salatrel het volgende:
Isolatie heeft niks met je woongenot te maken maar dient waarschijnlijk om zijn stookkosten te verlagen... huur verhogen en dubbel cashen.
het is wel incl.quote:
En dik geld vangen, goed bezig die man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja, smooth criminal mijn huisbaas.
Hij is ook pas rond de 35 ofzo, en heeft al 12 woningen.
Ik wil graag een bipolaire huurwoningquote:
Je zit dus in een hippe stad zodat het meer kost?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is wel incl.
zon 35 m2 schat ik. woonkamer met keuken erin, badkamertje, slaapkamertje. 2,5 bij 2,5 meter dakterrasje. En dat is het wel.
Ik een schizofrene, heb je om de zoveel dagen weer eens iets compleet anders.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil graag een bipolaire huurwoning
Mjah, studentenstad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zit dus in een hippe stad zodat het meer kost?
Klinkt wel beter ja.. Bipolair is dan weer grauw en dan ineens felgekleurd, ga je vast panisch van wordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik een schizofrene, heb je om de zoveel dagen weer eens iets compleet anders.
Lijkt me niet zo chill, een woning die niet in deze werkelijkheid blijft. verdwijnende muren en shit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik een schizofrene, heb je om de zoveel dagen weer eens iets compleet anders.
Ja hoor, cybersquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:09 schreef Salatrel het volgende:
Een felgekleurde gothicmeerdere tinten zwart
Hangt van de stad af. Ik zit dan liever net wat buiten het centrum zodat ik dan toch een wat betaalbare woning heb.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, studentenstad.wilde eigenlijk wat buiten de stad, maar dat blijkt dus gewoon even duur te zijn.
En voor je het weet zit je bij Dr. Phil je verhaal te doen. Dat heb ik dan weer liever niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Klinkt wel beter ja.. Bipolair is dan weer grauw en dan ineens felgekleurd, ga je vast panisch van worden
jep, maar hier blijkt dat dus toch tegen te vallen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hangt van de stad af. Ik zit dan liever net wat buiten het centrum zodat ik dan toch een wat betaalbare woning heb.
Mazzel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, en ik huur een redelijke woning, met een redelijke prijs. Ik weet het verder ook niet.
Neemt niet weg dat ik soms in slaap gevallen ben, denkend dat ik thuis was. Ik doe mijn ogen open en opeens ben ik totaal ergens anders. Eng is dat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo chill, een woning die niet in deze werkelijkheid blijft. verdwijnende muren en shit.
Waar zit je dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
jep, maar hier blijkt dat dus toch tegen te vallen.
Wel veel dingen die dan een stuk fijner zijn maar toch wel echt buiten mijn budget vallen.
Pas op jij mannetjequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:09 schreef Salatrel het volgende:
Een felgekleurde gothicmeerdere tinten zwart
Hehehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En voor je het weet zit je bij Dr. Phil je verhaal te doen. Dat heb ik dan weer liever niet.
Ok, ik ben aan deze woning gekomen omdat ik kennissen had daar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mazzel.Ik hoop uitgeloot te worden. Op inschrijvingsduur kan ik nog wel een paar jaar wachten.
Ik had vaak dromen dat ik nog bij vrienden zat, dat ik iemand een biertje aangaf, mijn ogen opendeed en in bed lag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik soms in slaap gevallen ben, denkend dat ik thuis was. Ik doe mijn ogen open en opeens ben ik totaal ergens anders. Eng is dat.
Anders zal ik je eens op een heel andere manier van die boterkoek laten genietenquote:
Dat heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had vaak dromen dat ik nog bij vrienden zat, dat ik iemand een biertje aangaf, mijn ogen opendeed en in bed lag.fucking bizar. Maar beter dan andersom denk ik.
je woont toch aan de andere kant van het land duzzzzzzzquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Anders zal ik je eens op een heel andere manier van die boterkoek laten genieten
Alsof je dat niet zou willen, kom nouquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je woont toch aan de andere kant van het land duzzzzzzz
Die komt niet, wil ik hier niet hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:15 schreef Salatrel het volgende:
Als wise ook komt hoeft het voor mij helemaal niet meer...
Ik heb ook geen zin daarin eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:15 schreef Salatrel het volgende:
Als wise ook komt hoeft het voor mij helemaal niet meer...
En dan zeg ik: Insgelijks u ook, als je het bekijkt van deze kant.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je woont toch aan de andere kant van het land duzzzzzzz
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan zeg ik: Insgelijks u ook, als je het bekijkt van deze kant.
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo is het maar net
niet voor niets dat best rijmt op westquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo is het maar net
Rijmt ook op incest, wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet voor niets dat best rijmt op west
Whehehe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Rijmt ook op incest, wat is je punt?
incest is best?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Rijmt ook op incest, wat is je punt?
Best (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een plaats en gemeente in de provincie Noord-Brabantquote:
Ik ben er opgegroeid en ik kwam er door FOK! achter dat er dus wel mensen zijn die gelovig zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een plaats en gemeente in de provincie Noord-Brabant
Is dat de Biblebelt? Dan is het cirkeltje wat mij betreft rond.
Pijnlijk moment voor me, dit.. Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovskyquote:
quote:
Da's nie Best.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid en ik kwam er door FOK! achter dat er dus wel mensen zijn die gelovig zijn.
Dacht dat het een vodka was, is gewoon een componistquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovsky
Teringjantje, DWCquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het een vodka was, is gewoon een componist.
weet ik want ze hebben ook een stationquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een plaats en gemeente in de provincie Noord-Brabant
Nice. Vele malen beter dan Frans Duijts.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pijnlijk moment voor me, dit.. Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovsky
Joh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helmond heeft al een aardige collectie aangelegd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet ik want ze hebben ook een station
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid en ik kwam er door FOK! achter dat er dus wel mensen zijn die gelovig zijn.
Short-term memory loss?quote:
Alleen bij het lezen van de naam begonnen m'n oren al te bloeden, bedankt heyquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice. Vele malen beter dan Frans Duijts.
Het kan allemaal, dat is waarquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had Best gekund, gezien de context.
't hout brouwhuis brandevoort en helmond zelfquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helmond heeft al een aardige collectie aangelegd.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen bij het lezen van de naam begonnen m'n oren al te bloeden, bedankt hey
Volgens mij vergeet je er nog wat, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
't hout brouwhuis brandevoort en helmond zelf
Jij en je goede manieren.. Ik mag je graagquote:
Ik vind jou ook wel leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij en je goede manieren.. Ik mag je graag
Ik heb wel een rokje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij en je goede manieren.. Ik mag je graag
Ik zou haar doen.quote:
quote:
Ik geloof er geen fuck vanquote:
En hoe weet jij dat nou.. Voor t zelfde geld ben ik een pitjequote:
je hebt het misquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er nog wat, maar ik kan het mis hebben.
Ik zou het bijna willen bewijzen op een meet, maar ik ben bang dat die (deels) in het openbaar plaatsvinden.quote:
Hoe weet ik nou wat ik zou doen, tsja..quote:[..]
En hoe weet jij dat nou.. Voor t zelfde geld ben ik een pitje
Ja, of je moet een steegjes/bosjes-meet organiseren, wellicht zijn er mensen voor te porren :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou het bijna willen bewijzen op een meet, maar ik ben bang dat die (deels) in het openbaar plaatsvinden.
[..]
Hoe weet ik nou wat ik zou doen, tsja..
Met houten takjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, of je moet een steegjes/bosjes-meet organiseren, wellicht zijn er mensen voor te porren :$
En zijdezachte blaadjes voor het tedere werkquote:
Zou er lief ende teder langs strelen :$quote:
Je laat het nog goed klinken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En zijdezachte blaadjes voor het tedere werk
Ik zal het onthouden.quote:
Ik ken het man, ik ken het! Het denken aan/gebruiken van zijdezachte blaadjes geeft me ALTIJD hoop!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.
Voor als ik maandagochtend geen zin heb om te werken bijvoorbeeld.
Goede samenvatting van deze SCquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:08 schreef Modus het volgende:
Husain Bolt..
Therapeuten..
Tchaikovsky is een vodka?.
U jelly bro?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:12 schreef Zosk het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)or-Saudi-Arabia.html
Ja hoor.!!!!!
Mr. DWC ruffneck.. Don't kiss and tellquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pijnlijk moment voor me, dit.. Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovsky
In b4
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat te wachten tot er iets ging gebeuren, maar er gebeurde niets. Bummer
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Niet jelly, vind het apart.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
U jelly bro?
Goedenavond trouwens, lang niet gepost hier zeg
Behoorlijk jaquote:
Wow Dqod. :$ :$:$:!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Las er laatst ook al wat overMaar jij mag mijn landje wel in hoor Zoks, mooie man :$
Zat hem net te kijken op FB door je.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/willy-schoolontbijt/
OH ZOKS JAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:
"Hij deed ook nog wel eens een lijntje speed"quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ook, zelfs mijn vriendin moet er iedere keer om lachen. Vooral door die downie lach van Max.quote:
hahhaahahahaha ;pquote:
Ja die geitenlachquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs mijn vriendin moet er iedere keer om lachen. Vooral door die downie lach van Max.
Inderdaad, die maakt het helemaal af gvd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die geitenlachelke keer weer
Hahaha, dit soort shit is altijd grappig.quote:
Die laatste.. kapot stuk gegaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, dit soort shit is altijd grappig.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
1300 kcal per liter.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen, de eerste pindamelk hier gaat erin als koek. 100 gram pinda's blenderen met ongeveer een liter volle melk.
Heb er ook een eetlepel chocoladepasta en een eetlepel pindakaas bij gegooid. (helaas geen Panda)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd om te maken? 1.5 minuut. Kcals?Genoeg. De smaak? Uitstekend. Gains? Oneindig. Vanaf nu elke dag pindamelk.
Volgende keer eens met chocolademelk proberen.
quote:
Godnondeju zeg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
Even een crosspost voor Zosk! (en Chai)
[..]
1300 kcal per liter.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
4BeeBB gespot:
[ afbeelding ]
quote:
Wat ga je vnavond doen bbyquote:
Seks :$quote:
Ruig :$quote:
Waaromquote:
Kun je wel zeggen ja :$quote:
Tering hey :$quote:
Slaappil.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom we nemen pilletje
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom we nemen pilletje
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Lekker hautainquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat feel
Twee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat feel
So abjectquote:
Laten we hopen dat er nog sprake is van een derde knoopquote:
Die zou dan wel heel erg laag zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er nog sprake is van een derde knoop
One can dreamquote:
flikkerquote:
Voor een keertje is dat wel lekker toch, niet te vaak. Mits goede hasj.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:53 schreef Gridlok het volgende:
autistische barrière doorbroken, heb hasj ipv wiet.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:53 schreef Gridlok het volgende:
autistische barrière doorbroken, heb hasj ipv wiet.
Rook altijd hasj, kom haten mattiequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor een keertje is dat wel lekker toch, niet te vaak. Mits goede hasj.
lkkr dikke bruine pikquote:
1 x iets te heel veel te veel wiet gehad icm drank, sindsdien kan ik er niet meer echt van genieten, dus daarom hasjquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar ik zou het niet kunnen.
Gewoon spacecake etenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x iets te heel veel te veel wiet gehad icm drank, sindsdien kan ik er niet meer echt van genieten, dus daarom hasj
Het is toch de bedoeling dat je die twee combineert of zie ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x iets te heel veel te veel wiet gehad icm drank, sindsdien kan ik er niet meer echt van genieten, dus daarom hasj
CY, heb je gemist :$quote:
Epische vroege Y2K'ties stijl wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn ochtend had veel weg van dit:
Drank en wiet? Veelal zou ik dat doen ja, maar dit was van allebei veel te veelquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat je die twee combineert of zie ik het verkeerd?
Ik was al op de hoogtequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wou wel vandaag iemand onthoofdenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Epische vroege Y2K'ties stijl wel.
Hasjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sorry sorry, was druk met afronden van stage. Nog steeds wel, maar heb m'n beoordeling binnen en mag dus feesten van mezelf.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
CY, heb je gemist :$
Doe je mee? Of spacebrownies, kan ook
Dinsdag komt alles goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drank en wiet? Veelal zou ik dat doen ja, maar dit was van allebei veel te veel
[..]
Ik was al op de hoogte
Dan moet je wel behoorlijk ver gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drank en wiet? Veelal zou ik dat doen ja, maar dit was van allebei veel te veel
Vind ik ookquote:
Niet alleen vandaag, peins ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wou wel vandaag iemand onthoofden
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je 'kent' me langer dan vandaagquote:
handige harryquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en telefoon laten vallen, zit nu een barst in![]()
Whehe, 'kent' ja. Goeie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je 'kent' me langer dan vandaag
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en telefoon laten vallen, zit nu een barst in![]()
quote:
Ehhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |