lkkr dikke bruine pikquote:
1 x iets te heel veel te veel wiet gehad icm drank, sindsdien kan ik er niet meer echt van genieten, dus daarom hasjquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar ik zou het niet kunnen.
Gewoon spacecake etenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x iets te heel veel te veel wiet gehad icm drank, sindsdien kan ik er niet meer echt van genieten, dus daarom hasj
Het is toch de bedoeling dat je die twee combineert of zie ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x iets te heel veel te veel wiet gehad icm drank, sindsdien kan ik er niet meer echt van genieten, dus daarom hasj
CY, heb je gemist :$quote:
Epische vroege Y2K'ties stijl wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn ochtend had veel weg van dit:
Drank en wiet? Veelal zou ik dat doen ja, maar dit was van allebei veel te veelquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat je die twee combineert of zie ik het verkeerd?
Ik was al op de hoogtequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wou wel vandaag iemand onthoofdenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Epische vroege Y2K'ties stijl wel.
Hasjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sorry sorry, was druk met afronden van stage. Nog steeds wel, maar heb m'n beoordeling binnen en mag dus feesten van mezelf.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
CY, heb je gemist :$
Doe je mee? Of spacebrownies, kan ook
Dinsdag komt alles goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drank en wiet? Veelal zou ik dat doen ja, maar dit was van allebei veel te veel
[..]
Ik was al op de hoogte
Dan moet je wel behoorlijk ver gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drank en wiet? Veelal zou ik dat doen ja, maar dit was van allebei veel te veel
Vind ik ookquote:
Niet alleen vandaag, peins ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wou wel vandaag iemand onthoofden
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je 'kent' me langer dan vandaagquote:
handige harryquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en telefoon laten vallen, zit nu een barst in![]()
Whehe, 'kent' ja. Goeie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je 'kent' me langer dan vandaag
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en telefoon laten vallen, zit nu een barst in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |